Wyniki UPC Polska na koniec III kw. 2015 r.
Na koniec września 2015 r. UPC Polska miało 1 415 600 klientów, którzy
korzystali z 2 784 100 usług (RGU).
Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich
trzech miesięcy o 8 800 do poziomu 1 019 500, telewizji cyfrowej do poziomu 936
400, czyli o 10 900 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2015 r., a
liczba klientów telefonii wzrosła o 9 100, do poziomu 578 400. Wraz z wzrostem
liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób
korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec III kwartału 249
700. Łącznie, liczba usług zwiększyła się na koniec III kwartału do poziomu 2
784 100, co oznacza wzrost o 19 400, a liczba klientów wyniosła 1 415 600.
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej,
odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i
wyższej wzrósł do 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36 proc. klientów.
UPC Polska zwiększa zasięg swojej sieci – w trzecim kwartale 2015 r. już ponad
2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym internetu o
prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu
wzrosła o 84 400.
Dane operacyjne na koniec września 2015
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Basic Video Subscribers |
Enhanced Video Subscribers |
DTH Subscribers |
MMDS Subscribers |
Total Video |
||
2,868,300 | 2,797,400 | 1,415,500 | 2,784,000 | 249,700 | 936,400 | - | - | 1,186,100 | 1,019,500 | 578,400 |
Zmiany w okresie 09.2015 - 06.2015
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Basic Video Subscribers |
Enhanced Video Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
||
42,200 | 47,400 | (2,900) | 19,200 | (9,600) | 10,900 | - | - | 1,300 | 8,800 | 9,100 |