UPC - wyniki w II kw. 2013 r.

Newsy
Opinie: 1

UPC podało swoje wyniki za II kw. 2013 r. Operator w Polsce zmniejszył liczbę swoich klientów o 16.6 tys.

Na koniec raportowanego okresu UPC Polska miało 1 449 500  klientów, którzy korzystali  z 2 657 000 usług: 1 271 500 telewizji, w tym 809 500 cyfrowej, 880 000  Internetu i 505 500 telefonii. 

Przyrosty netto RGU* w tym okresie wyniosły 12 100 w przypadku Telewizji Cyfrowej, 5 200 – Internetu i 17 200 – telefonii UPC. Inwestycje w rozwój usług oraz działania promocyjne skutkują konsekwentnym wzrostem liczby klientów korzystających z potrójnej usługi. W drugim kwartale przybyło 18 500 klientów korzystających z pakietów 3 usług, a na koniec tego okresu z potrójnej usługi korzystało niemal 30% abonentów UPC. W II kwartale liczba klientów UPC Polska wyniosła 1 449 500  w porównaniu do 1 466 100 w poprzednim kwartale. Usługą, która stale zmniejsza swój udział jest telewizja analogowa – na koniec drugiego kwartału korzystało z niej o 32 400 klientów mniej.   

*RGU – Revenue Generating Unit –  liczba sprzedanych usług

 

Consolidated Operating Data – June 30, 2013 - Poland

  Video Internet Telephony
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
Homes
Service-able
Sub- scribers Homes
Service-able
Sub-scribers
2,684,600 2,560,900 1,449,500 2,657,000 462,000 809,500 1,271,500 2,560,900 880,000 2,553,200 505,500

SubscriberVariance Table – June 30, 2013 vs. March 31, 2013 - Poland

  Video Internet Telephony
Homes Passed Two-way Homes
Passed
Customer
Relationships
Total
RGUs
Analog Cable
Subscribers
Digital Cable
Subscribers
DTH
Sub-scribers
MMDS
Sub- scribers
Total
Video
Homes
Service-able
Sub- scribers Homes
Service-able
Sub-scribers
12,400 16,500 (16,600) 2,100 (32,400) 12,100 (20,300) 16,500 5,200 18,400 17,200

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: