UPC Polska podało swoje wyniki za 2021 rok.
Na koniec 4 kwartału 2021 roku UPC obsługiwało 1 569 400 klientów, którzy korzystali z 3 346 300 usług cyfrowych. Przychody firmy wzrosły o 3,5 proc.
Przez rok firma zdobyła 44 tys. nowych klientów i był to najwyższy przyrost bazy od lat.
UPC zwiększyło prędkość internetu do średniego poziomu 411 Mb/s na użytkownika. Liczba subskrypcji usług internetowych urosła o 60 800 do poziomu 1 350 500.
W 2021 roku UPC zwiększyło liczbę subskrypcji usług telewizyjnych o 62 400, osiągając poziom 1 397 200.
Firma pozyskała 58 600 nowych abonentów telefonii komórkowej i niemal podwoiła ogólną liczbę użytkowników telefonii komórkowej do 121 300.
UPC powiększyło zasięg sieci POPC do ponad pół miliona. Własna sieć urosła o 68 200 gospodarstw domowych, osiągając na koniec IV kw. 2021 r. poziom 3 703 400 gospodarstw.
Poland | |
Homes Passed | 3,703,400 |
Fixed-Line Customer Relationships |
1,569,400 |
Internet Subscribers |
1,350,500 |
Video Subscribers |
1,397,200 |
Telephony Subscribers |
598,600 |
Total RGUs |
3,346,300 |
Total Mobile Subscribers |
121,300 |
Poland | |
Homes Passed | 19,100 |
Fixed-Line Customer Relationships |
20,900 |
Internet Subscribers |
24,900 |
Video Subscribers |
24,300 |
Telephony Subscribers |
(10,100) |
Total RGUs |
39,100 |
Total Mobile Subscribers |
5,200 |