UPC twierdzi, że jest to internet światłowodowy, choć firma oferuje klientom łącza kablowe oparte na kablu koncentrycznym, który jest bardzo narażony na zakłócenia zewnętrzne. Szczególnie dotyczy do starych instalacji.
Klienci w najnowszej promocji mogą także wybrać internet o prędkości do 1 Gb/s - w promocji jest dostępny na 2 miesiące za darmo.
Szef marketingu UPC w Polsce twierdzi, że jego spółka oferuje wielokrotnie nagradzany internet światłowodowy.
Cieszymy się, mogąc zaoferować naszym klientom doskonałą jakość w najlepszych cenach z wielokrotnie nagradzanym internetem światłowodowym oraz telewizją 4K, które pozwolą jeszcze lepiej doświadczać emocji związanych ze zbliżającymi się letnimi zawodami sportowymi – Mistrzostwami Europy w piłce nożnej i Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio - twierdzi cytowany w komunikacie Bogdan Bucurei, CMO UPC Polska.