UPC Polska - wyniki za I kwartał 2015 roku

Newsy
Opinie: 0
UPC Polska - wyniki za I kwartał 2015 roku

UPC Polska w pierwszym kwartale 2015 roku sprzedaż usług cyfrowych i przekroczyło 1 000 000 klientów internetu. Na koniec marca 2015 r. roku UPC Polska miało 1 425 400 klientów, którzy korzystali z 2 752 200 usług (RGU*).

Kluczowe wydarzenia I kwartału 2015 roku:

  • Rozpoczęła się komercyjna sprzedaż usług cyfrowych z dekoderem Horizon;
  • Liczba klientów internetu przekroczyła 1 000 000;
  • Wzrosła liczba usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii;

UPC Polska osiągnęło w pierwszym kwartale 2015 r. liczbę 1 004 000 klientów internetu. Ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, które znajduje się już w zasięgu sieci UPC Polska, może korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s.

Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 6 800. Rośnie też liczba klientów pozostałych usług cyfrowych: w pierwszym kwartale RGU telewizji cyfrowej zwiększyło się do poziomu 921 700, czyli o 2 900 w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2014 r., a telefonii o 3 500, do poziomu 559 900. Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec I kwartału 266 600. Łącznie, liczba usług wyniosła na koniec I kwartału 2 752 200, a liczba klientów – 1 425 400.

Odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wyniósł ponad 85 proc., a potrójną usługę wybrało już ponad 35 proc. klientów.

W pierwszym kwartale UPC Polska sfinalizowało transakcję nabycia 100 proc. udziałów lokalnego operatora telekomunikacyjnego E-Siemianowice sp. z o. o., świadczącego usługę dostępu do internetu, telefonu i telewizji klientom na terenie Siemianowic Śląskich i Chorzowa. E-Siemianowice ma w swoim zasięgu kilkanaście tysięcy gospodarstw domowych.

* RGU – Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług

Consolidated Operating Data — March 31, 2015 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
2,794,900 2,718,800 1,425,200 2,752,200 266,600 921,700 - - 1,188,300 1,004,000 559,900

Subscriber Variance Table - March 31, 2015 vs. December 31, 2014 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
11,000 12,700 (12,200) (2,800) (16,000) 2,900 - - (13,100) 6,800 3,500

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: