UPC Polska podało swoje wyniki za I kw. 2014 r. Na koniec marca 1 431 000 klientów korzystało z 2 682 000 usług.
W pierwszym kwartale liczba RGU (Revenue Generatung Unit – liczba sprzedanych usług) w telewizji cyfrowej wzrosła do 868 200, czyli o 19 900 w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2013 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 17 600, do poziomu 933 500, a telefonii – o 5 200 i wyniosła 527 000. Na koniec pierwszego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 682 000. Rośnie też odsetek klientów, wybierających potrójną usługę i wynosi już 32,8 proc.
Liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353 300.
Na koniec pierwszego kwartału 2014 r. z dostępu o prędkości 30 Mb/s i wyższej korzystało blisko 80 proc. użytkowników.
Dla klientów biznesowych wprowadzona została usługa internetu o szybkości pobierania danych 300 Mb/s i wysyłania 30 Mb/s
Consolidated Operating Data — March 31, 2014 - Poland
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
||
2,725,000 | 2,630,000 | 1,431,000 | 2,682,000 | 353,300 | 868,200 | — | — | 1,221,500 | 933,500 | 527,000 |
Subscriber Variance Table - March 31, 2014 vs. December 31, 2013 - Poland
Video | Internet Subscribers | Telephony Subscribers | ||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
||
7,300 | 13,700 | (5,600) | 9,000 | (33,700) | 19,900 | — | — | (13,800) | 17,600 | 5,200 |