UPC przez rok zdobyło 44 tys. nowych klientów

Newsy
Opinie: 0
Wyniki UPC Polska w 2021 rok

UPC Polska podało swoje wyniki za 2021 rok. 

Na koniec 4 kwartału 2021 roku UPC obsługiwało 1 569 400 klientów, którzy korzystali z 3 346 300 usług cyfrowych. Przychody firmy wzrosły o 3,5 proc.

Przez rok firma zdobyła 44 tys. nowych klientów i był to najwyższy przyrost bazy od lat.

UPC zwiększyło prędkość internetu do średniego poziomu 411 Mb/s na użytkownika. Liczba subskrypcji usług internetowych urosła o 60 800 do poziomu 1 350 500.

W 2021 roku UPC zwiększyło liczbę subskrypcji usług telewizyjnych o 62 400, osiągając poziom 1 397 200. 

Firma pozyskała 58 600 nowych abonentów telefonii komórkowej i niemal podwoiła ogólną liczbę użytkowników telefonii komórkowej do 121 300.

UPC powiększyło zasięg sieci POPC do ponad pół miliona. Własna sieć urosła o 68 200 gospodarstw domowych, osiągając na koniec IV kw. 2021 r. poziom 3 703 400 gospodarstw.

Dane na koniec IV kw. 2021 r.

  Poland
Homes Passed 3,703,400
Fixed-Line
Customer
Relationships
1,569,400
Internet
Subscribers
1,350,500
Video
Subscribers
1,397,200
Telephony
Subscribers
598,600
Total
RGUs
3,346,300
Total Mobile
Subscribers
121,300

 

Zmiana liczby klientów - koniec IV kw. 2021 vs. koniec III kw. 2021

  Poland
Homes Passed 19,100
Fixed-Line
Customer
Relationships
20,900
Internet
Subscribers
24,900
Video
Subscribers
24,300
Telephony
Subscribers
(10,100)
Total
RGUs
39,100
Total Mobile
Subscribers
5,200

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: