Średnia prędkość w UPC przekracza 215 Mbps

Newsy
Opinie: 0

UPC Polska podało swoje wyniki za I kw. 2019 r.

UPC zanotowało wzrost liczby klientów w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych.

Najważniejsze wydarzenia w I kwartale 2019 r.:

  • liczba subskrypcji cyfrowych wyniosła 3 092 000, co stanowi wzrost o 102 400 rok do roku, a także ponad pięciokrotny wzrost w odniesieniu do I kwartału 2018, w którym wyniósł on 7 200;
  • Liczba klientów wzrosła o 30 200 rok do roku do 1 462 800,
  • Stały wzrost prędkości internetu dla klientów UPC, ze średnią prędkością przekraczającą 215 Mb/s, co oznacza przyśpieszenie ze 180 Mb/s na koniec roku 2018

  • Dwucyfrowy wzrost liczby nowych klientów B2B
  • 15 600 nowych gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC Polska, docierającej już do blisko 3,5 mln mieszkań

"Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat (...)." - powiedział cytowany w komunikacie Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Na koniec I kwartału 2019 r. 1 462 800 klientów UPC Polska korzystało z 3 092 000 RGU:

Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do 1 192 300, co oznacza 17 100 więcej w porównaniu z poprzednim kwartałem i 47 100 więcej niż rok wcześniej. W rezultacie liczba użytkowników Connect Box prawie przekroczyła 640 000 (47 proc. bazy internetowej), co oznacza 180 000 więcej w porównaniu z poprzednim rokiem.

UPC rozszerzyło liczbę kanałów cyfrowych dostępnych w podstawowym niekodowanym pakiecie Start TV do 34 kanałów, z których 23 są dostępne w jakości HD. Łącznie oferta telewizyjna składała się z 191 kanałów, w tym 136 HD. W efekcie, na koniec pierwszego kwartału 2019 r. liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wyniosła 1 053 800, czyli 27 100 więcej niż w poprzednim roku i 11 100 więcej kwartał do kwartału. Liczba abonentów platformy Horizon wzrosła o prawie 150 000 rok do roku i przekroczyła 675 000 klientów, co stanowi 62% bazy klientów telewizji cyfrowej.

UPC Biznes odświeżyło swoją ofertę, aby umocnić pozycję wśród małych firm z sektora SOHO. Nowa oferta obejmuje usługi internetowe o prędkości 200 Mb/s i 300 Mb/s i została przygotowana z myślą o tych firmach, którzy cenią wysoką jakość usług i obsługę, ale nie potrzebują zaawansowanych usług dodatkowych. Działania sprzedażowe, wspierane od 21 lutego kampanią radiową i internetową, zaowocowały kilkudziesięcioprocentowym wzrostem liczby nowych klientów w pierwszym kwartale 2019 roku w porównaniu z poprzednim kwartałem.

W I kwartale UPC powiększyło zasięg gigabitowej sieci opartej na światłowodach o 15 600 nowych domostw, docierając obecnie do blisko 3,5 miliona gospodarstw domowych, przynosząc klientom wyjątkową rozrywkę i bezproblemową łączność, a także udział w rozwoju polskiej gospodarki.

Liczba klientów - koniec I kw. 2019 r.

  Poland
Homes Passed 3,479,400
Two-way
Homes
Passed
3,425,000
Cable
Customer
Relationships
1,462,800
Video Basic Video
Subscribers
177,900
Enhanced
Video
Subscribers
1,053,800
DTH
Subscribers
Total
Video
1,231,700
Internet
Subscribers
1,192,300
Telephony
Subscribers
668,000
Total
RGUs
3,092,000
Total Mobile
Subscribers
2,800

Zmiana liczby klientów - koniec I kw. 2019 vs koniec IV kw. 2018

  Poland
Homes Passed 15,600
Two-way
Homes
Passed
16,100
Cable
Customer
Relationships
15,000
Video Basic Video
Subscribers
(2,600)
Enhanced
Video
Subscribers
11,100
DTH
Subscribers
Total
Video
8,500
Internet
Subscribers
17,100
Telephony
Subscribers
13,700
Total
RGUs
39,300
Total Mobile
Subscribers
 (400)

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: