UPC Polska rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi. Wybrana grupa klientów z regionów Kraków, Warszawa i Gdańsk otrzyma bardziej zrozumiałą i przyjazną wersję rachunków za usługi UPC. Pilotaż obejmie w sumie 70 tys. klientów i potrwa do końca 2013 roku. Zmiany obejmują nowy wygląd rozliczenia i faktury. Klienci indywidualni otrzymają od nas tylko rozliczenia, a nie jak dotychczas rozliczenie i fakturę (mogą jednak otrzymywać fakturę na życzenie).
Zmiany w rozliczeniu obejmują:
• rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty)
• rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie” (np. VOD)
• prezentacja wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon)
• prezentacja połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem
• nowoczesna szata graficzna (kolorowa w wersji elektronicznej)
Zmiany na fakturze to:
• zmniejszenie liczby kolumn
• nowoczesna szata graficzna
• rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie” (np. VOD)