UPC Polska - wyniki za II kwartał 2015 roku

Newsy
Opinie: 0
Wyniki UPC Polska za II kwartał 2015 roku

Na koniec czerwca 2015 r. UPC Polska miało 1 418 400 klientów, którzy korzystali z 2 764 700 usług (RGU*). Od początku roku wzrósł też znacząco zasięg sieci UPC.

W drugim kwartale 2015 r. ponad 2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym internetu o prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu wzrosła o 41 200.

Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 6 700 do poziomu 1 010 700. Rośnie też liczba klientów pozostałych usług cyfrowych: w drugim kwartale RGU telewizji cyfrowej zwiększyło się do poziomu 925 500, czyli o 3 800 w porównaniu do stanu na koniec I kwartału 2015 r., a liczba klientów telefonii wzrosła o 9 400, do poziomu 569 300. Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec II kwartału 259 200. Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec II kwartału do poziomu 2 764 700, co oznacza wzrost o 12 500, a liczba klientów wyniosła 1 418 400.

Odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 85,5 proc., a potrójną usługę wybrało już niemal 36 proc. klientów.

W II kwartale UPC Polska rozpoczęło inwestycje w sieć w nowych miejscowościach i w połowie maja rozpoczęło świadczenie usług w Płocku. Wraz z rozpoczęciem świadczenia usług UPC otworzyło w Płocku salon sprzedaży, zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Mosty, operator uruchomił też dedykowaną stronę http://plock.upc.pl.

* RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług

Consolidated Operating Data — June 30, 2015 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
2,826,100 2,750,000 1,418,400 2,764,800 259,300 925,500 - - 1,184,800 1,010,700 569,300

Subscriber Variance Table - June 30, 2015 vs. March 31, 2015 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
31,200 31,200 (6,800) 12,600 (7,300) 3,800 - - (3,500) 6,700 9,400

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: