UPC Polska - wyniki w II kw. 2020 r.

Newsy
Opinie: 0
UPC Polska - wyniki w II kw. 2020 r.

Liberty Global podało wyniki UPC Polska za II kw. 2020 r.

W II kw. 2020 r. UPC pozyskało 4 300 nowych abonentów oraz 13 600 subskrypcji cyfrowych. W ujęciu rok do roku, UPC zyskało 26 200 klientów i 80 300 subskrypcji cyfrowych, zwiększając bazę klientów do 1 494 300, a usług cyfrowych do 3 198 200.

Najważniejsze w II kwartale:

  • Wprowadzenie internetu 1 Gb/s do 3 nowych miast, poszerzając zasięg gigabitowej prędkości do ponad 2,5 miliona gospodarstw domowych w 62 miastach
  • Wzrost bazy klientów usług komórkowych o 6 000 do 22 200 abonentów
  • Nowe innowacje produktowe – rozwiązania Chromecast i Airplay w aplikacji Horizon Go
  • Rozszerzenie zasięgu sieci UPC o 20 900 nowych domostw do łącznie 3 583 400 gospodarstw domowych

Na koniec II kwartału 1 494 300 klientów UPC Polska korzystało z 3 198 200 usług cyfrowych:

W II kwartale 2020 r. liczba użytkowników internetu wzrosła o 8 900 do 1 250 200, z czego 23 700 to abonenci internetu 1 Gb/s. Liczba użytkowników modemu Connect Box wzrosła o 4 200 w ciągu kwartału i o 77 900 rok do roku, do poziomu 731 900. Średnia prędkość, z której korzystają klienci, osiągnęła 286 Mb/s.

Liczba abonentów telewizji wzrosła w ujęciu kwartalnym o 11 300 do 1 287 300 subskrypcji. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu z poprzednim kwartałem, wzrosła o 6 900 do 750 200, co oznacza wyższy wynik o 55 200 rok do roku. Dodatkowo, użytkownicy platformy Horizon Go otrzymali kolejną funkcję poprawiającą komfort korzystania z oferty telewizyjnej - przenoszenie treści z aplikacji Horizon Go bezpośrednio na urządzenia obsługujące rozwiązania Chromecast i Airplay.

W II kwartale UPC poszerzyło zasięg swojej sieci gigabitowej o 20 900 do łącznie 3 583 400 gospodarstw domowych. Ponadto, dzięki kolejnej umowie partnerskiej dotyczącej wykorzystania sieci powstających w ramach programu POPC, zasięg usług cyfrowych UPC poszerzy się w sumie o kolejne 1,7 mln gospodarstw domowych do 2023/2024.

Liczba klientów - koniec I kw. 2020 r.

  Poland
Homes Passed 3,583,400
Fixed-Line
Customer
Relationships
1,494,300
Internet
Subscribers
1,250,200
Video Basic Video
Subscribers
217,200
Enhanced
Video
Subscribers
1,070,100
Total
Video
1,287,300
Telephony
Subscribers
660,700
Total
RGUs
3,198,200
Total Mobile
Subscribers
22,200

Zmiana liczby klientów - koniec II kw. 2020 vs. koniec I kw. 2020

  Poland
Homes Passed 20,900
Fixed-Line
Customer
Relationships
4,300
Internet
Subscribers
8,900
Video Basic Video
Subscribers
9,900
Enhanced
Video
Subscribers
1,300
Total
Video
11,200
Telephony
Subscribers
(6,500)
Total
RGUs
13,600
Total Mobile
Subscribers
6,000

 

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: