Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
UPC Polska podało swoje wyniki za III kwartał 2014 roku. Liczba klientów na koniec września wzrosła do 1 420 600. Korzystali oni z 2 708 700 usług.
Kluczowe wydarzenia III kwartału:
W trzecim kwartale liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła do 902 800, czyli o 16 000 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2014 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 12 000, do poziomu 970 100, a telefonii – o 9 400 i wyniosła 544 400. Na koniec trzeciego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 708 700, a liczba klientów wyniosła 1 420 600. Do poziomu 81 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej, a potrójną usługę wybrało już ponad 34 proc. klientów.
Liczba odbiorców telewizji analogowej spada, a na koniec III kwartału wyniosła 291 400. Liczba klientów ogółem zmniejszyła się o 16 tys. w stosunku do II kwartału, głównie za sprawą wygaśnięcia umów dotyczących pakietów spółdzielczych.
W trzecim kwartale UPC inwestowało także w rozwój zasięgu usług cyfrowych oraz sieć punktów obsługi klienta. Z pełnego spektrum cyfrowych usług oferowanych przez UPC mogą teraz korzystać też mieszkańcy mniejszych miejscowości - dzięki procesowi cyfryzacji, który potrwa do końca listopada cyfrowe usługi UPC trafią do mieszkańców Głuchołazów.
W sierpniu UPC otworzyło pierwszy salon w galerii handlowej. W związku z przejęciem spółki Telco Lublin, lokalnego operatora, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych, salon UPC pojawił się w lubelskiej Galerii Olimp.
We wrześniu ruszyła II edycja THINK BIG, czyli programu dla małych firm z globalnymi ambicjami, organizowanego przez UPC Biznes. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Także we wrześniu Akademia e-Seniora UPC, projekt edukacji cyfrowej osób w wieku 50+, znalazł się wśród „15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu” opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
*RGU – Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług
Consolidated Operating Data - September 30, 2014 - Poland
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
||
2,741,900 | 2,658,100 | 1,420,600 | 2,708,700 | 291,400 | 902,800 | - | - | 1,194,200 | 970,100 | 544,400 |
Subscriber Variance Table - September 30, 2014 vs. June 30, 2014 - Poland
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
||
7,600 | 15,100 | (16,000) | 2,400 | (35,000) | 16,000 | - | - | (19,000) | 12,000 | 9,400 |