Usługa Happy Taniej w taryfie Era Tak Tak Happy

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 345

Era wprowadziła dziś zmiany w swojej ofercie prepaid Happy:

Taryfa Happy z usługą Happy Taniej

USŁUGI KRAJOWE

  taryfa
Happy z usługą Happy Taniej
Minuta połączenia do wszystkich sieci
w usłudze Happy Taniej
0,69 zł z VAT

Naliczanie 1 s /1 s

SMS do wszystkich sieci komórkowych
w usłudze Happy Taniej
0,16 zł z VAT

Usługa Happy Taniej – Usługa jest dostępna tylko na taryfie Happy dla Użytkowników, których konto jest aktywne w systemie Era Tak Tak minimalnie
120 dni licząc od pierwszego wykonanego połączenia. Aktywacja usługi jest bezpłatna i dostępna za pośrednictwem serwisu iTakTak lub pod numerem 9797 (bezpłatny na terenie Polski) lub przez konsultanta Biura Obsługi Użytkownika (2,44 zł z VAT za połączenie). Dezaktywacja usługi nie jest możliwa.

Abonenci nie korzystający z usługi Happy Taniej ponoszą opłaty zgodnie z poniższą tabelą.

Minuta połączenia
do wszystkich sieci
0,77 zł z VAT
Naliczanie 1 s /1 s
SMS
do wszystkich sieci komórkowych
0,22 zł z VAT
MMS
do wszystkich sieci komórkowych
lub adres e-mail
0,40 zł z VAT

Opłaty za połączenia krajowe naliczane są za każdą sekundę połączenia – 1/60 stawki minutowej.

Opinie:

Opinie archiwalne (345):

Komentuj

Komentarze / 345

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-05-23 16:30
    no no no :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-05-23 16:31
    teraz to POP najdrozszy
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 16:32
    MaxProfit 100x lepszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2005-05-23 16:33
    Nie POP, ale Heyah z 80 gr za minute połączenia
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 16:33
    Ciekawie się robi. :-) Co na to pop?
    0
  • Users Avatars Mini
    git pisze: 2005-05-23 16:33
    simplus lepszy:p :)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2005-05-23 16:34
    Hm... Czyli postpaidy znowu będą najdroższymi taryfami? I co z tego mają lojalni klienci ??? eh....................
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 16:35
    szybka reakcja na simplusa daje 10 a w popie podnoszą cene mmsow wstyd i chańba
    0
  • Users Avatars Mini
    popapraniec pisze: 2005-05-23 16:35
    nigdy nie oplacalo sie byc lojalnym Abonentem i nigdy nie bedzie sie oplacalo :) no chyba jestescie naiwni
    -1
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-23 16:38
    ciekawie sie robi na rynku kartowcow
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 16:40
    źle doczytałem :-) Myślałem, że 16 gr to na ere i stacjonarki. Nie ma nawet zniżki na sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-05-23 16:41
    POP teraz woli sie zajac starterami dla dzieci
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:41
    Jakieś rozdwojenie jaźni obserwuję... Kiedy będzie mowa o jakichś usługach transmisji danych, nie będzie lepszych ofert niż abonamenty... Co się zmieniło w stosunku do poprzedniej taryfy? Aha! Już wiem 77/69 i esemesy... A coś jeszcze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 16:42
    Zaraz zaraz, to daje 56 groszy netto do wszystkich. Toż to chyba taniej niż w "Nowych Plusach" ??? A do tego pakiety jeszcze.... Ciekawe jak teraz Wlo się wybroni? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-23 16:42
    BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))))))))) Min. do Ery , Heyah , stacjonarne: 29 gr , do Plusa i Idei (Orange) 69 gr. , SMS do Ery i Heyah 7 gr. , do Plusa i Idei 16 gr. a z jednym numerem SMS-uje za darmo do 1 listopada! Cieszę się że wybralem ERA TAK TAK - Mogę więcej! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Mick pisze: 2005-05-23 16:42
    Teraz tylko czekac na odpowiedz POPA mam nadzieje ze szybko sie obudza i tez by sie przydalo na stale wprowadzic ceny do idei (razem z smsami) i na stacjonarne a nie w pakietach!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2005-05-23 16:43
    musze przyznac ze nie spodziewalem sie tak szybkiej odpowiedzi taktaka na zmiany w simplus. swoja droga niezly pomysl na utrzymanie klientow w sieci :-) 10pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-23 16:44
    i MMSy wszędzie za 40 gr - nie mam powodów do narzekania! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:44
    Grzegorz Z. - sto razy nie, ale jest lepszy ;-) A te pakiety? Można jeszcze aktywować? Co z aktywnymi po zmianie taryfy? Pytam bo mnie pytają a nie znam się na Tak-Taku...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:46
    Grzegorz Z. - nie mam zamiaru nic bronić... Nie korzystam z Nowych Plusów. Poza tym -nie raz mówiłem - dla mnie liczy się całość oferty nie tylko pojedyncza usługa... To może jest i ważne dla kogoś kto z tej jednej, co najwyżej jeszcze innej, podstawowej usługi korzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 16:46
    MOŻNA!
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-05-23 16:47
    Czy POP się obudzi? Nie wiem. Ale czy przebudzi się Simplus? To jest dopiero pytanie!!! ***popapraniec - to, co napisałeś, ma sens... Szczególnie jak się dostaje oferty przedłużeniowe. Są tyle warte, co... oferty dla nowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-23 16:48
    Super super :) MMS i tak są tanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2005-05-23 16:50
    No tak, ale co z cenami MMSow w tej nowej taryfie...?? Czy zostaja 40 groszy...?? To dlaczego nie ma takiej opcji w cenniku...?? Moze nowa taryfa nie ma MMSow..??
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 16:52
    wreszcie spcece od markteingu oprzytomnieli w ERZE :P hehe :d teraz to tak tak jest jedna z lepszych wg mnie oferta prepaidow :D pop najgorszy :D a poztaym nie moga obnizyc stawek :P ej smiesznei by to bylo :) przecierz all jest wokol jednej idei :P hehe wszedzie takei same stawki :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 16:52
    a w popie MMSy tylko po 1.22zl Fajnie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-23 16:52
    *** wlo a co sadzisz o Licencja GPRS za 49 zł (59,78 zł z VAT) w idei a telefon w taktaku tanie rozmowy i masz dane
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:53
    piorunek - nie bronię Ci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:54
    niektórym przeszkadza mniejsze "kombinowanie"... dlatego ten temat sam musisz rozstrzygnąć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 16:54
    ej a mmsy mozna wysylac??!! w cennikach nigdzie cen nie widze :/ o kuzwa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-23 16:55
    a co do idei to jesli zrobi obnizke to czy w JInK czy w POPie a moze we dwoch, jesli w jednej to ludzie beda migrowac i kase znowu niektorzy wydadza
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:56
    tanie rozmowy mówisz? No to policz - na ostatniej fakturze 2,5% czasu połączeń do Ery... ile mnie średnia cena minuty kosztowałaby w tym świetnym (co by nie mówić) tak-taku? Bo mnie w mojej taryffie (nieporównywalnej oczywiście bo to nie pre-paid a na dodatek biznesowa) wynisła 33,1 grosza brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    ERAfan pisze: 2005-05-23 16:57
    WŁAŚNIE SOBIE AKTYWOWAŁEM "HAPPY TANIEJ". DO ERY: ZMIENCIĘ CENNIK ODNOŚNIE PAKIETOWEJ TRANSMISJI DANYCH GPRS, A WTEDY BĘDZIE NAPRAWDĘ SUPER.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 16:58
    One są tanie - np. dla mojego kolegi, któremu właśnie przekazuję informacje... Zresztą TT jest na tyle atrakcyjny, że pozbył się kolejnej aktywacji abonamentowej przenosząc numer do TT. Jeszcze tylko jeden numer mu został w abonamencie - spłaca telefon ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 16:59
    czy ktoś może napisać, na czym polega atrakcyjność tej oferty?? Chyba nie płaska stawka 69 gr/min??
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 16:59
    ludzie co z mmsami?!
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 16:59
    mooby - dlaczego pop najgorszy?? Chyba tylko dlatego, że nie lubisz tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:00
    ac_milan nie wiem cyz zauwazyles ale to najnizsza stawka na rynku za minute : niechodi mi o jakies pakiety, gola taryfa tylko :) no chyba ze wolisz placic 80 gr w hei
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 17:00
    *mooby cena pewnie pozostała niezmieniona (bo poco znieniac skoro w popie po 1.22) czyli 40gr
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-23 17:01
    ***wlo mozesz zostac w swojej taryfie mnie kazda obnizka cieszy nawet u konkurecji bo wieksze porawdopodobienstwo ze (np. idea) obnizy
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:01
    dlamnie idea byla jest i bedzie shitem, bylem w kazdej sieci procz samych swoich i idee najgorszej wspomniam.... a ze demoktacja to sie wypowiadam, patrz na stawki jakie maja np za mmsy :/ 1,22 he
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:02
    piorunek wlansie wydaje mi sie ze idea nie moze obnizyc :/ przyjela sobie wszedzie te same stawki :/ jedna idea miala byc wszedzie taka sama wiec jak by chcieli w prepaidach obizyc to by musieli takze obnizy w abo i mixie
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 17:02
    mooby - ogólnie tak, to masz rację. Ale jak dla mnie pakiet jest oki, choć mogłoby go nie być. Poza tym wystarczy kupić taniej zdrapki popa (albo profit) i już nie ma większej różnicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:03
    no looz w kazdym prepaidzie chyba poza heyah masz jakies pakiety itd, ale chodzi mi o gola taryfe nic pozatym tak patrzac to TT na prowadzeniu :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-05-23 17:03
    No no- naprawde swietna oferta- i co nalezy podreslic (temat ostatnio bardzo popularny na Golu) ze bardzo uczciwie traktujaca wszystkich uzytkownikow- jestes w sieci dluzej masz z tego profity i tak powinno byc!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:03
    piorunek - no właśnie... mnie także ciesz, nawet u konkurencji... Tylko dlaczego miałbym od razu zmieniać taryfę na połączenia głosowe a kupować u innego transmisję danych? Ty mi radziłeś, nie ja Tobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:05
    legol zgadzam sie powinny byc znizki itd dla stalych klijenotw danej sieci, przecierz jakas siec chyba nawet T-mobile wprowadzila upusty, wieksze dla tych im dluzej w sieci sa:
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:05
    To widzę, że Era stanie się operatorem pre-paidowym niebawem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 17:06
    ac_milan dlaczego tak bronisz tego popa? przeciez w taktaku tez mozna kupic tanszą zdrapke wiec bedzie jeszcze taniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 17:06
    Nie wierzę własnym oczom. to się znowu dzieje... :))) teraz TT rulez ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:07
    wlo sluchaj Era glupia nei jest i zauwazyla ze jesli chce zarobic trzeba poszukac kasy takze wsrod prepaidowcow, przecierz teraz wiecej ludzi bedzie wybierac TT, jesli fajnie go rozleklamuja to wg mnie bedzie maly sukcesik :) a z reszta starych ludzii ktorzy wierni sa TT pozostawi przy sobie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 17:07
    Wcale nie bronię popa, ale jak ktoś pisze, że to najgorszy pre-paid, to niech to udowodni. W tej konkretnej ofercie przecież nie ma zniżek na sieć, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:08
    misiek, zostaw ac_milana kazdy broni tego co ma....... a co do Ery to naleza im sie brawa :D hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:08
    mooby - no tak, mówiuę to w kontekście ilości "pozyskiwanych" klientów abonamentowych przez Erę w ostatnim czasie...
    0
  • Users Avatars Mini
    tpsa pisze: 2005-05-23 17:08
    LUDZIE GOWNO DZWONILEM DO ERY I W NOWEJ TARYFIE NIE OBOWIAZYJA PAKIETY GDZIE MINYTA KOSZTUJE 30GROSZY JEDNYM SLOWEM KUPA
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 17:09
    Spoko, :-) gdybym miał tt, to pewnie bym się cieszył.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:09
    ac_milan - no ponoć są te pakiety po 29 gr za minutę w sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 17:09
    Tak, są, ale przecież nei w Happy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:09
    no to jak? Są czy nie ma? bo już przekazałem koledze informację a powrotu nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:10
    wlo, jak by nie patrzec era ma fajne abonamenty itd, serio np jedyna czy cos przecierz moja matka gada, gada, gada i jeszcze raz gada przez komorke a oni nam co chwila minuty jeszcze nie wykorzystywane przezuca albo tam wychodzi lekko po za abonamment i rachunki ze 150 zmienjszyly nam sie na 50 :P a co do TT to teraz wreszcie beda go brac pod uwage a nie jak to do tej pory TT wogule nigdzie nie brano pod uwage :/
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 17:10
    Zresztą ja nie twierdzę, że tt jest gorszy od popa. Pakiety tak taka są dużo lepsze od tych z idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:11
    wlo all pakiety zostaly!! te po 29 groszy minuta i sms free do jednej osoby!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2005-05-23 17:12
    Ale taktowanie wapu przez GPRS co 500KB to mają niezłe. Pogięło tam kogoś?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:12
    to co gada tpsa 23-05-2005 15:08 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 17:13
    *mooby ja tez mam popa i nie bede go bronił dlatego ze go mam!! ery nie lubie ale za teraz dałem 10pkt!! *ac_milan dlaczego niema? moim zdaniem są bo to przeciez nadal ta sama taryfa tylko daje upust po 120 dniach
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:13
    Krasnal - zawsze tak było... z jakiej dziurki wyszedłeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-23 17:13
    ***wlo zgadzam sie z toba tylko napisales " Kiedy będzie mowa o jakichś usługach transmisji danych, nie będzie lepszych ofert niż abonamenty..." to ja napisalem ze dane sa cholernie tanie w idei Licencja GPRS (jesli duzo ciagnie sie na dzien dzisiejszy i umowa na 2 lata powiesz ze to tez abo) i dorzucilem rozmowy napisalem co sadzisz o takim zestawieniu a nie porzuc polkomtela i przejdz do PTC i Centertela
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2005-05-23 17:16
    Wlo: Nie wiesz z jakiej dziurki się wychodzi? ;). Wiedziałem, że tak zawsze mieli, ale myślałem, że może ktoś tam u nich zmądrzał i coś zmienili. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:19
    piorunek - mówiłem to ogólnie, zanim napisałeś... Już Ci odpowiedziałem, że jeśli to lubisz to możesz zawierać umowy z kilkoma operatorami. Ja nie lubię kombinować a ż tak, dlatego wybrałm najbardziej optymalną dla mnie ofertę - nie najtańszą i nie najdroższą... Bo jakby poszczególne składniki porównywać, to musiałbym mieć 20 kart po kilka u każdego operatora w różnych taryfach... No trochę powagi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 17:19
    ceny transmisji bez zmian? aprops transmisji. mam już kilka zgrzanych osób na Blue Connect - czy ktoś to już używa na natyle większą skale, żeby coś konkretnego powiedzieć? Będę wdzieczny za jakieś info (może być na priva np)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 17:20
    ludzie nie ma co TT pokazal na co go stac :) upust 8 gr na minucie i 6 na smsie to duzo jak na ere :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:20
    No to jak z tymi pakietami?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2005-05-23 17:20
    Może ktoś mnie upewnić, że w tej nowej taryfie obowiązują pakiety Era, Heyah , stacjonarne? I co oznacza, że konto jest aktywne w systemie Era Tak Tak minimalnie 120 dni licząc od pierwszego wykonanego połączenia, czy tu chodzi od kiedy funckconuje ten numer, czy trzeba mieć aktywne wychodzące od 4 miesięcy?
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2005-05-23 17:23
    A jak sprawa z tańszymi pakietami wewnątrz sieci i na stacjonarne?
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-05-23 17:26
    No niezle... czekamy na kontre innych sieci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 17:27
    A teraz z innej beczki, czy jak jest burza, to wyłączają nadajniki? Bo u mnie jest burza i nie mam zasięgu (dokładnie Era) Plus i Idea chodzą.....
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2005-05-23 17:29
    a co z pakietami (mam ponad 160 erajednostek jeszcze do wykozystania), uruchamiajac Happy Taniej nie moge sobie pozwolic na to aby moje era jednostki przepadly, bo jesli tak jest, to nadal oplaca sie zwykla Happy z pakietami.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-05-23 17:33
    No i simlus moze sie schowac ze swoimi zalosnymi pakietami i stawkami. O popie to juz nawet nie ma co wspominac. TT jest zaprzeczeniem oferty abonamentowej , dbaja o starych klientow , maja najnizsze ceny na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-23 17:34
    ja aktywowalem HAPPY Taniej i jednostki mi NIE przepadly. Nigdzie nie jest napisane ze przepadaja i ze nie mozna zamowic pakietow. To ze jest taniej za minuty i smsy to nagroda dla lojalnych uzytkownikow TT i watpie zeby razem z wprowadzeniem HAPPY Tanije jednoczesnie byla odbierana mozliwosc tanszego dzwonienia na stacjonarne i ere, heyah... Najlepiej jak ktos ma juz ta taryfe i sprobuje zamowic pakiet, ja narazie mam na koncie 3 zl wiec nie moge:-) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2005-05-23 17:37
