UPC Polska - wyniki w 2014 r.

Newsy
Opinie: 1

Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!

Na koniec grudnia ub. roku UPC Polska miało 1 437 400 klientów, którzy korzystali z 2 755 000 usług (RGU - Revenue Generatung Unit).

Kluczowe wydarzenia 2014 roku:

• Wzrosła liczba sprzedanych usług RGU telewizji cyfrowej, internetu i telefonii zarówno w porównaniu do III kwartału 2014 r., jak i rok do roku;
• Wprowadzona została innowacyjna platforma Horizon i usługa MyPrime Filmy i Seriale;
• UPC Polska postawiło na mobilność i swobodę korzystania z usług, rozwijając aplikację UPC Phone i wprowadzając aplikację Horizon Go oraz usługę UPC Wi-Free;
• W wyniku przejęcia lokalnych operatorów UPC konsolidowało rynek i inwestowało w zwiększanie zasięgu swoich usług;
• UPC postawiło na dalszy rozwój sieci sprzedaży, otwierając pierwsze salony i punkty obsługi w galeriach handlowych;
• Ramiro Lafarga został nowym prezesem UPC Polska.

W czwartym kwartale liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła do 918 800, czyli o 16 000 w porównaniu do stanu na koniec III kwartału 2014 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 27 100, do poziomu 997 200, a telefonii – o 12 000 i wyniosła 556 400. Klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC, w efekcie czego liczba odbiorców wypieranej przez technologię cyfrową telewizji analogowej wyniosła 282 600. Na koniec czwartego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła łącznie o 46 300 do 2 755 000. Łączna liczba klientów wyniosła 1 437 400, co oznacza wzrost w ciągu kwartału o 16 800.

Do poziomu 82,6 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej, a potrójną usługę wybrało już 34,3 proc. klientów. W porównaniu do czwartego kwartału 2013 roku liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła o 70 500, internetu o 81 300, a telefonii o 34 600.

W maju 2014 roku UPC Polska przejęło operatora Telco Lublin, obejmującego swoim zasięgiem ponad 53 tys. gospodarstw domowych. W listopadzie UPC Polska zwiększyło zasięg usług w Grodzisku, Milanówku i Otwocku, a w grudniu przejęło spółkę Azart-Sat, operatora telekomunikacyjnego, działającego w województwie dolnośląskim i opolskim, a dostarczającego internet, telefon oraz telewizję. Klienci operatora korzystają z blisko 19 tys. usług.
Wraz z przejęciem Telco Lublin UPC Polska rozpoczęło inwestowanie w salony i punkty sprzedaży położone w centrach handlowych. W 2014 roku w centrach handlowych powstało dziewięć nowych salonów i punktów sprzedaży UPC, a plan na ten rok to łącznie 50 takich placówek.

W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, które mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s i 300 Mb/s (w ofercie dla biznesu).

*RGU – Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług

Consolidated Operating Data — December 31, 2014 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
2,783,900 2,706,100 1,437,400 2,755,000 282,600 918,800 1,201,400 997,200 556,400

Subscriber Variance Table - December 31, 2014 vs. September 30, 2014 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
42,000 48,000 16,800 46,300 (8,800) 16,000 7,200 27,100 12,000

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: