Liberty Global podało wyniki UPC Polska w I kw. 2016 r.:
UPC Polska na koniec marca 2016 r. posiadało 1 437 200 klientów
korzystających z 2 871 900 usług (RGU - Revenue Generating Unit).
Na koniec marca 2016 r. z usług Internetu szerokopasmowego UPC korzystało 1 064
900 klientów, co oznacza wzrost o 12 400 w ciągu pierwszego kwartału. W tym
czasie liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 7 800, osiągając 970 000.
Jeśli chodzi o usługi telefoniczne, liczba abonentów wzrosła w tym okresie o 12
600 w stosunku do czwartego kwartału 2015 r., dochodząc do 605 000 na koniec
pierwszego kwartału 2016 r. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój sieci
szerokopasmowej obecnie ponad 87% klientów korzysta z Internetu o szybkości 30
Mb/s lub większej, przy czym 37,4 proc. wszystkich klientów wybrało pakiety
trzech usług: telewizji, Internetu i telefonii.
Sumaryczna liczba klientów na koniec marca 2016 r.:
Homes |
Two-way Homes |
Customer |
Total |
Basic Video |
Enhanced Video |
DTH Subscribers |
Total Video |
Internet Subscribers |
Telephony Subscribers |
|
Poland. |
2,998,900 |
2,933,300 |
1,437,200 |
2,871,900 |
232,100 |
970,000 |
— |
1,202,100 |
1,064,800 |
605,000 |
Zmiany liczby klientów w I kw. 2016
Homes (1) |
Two-way Homes |
Customer |
Total |
Basic Video |
Enhanced Video |
DTH Subscribers |
Total Video |
Internet |
Telephony |
|
Poland. |
27,600 |
30,300 |
(4,400) |
24,200 |
(8,600) |
7,800 |
— |
(800) |
12,400 |
12,600 |
Liczba klientów usług komórkowych
March 31, 2016 | Dec. 31, 2015 | Change | |
Poland |
6,700 |
7,200 |
(500) |