UPC Polska zwiększyło w II kwartale 2019 bazę klientów i liczbę cyfrowych usług o odpowiednio 5 300 oraz 25 900.
Najważniejsze wydarzenia w II kwartale oraz I połowie 2019 roku:
Na koniec II kwartału 2019 roku 1 468 100 klientów UPC Polska korzystało z 3 117 900 usług cyfrowych:
Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do 1 203 400, co oznacza wzrost o 11 100 w porównaniu z poprzednim kwartałem oraz 55 600 w ujęciu rok do roku.
Liczba użytkowników modemu Connect Box przekroczyła 654 000, co oznacza wzrost o 145 000 w ciągu roku i stanowi 53% bazy klientów usług internetowych.
Liczba abonentów cyfrowej telewizji wyniosła 1 058 500, co oznacza wzrost o 29 200 w ujęciu rok do roku oraz o 4 700 względem poprzedniego kwartału.
Baza użytkowników platformy Horizon wzrosła o niemal 120 000 w ciągu roku i przekroczyła 695 000 klientów, co stanowi 62% bazy klientów telewizji cyfrowej.
UPC otworzyło trzy nowe salony sprzedaży – w Sosnowcu, Gdańsku i Warszawie.
W II kwartale 2019 roku ponad 20 800 nowych gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu gigabitowej sieci UPC.
Poland | ||
Homes Passed | 3,500,200 | |
Two-way Homes Passed |
3,446,400 | |
Cable Customer Relationships |
1,468,100 | |
Video | Basic Video Subscribers |
177,000 |
Enhanced Video Subscribers |
1,058,500 | |
Total Video |
1,235,500 | |
Internet Subscribers |
1,203,400 | |
Telephony Subscribers |
679,000 | |
Total RGUs |
3,117,900 | |
Total Mobile Subscribers |
3,000 |
Zmiana liczby klientów - koniec II kw. 2019 vs. koniec I kw. 2019
Poland | ||
Homes Passed | 20,800 | |
Two-way Homes Passed |
21,400 | |
Cable Customer Relationships |
5,300 | |
Video | Basic Video Subscribers |
(900) |
Enhanced Video Subscribers |
4,700 | |
Total Video |
3,800 | |
Internet Subscribers |
11,100 | |
Telephony Subscribers |
11,000 | |
Total RGUs |
25,900 | |
Total Mobile Subscribers |
200 |