UPC Polska opublikowało swoje wyniki operacyjne za II kw. 2009 r. Operator ma już 425 600 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 160 800 klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej. Największy przyrost liczby abonentów, o 37 800, zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się ponad 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.
W ciągu drugiego kwartału 2009r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrosła o 15 100, osiągając wynik 425 600.
Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on 37 800, zwiększając bazę klientów do 160 400.
Na koniec II kwartału 2009 z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160 800 abonentów.