UPC Polska rozszerza dostępność usługi UPC Live TV, dającej możliwość oglądania kanałów telewizyjnych w internecie. Od 14 czerwca będą mogli z niej korzystać, bez dodatkowych opłat, wszyscy klienci usługi internetowej chello o prędkościach od 2 Mb/sek. i wyższych, którzy jednocześnie są abonentami Pakietu Pełnego UPC. Firma planuje rozwijać ofertę UPC Live TV, wprowadzać kanały dodatkowo płatne.
Po zakończeniu testów w Warszawie, firma udostępnia UPC Live TV wszystkim abonentom usługi internetowej o prędkościach od 2 Mb/sek. i wyższych - chello light, chello classic, chello plus oraz chello ultra, którzy są jednocześnie abonentami Pakietu Pełnego UPC. UPC Live TV jest kolejną platformą dostępu do kanałów telewizyjnych oraz dodatkową korzyścią, jaką firma oferuje klientom usług łączonych. Łącząc usługi klienci UPC zyskują nie tylko oszczędność pieniędzy (atrakcyjne rabaty) i czasu (jedna płatność), ale także – bez dodatkowych kosztów - dostęp do kanałów telewizyjnych przez internet.
Abonenci UPC mogą oglądać popularne programy telewizyjne na ekranach swoich komputerów, w jakości porównywalnej z telewizyjną, w pełni korzystając z możliwości jakie dają szybkie łącza internetowe UPC. Obecnie w ofercie UPC Live TV dostępne są następujące programy informacyjne: TVN 24, CNN International, popularno-naukowe: Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel oraz dla dzieci i młodzieży: MiniMini, Zip Zap/Hyper. W najbliższym czasie dołączy do nich sportowy Eurosport. Programy dostępne są na stronie www.upclive.pl pod linkiem www.upclive.pl/Rozrywka/Telewizja/Live_TV. Wystarczy zalogować się do serwisu podając nazwę użytkownika chello i hasło chello.
„Rozwój zawartości multimedialnej oraz łączenie usług w pakiety to aktualne trendy rynkowe, w które doskonale wpisuje się nasza nowa, bezpłatna usługa UPC Live TV. Nasi klienci mogą w pełni korzystać i docenić możliwości jakie oferuje szybki, szerokopasmowy internet UPC i mieć stały dostęp do bogatej oferty programów na ekranach swoich komputerów. Dołączają oni do grupy użytkowników, dla których internet nie kończy się na poczcie elektronicznej i przeglądaniu stron WWW.” - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
Polska jest trzecim po Holandii i Szwajcarii krajem, w którym została uruchomiona usługa UPC Live TV.