UPC Polska w I kw. 2013 r. - wyniki

Newsy
Opinie: 0

UPC Polska opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku. UPC miało 1 466 100 klientów, którzy korzystali z 2 654 900 usług: 1 291 800 telewizji w tym 797 400 cyfrowej, 874 700 internetu i 488 300 telefonii. Dzięki inwestycjom, rośnie zasięg dwukierunkowej sieci UPC, która objęła 2 544 400 gospodarstw domowych.

Pierwszy kwartał 2013 przyniósł znacznie szybszy przyrost usług niż analogiczny okres w 2012. Najbardziej dynamicznie rosnącą usługą była Telewizja Cyfrowa UPC, która mimo rosnącej konkurencyjności odnotowała 41 100 nowych klientów (vs. 29 700 w 1Q 2012). Usługa internetowa zyskała w tym okresie 20 100 nowych klientów (vs. 13 400 w 1Q 2012), a telefonia UPC 29 300 (vs. 22 400 w 1Q 2012). Wzrosty pierwszego kwartału wyniosły 90 500 sprzedanych usług cyfrowych.

Obecnie w zasięgu dwukierunkowej sieci UPC znajduje się 2 554 400 polskich gospodarstw domowych, które mogą korzystać z Internetu o prędkości 150 Mb/s.

Consolidated Operating Data – March 31, 2013 - Poland

  Video Internet Telephony
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relation- ships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub- scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
Homes
Service-able
Sub- scribers Homes
Service-able
Sub- scribers
2,672,200 2,544,400 1,466,100 2,654, 900 494,400 797,400 1,291, 800 2,544, 400 874,800 2,534, 800 488,300

Subscriber Variance Table – March 31, 2013 vs. December 31, 2012 - Poland

  Video Internet Telephony
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relation- ships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub- scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
Homes
Service-able
Sub- scribers Homes
Service-able
Sub- scribers
4,300 6,800 (5,900) 38,900 (51,600) 41,100 (10,500) 6,800 20,100 7,200 29,300

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: