UPC Polska w II kw. 2021 r. - wyniki

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Wyniki UPC Polska za II kw. 2021 r.

UPC Polska podało swoje wyniki za II kw. 2021 r.

Na koniec II kwartału 2021 roku UPC miało 1 535 400 klientów i 3 283 000 RGU, w tym 4800 nowych klientów netto i 6 300 przyłączeń usług cyfrowych (RGU).

W II kwartale średnia prędkość z jakiej korzystali klienci wynosiła 370 Mb/s (z 290 Mb/s w II kwartale 2020 r.). UPC zwiększyło także bez dodatkowych opłat prędkość wysyłania danych dla ponad 900 tys. klientów. W II kwartale 2021 r. UPC dodało 9 tys. abonentów usługi internetowej, osiągając łącznie liczbę 1 309 100.

UPC zwiększyło bazę abonentów telewizji cyfrowej o 8 400  do 1 355 000 i dodało 17 500 użytkowników telefonii komórkowej, czyli trzykrotnie więcej niż w II kwartale 2020 roku. W pierwszej połowie 2021 roku baza użytkowników mobilnych UPC wzrosła o 42 700 przyłączeń, osiągając łącznie 105 400 abonamentów.  

UPC kontynuowało wprowadzanie prędkości 1 Gb/s w nowych lokalizacjach, zwiększając liczbę gospodarstw domowych w zasięgu prędkości 1 Gb/s do 3 milionów. UPC dodało również do zasięgu swojej sieci w II kwartale 16 600 gospodarstw domowych, a w I półroczu 34 200. Sieć ta obecnie obejmuje 3 669 400 gospodarstw domowych.

Liczba klientów - koniec II kw. 2021 r.

  Poland
Homes Passed 3,669,400 
Fixed-Line
Customer
Relationships
1,535,400 
Internet
Subscribers
1,309,100 
Video Basic Video
Subscribers
273,200 
Enhanced
Video
Subscribers
1,081,800 
Total
Video
1,355,000 
Telephony
Subscribers
618,900 
Total
RGUs
3,283,000
Total Mobile
Subscribers
105,400

Zmiana liczby klientów - koniec II kw. 2021 vs. koniec I kw. 2021

  Poland
Homes Passed 16,600 
Fixed-Line
Customer
Relationships
4,800 
Internet
Subscribers
9,000 
Video Basic Video
Subscribers
7,600 
Enhanced
Video
Subscribers
800 
Total
Video
8,400
Telephony
Subscribers
 (11,100) 
Total
RGUs
6,300
Total Mobile
Subscribers
17,500

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: