Na koniec września 2016 r. UPC Polska posiadało 1 429 700 klientów korzystających z 2 925 000 usług (RGU).
Liczba abonentów na koniec września 2016:
Internet szerokopasmowy |
Telewizja cyfrowa |
Telefonia
|
1 086 100 |
990 300 |
631 900 |
Zmiana w stosunku do końca II kwartału 2016 r. + 8 000 |
Zmiana w stosunku do końca I kwartału 2016 r. + 10 500 |
Zmiana w stosunku do końca I kwartału 2016 r. + 13 300 |
Na koniec III kwartału liczba klientów szerokopasmowego internetu UPC wyniosła 1 086 100, co oznacza wzrost o 8 000 w ciągu kwartału. Liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 10 500 do poziomu 990 300. Z usługi telefonicznej korzystało 631 900 klientów, o 13 300 więcej niż kwartał wcześniej. Dzięki konsekwentnym inwestycjom w rozbudowę zasięgu nowoczesnej sieci, aż 91,6 proc. klientów UPC korzysta z internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s, a z potrójnej usługi korzysta już ponad 39 proc. wszystkich klientów.
Na koniec III kwartału 2016 r. UPC konsekwentnie rozbudowywało ofertę cyfrowej rozrywki, włączając nowe kanały, w tym w jakości HD. W rezultacie liczba dostępnych kanałów HD wzrosła w przeciągu kwartału do 91.
Internet dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości pobierania do 600 Mb/s i prędkości wysyłania do 30 Mb/s dotarł już do 30 miast na terenie Polski. Tym samym oferta, której pilotażową wersję UPC Biznes wdrożyła w lipcu ub.r. w Głuchołazach, Łukowie, Płocku, Pruszkowie, Pułtusku, Warszawie i Zakopanem jest od teraz dostępna dla przedsiębiorców także m.in. z Katowic, Krakowa, Bydgoszczy czy Kielc.