W I kw. baza klientów kablówki została powiększona o 5 600 do 1 530 600, a liczba subskrypcji usług cyfrowych o 9 200 do 3 276 700.
Średnia prędkość internetu wzrosła do 350 Mb/s (wobec 270 Mb/s w pierwszym kwartale 2020). UPC zwiększyło także prędkość wysyłania grupie ponad 900 tysięcy klientów.
UPC zwiększyło liczbę gospodarstw domowych z dostępem do internetu o prędkości 1 Gb/s o prawie 390 tysięcy do poziomu 3 milionów, a także poszerzyło zasięg swoich usług o kolejnych 17 600 mieszkań, do łącznej liczby 3 652 800.
Z 10 400 nowych subskrypcji, UPC przekroczyło liczbę 1,3 miliona użytkowników usług internetowych, osiągając poziom 1 300 100 oraz zwiększyło bazę usług telewizyjnych o 11 800, do łącznej liczby 1 346 600. Baza użytkowników usług komórkowych wzrosła w I kwartale o 25 200 do 87 900.
Poland | ||
Homes Passed | 3,652,800 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
1,530,600 | |
Internet Subscribers |
1,300,100 | |
Video | Basic Video Subscribers |
265,600 |
Enhanced Video Subscribers |
1,081,000 | |
Total Video |
1,346,600 | |
Telephony Subscribers |
630,000 | |
Total RGUs |
3,276,700 | |
Total Mobile Subscribers |
87,900 |
Poland | ||
Homes Passed | 17,600 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
5,600 | |
Internet Subscribers |
10,400 | |
Video | Basic Video Subscribers |
10,600 |
Enhanced Video Subscribers |
1,200 | |
Total Video |
11,800 | |
Telephony Subscribers |
(13,000) | |
Total RGUs |
9,200 | |
Total Mobile Subscribers |
25,200 |