UPC Polska promuje usługi komórkowe

Newsy
Opinie: 0
UPC Polska promuje usługi komórkowe

UPC Polska wystartowało z nową kampanią reklamową. To pierwsza kampania operatora, skupiona wokół promocji oferty usług komórkowych.

W ramach kampanii UPC promuje ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za 20 złotych. Taki pakiet można mieć za 69,99 zł mies. A do tego operator proponuje smartfony, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0%, bez dodatkowych opłat na start.

Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy).

Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: