UPC - wyniki za I kwartał 2014 roku

Newsy
Opinie: 0

UPC Polska podało swoje wyniki za I kw. 2014 r. Na koniec marca 1 431 000 klientów korzystało z 2 682 000 usług.

W pierwszym kwartale liczba RGU (Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług) w telewizji cyfrowej wzrosła do 868 200, czyli o 19 900 w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2013 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 17 600, do poziomu 933 500, a telefonii – o 5 200 i wyniosła 527 000. Na koniec pierwszego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 682 000. Rośnie też odsetek klientów, wybierających potrójną usługę i wynosi już 32,8 proc.

Liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353 300.

Na koniec pierwszego kwartału 2014 r. z dostępu o prędkości 30 Mb/s i wyższej korzystało blisko 80 proc. użytkowników.

Dla klientów biznesowych wprowadzona została usługa internetu o szybkości pobierania danych 300 Mb/s i wysyłania 30 Mb/s

Consolidated Operating Data — March 31, 2014 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
2,725,000 2,630,000 1,431,000 2,682,000 353,300 868,200 1,221,500 933,500 527,000

Subscriber Variance Table - March 31, 2014 vs. December 31, 2013 - Poland

  Video Internet Subscribers Telephony Subscribers
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
7,300 13,700 (5,600) 9,000 (33,700) 19,900 (13,800) 17,600 5,200

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: