Na koniec II kwartału 2021 roku UPC miało 1 535 400 klientów i 3 283 000 RGU, w tym 4800 nowych klientów netto i 6 300 przyłączeń usług cyfrowych (RGU).
W II kwartale średnia prędkość z jakiej korzystali klienci wynosiła 370 Mb/s (z 290 Mb/s w II kwartale 2020 r.). UPC zwiększyło także bez dodatkowych opłat prędkość wysyłania danych dla ponad 900 tys. klientów. W II kwartale 2021 r. UPC dodało 9 tys. abonentów usługi internetowej, osiągając łącznie liczbę 1 309 100.
UPC zwiększyło bazę abonentów telewizji cyfrowej o 8 400 do 1 355 000 i dodało 17 500 użytkowników telefonii komórkowej, czyli trzykrotnie więcej niż w II kwartale 2020 roku. W pierwszej połowie 2021 roku baza użytkowników mobilnych UPC wzrosła o 42 700 przyłączeń, osiągając łącznie 105 400 abonamentów.
UPC kontynuowało wprowadzanie prędkości 1 Gb/s w nowych lokalizacjach, zwiększając liczbę gospodarstw domowych w zasięgu prędkości 1 Gb/s do 3 milionów. UPC dodało również do zasięgu swojej sieci w II kwartale 16 600 gospodarstw domowych, a w I półroczu 34 200. Sieć ta obecnie obejmuje 3 669 400 gospodarstw domowych.
Poland | ||
Homes Passed | 3,669,400 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
1,535,400 | |
Internet Subscribers |
1,309,100 | |
Video | Basic Video Subscribers |
273,200 |
Enhanced Video Subscribers |
1,081,800 | |
Total Video |
1,355,000 | |
Telephony Subscribers |
618,900 | |
Total RGUs |
3,283,000 | |
Total Mobile Subscribers |
105,400 |
Poland | ||
Homes Passed | 16,600 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
4,800 | |
Internet Subscribers |
9,000 | |
Video | Basic Video Subscribers |
7,600 |
Enhanced Video Subscribers |
800 | |
Total Video |
8,400 | |
Telephony Subscribers |
(11,100) | |
Total RGUs |
6,300 | |
Total Mobile Subscribers |
17,500 |