UPC Polska podało swoje wyniki za I kw. 2019 r.
UPC zanotowało wzrost liczby klientów w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych.
"Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat (...)." - powiedział cytowany w komunikacie Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do 1 192 300, co oznacza 17 100 więcej w porównaniu z poprzednim kwartałem i 47 100 więcej niż rok wcześniej. W rezultacie liczba użytkowników Connect Box prawie przekroczyła 640 000 (47 proc. bazy internetowej), co oznacza 180 000 więcej w porównaniu z poprzednim rokiem.
UPC rozszerzyło liczbę kanałów cyfrowych dostępnych w podstawowym niekodowanym pakiecie Start TV do 34 kanałów, z których 23 są dostępne w jakości HD. Łącznie oferta telewizyjna składała się z 191 kanałów, w tym 136 HD. W efekcie, na koniec pierwszego kwartału 2019 r. liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wyniosła 1 053 800, czyli 27 100 więcej niż w poprzednim roku i 11 100 więcej kwartał do kwartału. Liczba abonentów platformy Horizon wzrosła o prawie 150 000 rok do roku i przekroczyła 675 000 klientów, co stanowi 62% bazy klientów telewizji cyfrowej.
UPC Biznes odświeżyło swoją ofertę, aby umocnić pozycję wśród małych firm z sektora SOHO. Nowa oferta obejmuje usługi internetowe o prędkości 200 Mb/s i 300 Mb/s i została przygotowana z myślą o tych firmach, którzy cenią wysoką jakość usług i obsługę, ale nie potrzebują zaawansowanych usług dodatkowych. Działania sprzedażowe, wspierane od 21 lutego kampanią radiową i internetową, zaowocowały kilkudziesięcioprocentowym wzrostem liczby nowych klientów w pierwszym kwartale 2019 roku w porównaniu z poprzednim kwartałem.
W I kwartale UPC powiększyło zasięg gigabitowej sieci opartej na światłowodach o 15 600 nowych domostw, docierając obecnie do blisko 3,5 miliona gospodarstw domowych, przynosząc klientom wyjątkową rozrywkę i bezproblemową łączność, a także udział w rozwoju polskiej gospodarki.
Poland | ||
Homes Passed | 3,479,400 | |
Two-way Homes Passed |
3,425,000 | |
Cable Customer Relationships |
1,462,800 | |
Video | Basic Video Subscribers |
177,900 |
Enhanced Video Subscribers |
1,053,800 | |
DTH Subscribers |
— | |
Total Video |
1,231,700 | |
Internet Subscribers |
1,192,300 | |
Telephony Subscribers |
668,000 | |
Total RGUs |
3,092,000 | |
Total Mobile Subscribers |
2,800 |
Poland | ||
Homes Passed | 15,600 | |
Two-way Homes Passed |
16,100 | |
Cable Customer Relationships |
15,000 | |
Video | Basic Video Subscribers |
(2,600) |
Enhanced Video Subscribers |
11,100 | |
DTH Subscribers |
— | |
Total Video |
8,500 | |
Internet Subscribers |
17,100 | |
Telephony Subscribers |
13,700 | |
Total RGUs |
39,300 | |
Total Mobile Subscribers |
(400) |
Wyniki @UPC_Polska za Q1 2019:
— Michał Fura (@michalfura) May 7, 2019
✅+ 15 tys. klientów, w sumie blisko 1,5 mln
✅+ 39 tys. subskrypcji (RGU) i 103 tys. r/r
✅+ 104 tys. gosp. dom w zasięgu sieci r/r
✅3,1 mln usług cyfr. i 3,5 mln gosp. dom w zasięgu sieci @UPC_Polska
Więcej https://t.co/ebR406smJ3 pic.twitter.com/D0d928UG8m