URT sprzeciwia się stawkom TP S.A. w ofercie dla biznesu

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 36

URT nie zgodzi się na wprowadzenie przez TP S.A. nowych stawek w ofercie dla klientów biznesowych - powiedział Jacek Strzałkowski, rzecznik urzędu.
- Sprzeciw urzędu budzi zróżnicowanie oferty dla klientów co do ich statusu, co jest niedozwolone przy oferowaniu usługi powszechnej, a taką są usługi telefoniczne - powiedział Jacek Strzałkowski.
Aby skorzystać z usługi TP SA, trzeba mieć REGON, który mogą posiadać jedynie firmy prowadzące działalność gospodarczą.
- Jest wielu klientów indywidualnych, którzy płacą wysokie rachunki i chciałoby skorzystać z podobnej oferty. Jednak TP S.A. nie zaoferowałaby im takich samych warunków jak firmom - powiedział Strzałkowski.
W ofercie TP S.A. dla biznesu klienci mieliby - zależnie od planu taryfowego - możliwość wykupienia pakietu minut z rabatem od kilku do kilkunastu procent. Tak wykupione minuty firma mogłaby wykorzystywać na połączenia lokalne, międzystrefowe i sieci komórkowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-03-14 23:11
    No ale tepsa chce poprosru za wszelką cenę kasy we wszystkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-03-14 23:12
    URT zaczęła działać,ale czy o takie działania chodzi,wątpię jest wiele innych grzechów,które popełniła tpsa,a jakoś mało to interesuje tę instytucję.
    0
  • Users Avatars Mini
    _qlas pisze: 2002-03-14 23:41
    Cała Tepsa, chcą teraz nas maksymalnie orżnąć. Ostatnio gadałem z kolegą, który ma matkę w Tepsie i troszkę sie o nich dowiedzialem... lepiej tego nie rozpowszechniac, naprawde!
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-03-15 00:09
    Tepsa byla jest i pewnie bedzie na maksa %#$@$%#@%&%@$ firma!! DaS
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-15 00:12
    Mów _qlas !! tu nie ma cenzury ;) może przepuszczą kilka plotek. chyba że tepsa zabroni
    0
  • Users Avatars Mini
    Stasiek pisze: 2002-03-15 01:07
    To w takim razie powinnie przyczepić się też do oferty Era Biznes - taryfę Biznes w Erze można mieć TYLKO posiadając numer REGON.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolcio pisze: 2002-03-15 01:32
    I do MERITUM w Idei. A co to jest usluga powszechna? Przeciez telefonu nikt nikomu nie kaze miec. To chyba swojego rodzaju luksus wiec nie za bardzo rozumiem dlaczego URT blokuje oferte Tepsy dla biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-03-15 02:02
    Od kilku do kilkunastu procent..... A CO TO KUR...CZE jest te 5-10 % ??? Duze firmy jak sa madre to zamiast dzwonic na komorki z Srepsy, biora podpisuja umowe z Plusem albo Era i biora centralke...redukcja kosztow o 50% to relatywny efekt ... wiec mam pytanie do naszej zasra.tkanej monopolistki - KIEDY BEDZE RELATYWNIE TANIEJ??? Bo 1 min na tel komorkowy jest drozsza niz minuta rozmowy do Niemiec !!! PARANOJA DO SZEŚCIANU !!! Tp S.A. - to ludzka rzecz, okradać !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 03:29
    URT - brawo!!! :) Szkoda, że takiego numeru nie mogą zrobić z sieciami komórkowymi - wreszcie zamast na REGON zaczęłyby patrzeć na średnie rachunki przy ofertach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 03:31
    Jeszcze mi przyszł do głowy - ciekawe, czy znajdą inne zastosowanie dla odrębnego billingu dla biznesu? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-03-15 09:51
    Tak nawiasem,to akurat nie zgadzam się z decyzją URT,TPSA co by nie mówić jest już firmą prywatną i jej sprawa jak chce zdobywać klientów i na czym chce zarabiać.W wypadku gdy mamy już kilka firm telefoni stacjonarnej nie można mówić o oferowaniu usługi powszechnej,zresztą jak zauważył graffi w takim wypadku powinni zabronić tegorodzaju ofert w sieciach GSM podona ilość klientów i piszę to nie będąc zadowolonym klientem TEPSA i klientem niebiznesowym,a URT powinien się zająć pomocą dla firm konkurujących z TPSA.pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 10:12
    Widze, ze nie tak latwo zaczyna sie robic na naszym rynku dla tepsy! Wreszcie ktos zaczal rzucac monopoliscie klody pod nogi! Oby tak dalej, a uda sie ukierunkowac tepse w taki sposob aby byla dla klienta, a nie klient dla niej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-03-15 10:30
    Gdyby operator nie wymagał REGON-u nie byłoby podstaw, aby urząd nie wyraził zgody na taką ofertę. Jeżeli TP SA usunie to wymaganie, nie będzie przesłanek, aby się nie zgodzić. Jednak wszyscy klienci muszą dostać taką samą ofertę - .....,ciekawe ale takie zdanie wyczytane w GW całkiem zmienia sens tego newsa,poprostu URT w ten sposób chce pokazać,że działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    hejo pisze: 2002-03-15 11:01
    Jak nie urok to sraczka. Jak ceny obnizają to URT blokuje, jak podwyższali to też blokowali? kurcze chyba jest to jakiś nalot? tepsiarze chcieli zrobić dobrze a URT państwowe mówi nie. coś tu jest nie tak....... w tej P.o.l.s.c.e - Polska to dziwny kraj
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-15 11:28
    Cieplix - popieram. Tpsa "przegina wajchę" jerzeli chodzi o ceny połączeń w naszym kraju, a kasę prubują "zarobic" na wszystkim
    0
  • Users Avatars Mini
    miczman pisze: 2002-03-15 11:35
    kolejny przyklad, ze tonący brzydko się chwyta. URT moze zglosic sprzeciw do cenniks operatora o znaczacej pozycji rynkowej ( obecnie tpsa).Szkoda jedynie, ze nie oceni stawek merytorycznie( czy oparte o koszty, czy nie dyskryminyjace), tylko szuka wybiegow formalnych. Jednoczesnie traeba przyznac, ze podzial na klientow biznesowych i indywidualnych moze negatywnie wplynac na rynek. Wszyscy operatorzy bija sie teraz o biznesowych - dochod z jednej linii biznesowej jest wielokroc wyższy niz z jednej indywidualnej. Zatem niedobrze by bylo gdyby TPSA przechwycila wszystkich klientow biznesowych. Co do komorkowcow: polaczenie komorkowe nie jest usluga powszechna, zatem operatorzy nie musza ustalac cennikow z URT. Moga wiec dzielic klientow na "lepszych" i "gorszych". TPSA tego nie wolno, poniewaz jest operatorem dominujacym nie z powodu swojej efektywnosci, tylko wczesniejszego monopolu prawnemu, chronionemu przez panstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczman pisze: 2002-03-15 11:42
    Cieplix - masz racje, ze polaczenia na komorki sa tansze po podpisaniu umowy z komorkowcem. Jednak polaczenia na komorki z sieci stacjonarnej czy miedzy sieciami komorkowymi zawsze beda drozsze niz polaczenia stacjonarne, gdyz to wynika z zaangazowania sieci realizujacej polaczenie. U komorkowcow siec musi zlokalizowac twoj aparat koncowy. a jest to drogie. W sieci stacjonarnej ten problem odpada. Nie zmienia to faktu, ze obecne taryfy sa chore
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-15 12:14
    podobna dyskryminacja klientów od dawna istnieje w sieciach komórkowych i nikt się nie czepia.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-15 12:15
    nie chciałem wybielać tepsy ale taka jest prawda tylko nikt nie zwraca na to uwagi
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-03-15 12:31
    Zaskakujaca ta decyzja URT'u :)) Tak jak wiekszosc wspomniala w sieciach komorkowych jest taki podzial i co?? Druga sprwa jezeli firma wydaje miesiecznie kilkanascie albo kilkadziesiat tysiecy za uslugi telkomunikacyjne to dlaczego nie moze miec innych stawek??? To paranoja!! I to nie tylko dla tepsy ale i dla konkurenji ktora tez w ten sposob moglaby przyciagac klientow biznesowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 13:39
    sebek2303 jak to nikt sie nie czepia! Caly czas jest podnoszona wrzawa na wortalu ze biznes jako pierwszy dostaje nowe aparaty, a normali urzytkownicy sa na szarym koncu!
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 14:38
    Bo oni sa najbardziej dochodowym segmentem. Nie widze w tym nic zlego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 15:31
    No to moze szary klient sie wyniesie od danego operatora i dla nich stworzy sie osobna siec! Wtyde bylo by chyba ok!?
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 15:40
    Mozesz sie burzyc, ale bogatsi i wieksi zawsze beda mieli specjalne forry. Sorry.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 15:42
    Pan Piotr (dyrektor pionu TPSA) bedzie mial orzech do gryzienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-03-15 17:01
    Nie lubie tepsy ale przeciez nasi opi komorkowi wlasnie maja takie oferty i im wolno!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 17:04
    Co prawda to jest troche inaczej, bo oni sa na wlasnym, a TP SA kontroluje dostep drutowy, wiec sam musi byc kontrolowany przez URT. Ale faktycznie logiki w takim postepowaniu nie widze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-03-15 18:38
    CiepliX a może sprawdź sobie ile z opłaty za tą minutę połączenia ze stacjonarki na komórkę dostaje OPERATOR KOMÓRKOWY a ile TPSA według stawek ustalonych przez URT. Minuta połączenia z TEPSY jest droga tylko że 70% opłaty trafia do operatora GSM. A o wnioskach URT nie ma się co wypowiadać bo jakoś urzędnikom nie przeszkadza że wszyscy inni operatorzy takrze mają podział na biznesowych i indywidualnych klientów. URT poraz kolejny pokazuje że jest urzędem bez racji bytu.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 18:55
    Maras i inni - akurat się mylisz - URT kontroluje tepsę, gdyż ma do tego prawo w związku z jej pozycją dominującą na rynku. Ponadto jest dostarczycielem usług powszechnych. To oznacza, że nie może sobie robić, co jej się podoba, tylko ma traktować klientów równo
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-15 20:03
    to dziwne.. przeciez taka sama polityke prowadza wszyscy operatorzy komorkowi,,, i nie jest to nic dziwnego.. ze promuje sie firmy.. niestety, ale i slusznie, bo uogolniajac, firmy przynosza wieksze zyski niz klient indywidualny..
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 23:26
    Sliweczka, FIRMY - tak, ABONENCI BIZNESOWI (z REGONem) - niekoniecznie!!! REGON ma na przykład taksówkarz (a nie każdy taksówkarz jak stoi na postoju to gada przez komórkę), sprzedawca na ryneczku, bezrobotny, który kiedyś miał działalność gosp a następnie jej nie wyrejestrował tylko zawiesił - czy sądzisz, że to sektor zyskowny??? Realne zyski to przynoszą klienci korporacyjni i część mniejszych i średnich przedsiębiorstw. Dochód nawet właściciela niewielkiej firmy (szwalni, sklepiku itp) często nie przekracza średniej krajowej (oczywiście są i BARDZO zyskowne szwlnie czy sklepiki). Taka osoba nie wyda na rachunek telefoniczny dużej kwoty!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 23:26
    Znam wiele osób z taryfami biznes w tel. komórkowych, może jedna, dwie z nich płacą wyższe rachunki niż ja (i to nie z powodu tego, że ja mam wyższe stawki, nie mam bo mój abonament jest wyższy :) )
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-16 15:14
    mr.bond, ale nie mozan do tego stopnia sponiewierac nas szaraczkow, bo zawsze mozemy podniesc bunt!
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-19 20:43
    Qba: I co? Przestaniesz dzwonic?! :-) Nie wierze w jakiekolwiek zorganizowane wspolprace Polakow. Chyba, ze cos wyjatkowo spektakularnego jak np. ratowanie murzynki przed ukamieniowaniem. Oczywiscie jestem za uratowaniem jej - ale wydaje mi sie, ze moglibysmy czesciej niz tylko od wielkiego dzwonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-20 09:02
    Juz przestalem, dzwonie z Dialogu! ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-20 13:49
    Ciekawe jak dlugo, bo jak widzisz wszyscy sie tu strasznie finansowo mecza.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: