Urosła wartość marek T i Orange, Google numerem jeden

Newsy
Opinie: 2

Millward Brown opublikował doroczny ranking najbardziej wartościowych marek "The BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014". Numerem jeden została marka Google, którego wartość marki wzrosła przez rok o 40% do prawie 159 mld dolarów. Drugą pozycję zajmuje Apple. Amerykański koncern zanotował spadek wartości marki o 20% do 148 mld dolarów. Przez rok wzrosła o 29% wartość marki Microsoft do 90 mld dolarów (pozycja nr 4). Marka T (T-Mobile) zajmuje 27  pozycję - wartość marki urosła o 20% do 29 mld dolarów. Wartość marki Samsung to 26 mld dolarów (wzrost o 21%). Na 46 pozycji jest Movistar, a na 62 Orange (wzrost wartości o 13%). W rankingu TOP100 nie ma już marki Nokia.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: