Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki dyrektora Obsługi Klientów w UPC Polska.
Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.
Konrad Skórczyński pracuje w UPC od 2000 roku, a od 2004 roku zajmował stanowiska kierownicze. Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Technicznego, który odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward, którego celem jest rozwój umiejętności strategicznych wśród wybranych menedżerów grupy Liberty Global.
Konrad Skórczyński pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który odpowiada za obszar obsługi klientów w Polsce oraz – jako VP Customer Care and Customer Experience – odpowiada w Liberty Global za przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.