UPC zmienia regulaminy - można zerwać umowę

Newsy
Opinie: 11

W związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z dnia 16 listopada 2012 r.), UPC wprowadza zmiany wybranych postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych. UPC wprowadzi do tych dokumentów także dodatkowe, własne zmiany, które sprawią, że dokumenty będą bardziej przejrzyste i zrozumiałe.

Zmiany w dokumentach abonenckich będą obowiązywać Państwa od 21 czerwca 2013 r. Wysokość opłat oraz inne warunki świadczenia usług nie zmieniają się.

Jeżeli klienci nie akceptują zmian, przysługuje im prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pitek pisze: 2013-05-09 14:21
    Przez chwilę się zastanowiłem czy nie rozwiązać umowy bo do szału doprowadza mnie permanentnie wieszający się dekoder ale właściwe nie mam alternatywy. Nie wezmę NC+ przecież...
    1
  • Users Avatars Mini
    Krs pisze: 2013-05-09 14:55
    Zależy co w tej UPC i za ile masz ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pitek pisze: 2013-05-09 21:52
    Wszystkie kanaly HD z oferty, pakiet Canalplus, dekoder z nagrywarka 500GB, 50Mbps internet po swietle.Całość za 130 pln
    0
  • Users Avatars Mini
    wik pisze: 2013-05-10 11:14
    Ja również, mi też się ciągle wiesza, filmu nie mozna zobaczyć, a to już 3 dekoder i mial być niezawodny...
    0
  • Users Avatars Mini
    kiler pisze: 2013-05-10 16:14
    A to przepraszam nie jest tak, że jeśli regulamin się zmienia bo wymuszaja to przepisy = nie ma możliwości wypowiedzenia bez kary? Podobnie było u W3, kiedy zmieniało się Prawo Telekomunikacyjne. Polkomtel dostosował pierwszy i zaliczył ucieczkę klientów. Reszta zmieniła regulaminy w ostatnim możliwym terminie i tego uniknęła.
    -1
  • Users Avatars Mini
    majki_majk pisze: 2013-05-13 22:33
    z wieszającym sie dekoderem mozna przedzwonic do upc i sie zaradzic. Jak dla mnie na rynku UPC ma najlepsza oferte. Jestem zadowolony z pakietu ktory wykupiłem. a z jakimis problemami czy zapytaniami zglaszam sie do nich i generalnie jest rozwiazywalne. Dla mnie co naj. ze internet smiga i sie nie wiesz:) nie zamierzam ryzykowac ze cos sie zmieni w tym wzgledzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tedi pisze: 2013-05-15 11:13
    Orange uruchomiło FTTH czyli internet na światłowodzie w wawie, chyba przejdę do nich, miałem neostradę z liveboxem i nigdy nie miałem problemów a jak były to wymieniali od ręki
    0
  • Users Avatars Mini
    tedi pisze: 2013-05-15 11:16
    Orange uruchomiło światłowody w wawie, chyba przejdę do nich, miałem neostradę z liveboxem i nigdy nie było problemów a jak raz się zepsuł to wymienili od ręki
    0
  • Users Avatars Mini
    drefin pisze: 2013-05-15 17:27
    w upc tez wymieniają od ręki. Zdecydowanie lepsza oferta jak porównywałem z Orange. zwłaszcza internetowa
    0
  • Users Avatars Mini
    robi 12123 pisze: 2013-06-08 16:02
    Vectra załatwia formalności wszystkie z UPC trzeba powołać się na zmianę regulaminu, jeżeli ktoś chcę zmienić w Warszawie na Vectrę polecam Jakuba Kisiel 721 002 589 j.kisiel@vectrawarszawa.pl wszystko wyjaśnił jak należy, jestem bardzo zadowolony, oby więcej takich ludzi, podpisywałem umowę z UPC okazało się że po 3 miesiącach płaciłem więcej o czym nie zostałem poinformowany, na szczęście pojawiła się szansa na zerwanie umowy z tymi złodziejami ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Elka pisze: 2013-08-31 21:42
    O, to zabawne, bo ja własnie rozwiązałam przed terminowo umowę z vectra bo zmienili ofertę programową i umowę a przechodzę do upc gdzie za 75 zł mam tv, internet i telefon.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: