UPC podało swoje wyniki za II kw. 2013 r. Operator w Polsce zmniejszył liczbę swoich klientów o 16.6 tys.
Na koniec raportowanego okresu UPC Polska miało 1 449 500 klientów, którzy korzystali z 2 657 000 usług: 1 271 500 telewizji, w tym 809 500 cyfrowej, 880 000 Internetu i 505 500 telefonii.
Przyrosty netto RGU* w tym okresie wyniosły 12 100 w przypadku Telewizji Cyfrowej, 5 200 – Internetu i 17 200 – telefonii UPC. Inwestycje w rozwój usług oraz działania promocyjne skutkują konsekwentnym wzrostem liczby klientów korzystających z potrójnej usługi. W drugim kwartale przybyło 18 500 klientów korzystających z pakietów 3 usług, a na koniec tego okresu z potrójnej usługi korzystało niemal 30% abonentów UPC. W II kwartale liczba klientów UPC Polska wyniosła 1 449 500 w porównaniu do 1 466 100 w poprzednim kwartale. Usługą, która stale zmniejsza swój udział jest telewizja analogowa – na koniec drugiego kwartału korzystało z niej o 32 400 klientów mniej.
*RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług
Consolidated Operating Data – June 30, 2013 - Poland
Video | Internet | Telephony | ||||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
Homes Service-able |
Sub- scribers | Homes Service-able |
Sub-scribers |
2,684,600 | 2,560,900 | 1,449,500 | 2,657,000 | 462,000 | 809,500 | — | — | 1,271,500 | 2,560,900 | 880,000 | 2,553,200 | 505,500 |
SubscriberVariance Table – June 30, 2013 vs. March 31, 2013 - Poland
Video | Internet | Telephony | ||||||||||
Homes Passed | Two-way Homes Passed |
Customer Relationships |
Total RGUs |
Analog Cable Subscribers |
Digital Cable Subscribers |
DTH Sub-scribers |
MMDS Sub- scribers |
Total Video |
Homes Service-able |
Sub- scribers | Homes Service-able |
Sub-scribers |
12,400 | 16,500 | (16,600) | 2,100 | (32,400) | 12,100 | — | — | (20,300) | 16,500 | 5,200 | 18,400 | 17,200 |