Konrad Skórczyński dyrektorem Obsługi Klientów w UPC Polska

Newsy
Opinie: 12

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki dyrektora Obsługi Klientów w UPC Polska.

Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.

Konrad Skórczyński pracuje w UPC od 2000 roku, a od 2004 roku zajmował stanowiska kierownicze. Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Technicznego, który odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward, którego celem jest rozwój umiejętności strategicznych wśród wybranych menedżerów grupy Liberty Global.
Konrad Skórczyński pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który odpowiada za obszar obsługi klientów w Polsce oraz – jako VP Customer Care and Customer Experience – odpowiada w Liberty Global za przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2015-04-11 03:43
    Wspaniale, to niech rozpozna może nareszcie potrzebę średniej prędkości internetu i pakietu tv w kwocie abonamentu do 80-90 zł miesięcznie. Obecne ceny są nienormalne, oferta też, najtańszy internet to 10mbit, a kolejny już 60. Nie ma nic pomiędzy w pakietach.
    0
  • Users Avatars Mini
    slk pisze: 2015-04-11 07:30
    ja pier....e kto wymysla te slogany? Oni na serio mysla ze ludzie sie jeszcze lapia na te tanie hasla
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej. pisze: 2015-11-10 15:14
    Nowe sposoby na pozyskanie klienta w UPC Konsultant obiecuje super ofertę a jak abonent zostanie "kupiony" ,to potem wszyscy przekonują że to jest niemożliwe że by taką można było w tej cenie dostać Totalne olewanie klientów przy próbach reklamacji. Żeby było śmieszniej nagranych rozmów nie można odsłuchać Szkoda tylko że pozycję wiodącego operatora (przynajmniej na moim terenie) tak łatwo oddają
    0
  • Users Avatars Mini
    heellena pisze: 2016-03-08 12:47
    Witam chcialabym spytac kto odpowiada za profesjonalną obsługę klienta i dlaczego niemozna skontaktowac sie z p dyr myślę ze to mie jest nad człowiek
    1
  • Users Avatars Mini
    heellena pisze: 2016-03-08 12:47
    Witam chcialabym spytac kto odpowiada za profesjonalną obsługę klienta i dlaczego niemozna skontaktowac sie z p dyr myślę ze to mie jest nad człowiek
    1
  • Users Avatars Mini
    TED pisze: 2016-05-10 21:07
    Utrudniony kontakt z Dyrekcją UPC,a biura obsługi klienta w Katowicach nie odpowiadają na pocztę elektroniczną. Od kilkunastu lat jestem klientem UPC ale w tej sytuajcji będę zmuszona zmienić OPERATORA.
    2
  • Users Avatars Mini
    marianna pisze: 2016-08-10 12:07
    Kto zatrudnia ludzi do działu sprzedaży? Oni nie znają swojej oferty. Tak namieszał mężowi, naobiecywał, że z najlepszego dekodera jaki mieliśmy zmienili nam na gorszy. A z rezygnacja bujamy sie drugi tydzień czekając na montera, który był wpisany, ale system nie pokazuje usługi. Jutro przyjdzie...i tak w kółko. Porażka! Totalny brak szacunku dla klienta. i co z tego, że dzwonisz? Usługa na "wczoraj" nie może być zrobiona "dzisiaj" tylko "jutro"! Czas zmienić firmę bo szkoda nerwów.
    1
  • Users Avatars Mini
    nawigator z Gdańska pisze: 2016-09-13 11:38
    Od kwietnia 2016 r mam problemy z włączeniem internetu i telewizora. Pomimo potwierdzonej usterki technicznej / na kablu poza moim mieszkaniem/ od 5 września br. nikt z upc sprawy nie załatwia a kontakt z tą firmą jest skandaliczny. Jednak faktury wystawiają zawsze na czas.
    1
  • Users Avatars Mini
    Krzysztof pisze: 2016-11-23 10:53
    Bardzo proszę o Kontakt ma,m od 2 miesięcy same Problemy z UPC , pomijam juz fakt taki jak piszą poprzednicy " zero " kontaktu z ta Firmą ??? Mnie obciążają za internet od poczatku a on niestety nie działa ?Od 2 misięcy piszę i piszę a reakcji zero ?
    1
  • Users Avatars Mini
    Grażyna pisze: 2017-01-16 23:25
    Gorszego biura obsługi klienta niż UPC nie widziałam , siedzi tam kupa baranów ,którzy nic nie potrafią robić , do tego podłączają usługi i pakiety ,których klient nie zamawiał
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2017-03-01 10:31
    Proszę o kontakt zostałem potraktowany wręcz obskurnie przez UPC jestem bez telewizji 7 dni i nikt nie zamierza nic z tym zrobić muj nr 794322298
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2018-03-03 09:05
    Drugi dzień brak upc. Myślę że rachunek będzie niższy. Pozdrawiam .
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: