Nowa kampania reklamowa UPC promująca dekoder Horizon

Newsy
Opinie: 8
UPC Polska

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, promującą dekoder Horizon i jego usługę, umożliwiającą nagrywanie  czterech programów jednocześnie.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki. W nowej odsłonie podobnie jak w poprzednich występuje aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w postać MegaTeściowej. Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej produkty telewizyjne od UPC. Dekoder Horizon to telewizja, telefon i Internet w jednym urządzeniu. Oferuje wiele nowych funkcji w tym m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do mediów społecznościowych, takich jak YouTube i Twitter, a także dwustronny radiowy pilot. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bibliotek VOD, w tym MyPrime - Filmy i Seriale, która zawiera ponad tysiąc pozycji, w tym takie seriale jak „House of Cards”, „Breaking Bad”, „Gotowe na wszystko”.

Od 1 maja pakiet telewizji i internetu z dekoderem Horizon będzie można kupić w promocji, dzięki której przez pierwsze trzy miesiące cena pakietu obniżona jest o połowę.

Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2015-04-30 08:31
    Mniej wydawać jasy na reklamę, a ciąć ceny usługi. Czy ktoś ma doświadczenia z nowym dekoderem? Poprzednią wersję wymieniają mi średnio co 2 miesiące i nie daje to znaczącej poprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Awaria pisze: 2015-04-30 08:33
    Może napiszecie coś o awarii jaka wywołało samo UPC. Wprowadzając ofertę z dekoderem Horizon usunięto tez dublujące się kanały SD I HD z list kanałow u obecnych klientów. Efekt? Wszyscy starzy kliencie od ponad miesiąca nie mogą ustawiać ulubionych kanałow stare dekodery gubią ustawienia po ich wyłączeniu. Komentarz UPC ? Planujemy usunąć usterkę w 4 kwartale tego roku. przypadek??? Nie sadze. Uważam ze jest to świadome działanie na szkodę obecnych klientów, by zmusić ich do zakupu nowej oferty i zapłaty Wyższego ! Rachunku. Bowiem nowa oferta z Horizon która nie posiada tego błędu jest dużo droższa. Jednak o tym nigdzie nie przeczytacie.
    2
  • Users Avatars Mini
    As pisze: 2015-04-30 08:59
    Mam nowy dekoder i uważam że zakup oferty z nim za wielki błąd. Horizon ma niedopracowany soft, wiesza się, gubi nagrania - na tym etapie NIE POLECAM!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2015-04-30 11:57
    Ja mogę nagrywać 6 programów jednocześnie w wersji hd i około 10 w sd, wszystko zależy tylko od przepustowości gniazda sieciowego które akurat mój dekoder ma 100 mb a nie 1000 mb Mogę zaznaczyć i 20 kanałów ale od 7 w górę nagrania będą już klatkowały....dekoder mag-254 i łącze 300 po światłowodzie up i down, i telewizja z internetem za 120 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    zxcv pisze: 2015-04-30 11:59
    Ja mam go od ok. 2 miesięcy i jest super. O niebo lepszy od poprzedniego Philipsa - to jak nokia 3310 do smartfona. Nic się nie wiesza, nowoczesne menu, radiowy pilot (jak w PS3). Dodatkowo ma dwuzakresowe wifi (2,4 i 5 GHz) i dzięki temu mogę swobodnie korzystać z neta w drugim pokoju.
    0
  • Users Avatars Mini
    As pisze: 2015-04-30 12:17
    zxcv - albo jesteś akwizytorem UPC albo masz inny dekoder. Nie twierdzę że Horizon to totalna klapa, ale na dzisiaj jego soft jest do niczego, a ten niby superpilot raz działa a 3 razy nie. Szkoda nerwów - na razie nie polecam, ale oczywiście mozliwe że za kilka miesięcy dopracuję te dekodery...
    0
  • Users Avatars Mini
    As pisze: 2015-04-30 12:18
    ...dopracują...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej Milczarek pisze: 2015-07-03 20:09
    Skuszony ofertą "nagrywaj gdzie chcesz" zmieniłem Mediabox na Horizon. Przy korzystaniu z aplikacji - kubeł zimnej wody... Nie ma takiej możliwości. Problem znany "fachowcom" z serwisu online, deklaracje załatwienia w najbliższym czasie, zero efektu. Dodam, że to opinia szeregu użytkowników (poniewczasie dowiedziałem się tego z sieci). Kieruję sprawę do Rzecznika praw konsument konsumenta.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: