Liberty Global opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2012 roku, z których wynika, że w raportowanym okresie UPC Polska zanotowało wzrosty we wszystkich trzech segmentach usług cyfrowych: telewizji, internecie i telefonii łącznie o 18 000 RGU.
Na koniec marca 2012r. UPC Polska miało 1 492 900 klientów, którzy korzystali z 2 537 200 usług, w tym 662 700 abonentów telewizji cyfrowej, 678 000 telewizji analogowej, 800 300 użytkowników Internetu oraz 396 200 telefonii.
W minionym kwartale wzrosły liczby abonentów wszystkich usług cyfrowych UPC: telewizji cyfrowej o 29 700, szerokopasmowego Internetu o ponad 13 500 oraz klientów korzystających z telefonii stacjonarnej o 24 100.
UPC miało 800 300 użytkowników Internetu.
W I kwartale UPC kontynuowało inwestycje w innowacje i unowocześnianie infrastruktury. UPC Polska zmodernizowało już blisko 93% dwukierunkowej sieci do technologii DOCSIS 3.0, dzięki czemu zapewnia dostęp do ultraszybkiego Internetu o prędkości do 150 Mb/s dla ponad 2.2 mln gospodarstw domowych.
Homes Passed(1) | Two-way Homes Passed(2) | Customer Relationships(3) | Total RGUs(4) | |
Poland | 2,626,800 | 2,481,200 | 1,492,900 | 2,537,200 |
Video | ||||
Analog Cable Subscribers(5) | Digital Cable Subscribers(6) | DTH Subscribers(7) | MMDS Subscribers(8) | Total Video |
678,000 | 662,700 | - | - | 1,340,700 |
Internet | Telephony | ||
Homes Serviceable(9) | Subscribers(10) | Homes Serviceable(11) | Subscribers(12) |
2,481,200 | 800,300 | 2,468,800 | 396,200 |