UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, promującą dekoder Horizon i jego usługę, umożliwiającą nagrywanie czterech programów jednocześnie.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki. W nowej odsłonie podobnie jak w poprzednich występuje aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w postać MegaTeściowej. Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej produkty telewizyjne od UPC. Dekoder Horizon to telewizja, telefon i Internet w jednym urządzeniu. Oferuje wiele nowych funkcji w tym m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do mediów społecznościowych, takich jak YouTube i Twitter, a także dwustronny radiowy pilot. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bibliotek VOD, w tym MyPrime - Filmy i Seriale, która zawiera ponad tysiąc pozycji, w tym takie seriale jak „House of Cards”, „Breaking Bad”, „Gotowe na wszystko”.
Od 1 maja pakiet telewizji i internetu z dekoderem Horizon będzie można kupić w promocji, dzięki której przez pierwsze trzy miesiące cena pakietu obniżona jest o połowę.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.