UPC Polska podało swoje wyniki za IV kw. 2018 r.
Na koniec 2018 roku 1,447,800 klientów UPC Polska korzystało z 3 052 700 usług:

Na koniec roku łączna liczba użytkowników Connect Boxa przekroczyła 600 000, co stanowi wzrost o 60% w stosunku do poprzedniego roku. Wpłynęło to na wzrost liczby użytkowników internetu o 21 700 w IV kwartale, oraz o 35 500 w ciągu całego ubiegłego roku, do poziomu 1 175 200 subskrypcji.
Na koniec roku liczba użytkowników Horizon Go wzrosła do 93 tysięcy.
Liczba klientów aktywnie korzystających z Replay TV przekroczyła 280 000, a użytkowników platformy Horizon wzrosła o 33% rok do roku i przekroczyła liczbę 643 000. Stanowią oni 62% całej bazy klientów telewizji cyfrowej.
W 2018 roku UPC poszerzyło zasięg swojej sieci, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110 000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 miliona.
| Poland | ||
| Homes Passed | 3,463,800 | |
| Two-way Homes Passed  | 
			3,408,900 | |
| Cable Customer Relationships  | 
			1,447,800 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			180,500 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			1,042,700 | |
| DTH Subscribers  | 
			— | |
| Total Video  | 
			1,223,200 | |
| Internet Subscribers  | 
			1,175,200 | |
| Telephony Subscribers  | 
			654,300 | |
| Total RGUs  | 
			3,052,700 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			3,200 | |
Zmiana liczby klientów - koniec IV kw. 2018 vs koniec III kw. 2018
| Poland | ||
| Homes Passed | 33,000 | |
| Two-way Homes Passed  | 
			33,700 | |
| Cable Customer Relationships  | 
			16,900 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			800 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			9,600 | |
| DTH Subscribers  | 
			— | |
| Total Video  | 
			10,400 | |
| Internet Subscribers  | 
			21,700 | |
| Telephony Subscribers  | 
			10,400 | |
| Total RGUs  | 
			42,500 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			(100) | |

Wyniki #GIGAroku #2018 w @UPC_Polska! Działo się: 1Gb/s, kanały Polsat Sport Premium, więcej HD, rozwój #HorizonGO, tytuł #1 najbardziej rekomendowanego operatora. To przełożyło się na: +12900 nowych klientów i 70 500 nowych subskrypcji. Dziękujemy! https://t.co/5exEReRuK5
— Michał Fura (@michalfura) February 28, 2019