    Ja narazie nie zmieniam z Happy na Happy Taniej do puki nie bede miec 100% pewnosci ze erajednostki nie przepadaja i ze mozna zamawiac kolejne pakiety erajednostek. W regulaminie nie doczytalem sie nic na ten temat, niech ktos to przetestuje i napisze co i jak... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 17:37
    jednostki czy pakiety sa to ERAJEDNOSTKI, poczytajcie cennik jest tam wzmianka jak się je sprawdza:))
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 17:38
    *** Benio przed chwilą nie miałem zqasięgu w Erze, co jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 17:40
    lokop12 pewnie cos jak zwykle na sieci:)) jakas awaria czy cus, jak zwykle wszyscy 'nasi' specjalisci pracuja nad usunieciem tego pzrypadku:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 17:41
    Spoko już działa, przejściowe to było hehe.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:44
    SepecaT - no może się schować jeśli się dzwoni "na obce"... Ale czy Ty kupiłbyś tak-taka, gdybyś miał dzwonić do Plus i Idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-05-23 17:49
    era obniżyła,a jak era obniża to teraz czas na heyah!!!:)W końcu to jest to samo..:) Chyba ze heyah czeka na wszystkich aby poobnizali,bo chce miec najtaniej:) Poczekamy zobaczymy:]
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-23 17:49
    Ciesze sie, ze nie dalam sie zbajerowac na podpisanie aneksu i przeszlam do TT. Szkoda, ze narazie moge skorzystac z tej oferty (za maly staz w TT). Zeby jeszcze Era zmienila taryfikacje GPRSu i bylo by super. "Drogie" PTC patrzac na Heyah wiem ze mozna rozliczac GPRS korzystniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamet pisze: 2005-05-23 17:51
    Ale super i do tego pakiety nie przepadają!!! W popie i easy gadka po 30 dniach żegnaj kaso!!! :( A tu?? Rewelacja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 17:51
    mam pytanko: a co Wy od Gprs chcecie?? rozliczacie je kwotowo?? czy ilosc danych?, fakt Gprs nie jest po to zeby wejsc na net na chwilke i wyjsc, jest po to zeby siedziec:))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 17:54
    ***Grzegorz Z.: a czemu ***wlo ma sie bronic ?? Przeciez ta oferta Tak Taka nie jest taka rewelacyjna... ***popapraniec: jak to sie nie oplaca byc abonentem ?? Przyklad dla Ciebie i Grzegorza Z. - dzwonie 10000 minut miesiecznie do Plusa... W taryfie Nowy Plus place 25+75=100, a w TT place 6900 zl czyli 69x wiecej... Uuu dziwne ?? Nie... Wcale nie jest dziwne - po prostu w zaleznosci od profilu dzwonienia oplaca sie wziac Plusa/Idee/Ere lub prepaid/postpaid... Proste... Cos jeszcze wytlumaczyc ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:58
    reboot... oniemiałem ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 18:05
    ***wlo: czemu ?? Mnie juz tez powoli wkurza takie pisanie "ze simplus drozszy"... No niby 1minuta drozsza bo 78 groszy a nie 69 groszy... Ale tak samo drozsze w konkretnych przypadkach jak i tansze w konkretnych przypadkach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 18:11
    *reboot serio tyle dzwinisz??? przeiez to ponad 166godzin! dziennie srednia ponad 5h
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-23 18:12
    @Benio: Od siedzenia na necie mam stalke w domu, a gprs interesuje mnie, zeby polaczyc sie z komorki i sprawdzic najswiezsze wiadomosci w drodze do pracy. A przy obecnej taryfikacji to prawie "samobojstwo ;) finansowe".
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 18:12
    oooooo tym włąśnie mówię zawsze ;-) Ale jakoś mało kto rozumie... Wszyscy teraz czekkają na "kontre innych sieci" - czy to im pomoże? jeśli POP obniży cenę do 69 groszy wszędzie i 1 gr do sieci to będzie dobra "kontra" dla kogoś kto dzwoni na 7 numerów w Erze tylko? No tak - dlaczego tylko do 7? A w ogóle to równo do wszystkich niektózy też dzwonią - zapomniałem... A jeden to tylko do Ery i do Idei... Też mi wyleciało z głowy... itd. itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 18:16
    ***just me można wiedzieć co Tobie oferowli w aneksie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 18:20
    *just me ok. masz racje:)) tak mogli by zmienic
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 18:25
    ***Misek: to byl przyklad... Ze cos co wydaje sie tansze na pierwszy rzut oka niekoniecznie musi byc tansze... Wszystko zalezy od profilu dzwonienia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-23 18:29
    heh, ja wlasnie napisalem do BOA z pochwala i dostalem ladne podziekowanie:-) i przy okazji chcialem sie spytac o pakiety co bedzie po 30 czerwca - jaka promocja, ale oczywiscie nie dostlalem zadnej konkretnej informacji:-) swoja droga ciekawe co bedzie? mama nadzieje tylko ze jak zostana te pakiety to NADAL beda nieograniczone czasem! Bo to jest super sprawa a nie ze musze wykorzystac 25 min w tydzien czy tam miesiac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 18:36
    *reboot fakt niedoczytałem dokładnie sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-23 18:44
    Kwestia paru tygodni i wszystkie prepaidy znowu 'wyrownaja' sie (w ten czy inny sposob). Ruch w TT cieszy ... obnizka cen polaczen o ponad 10%. W Simplus realnie mozna obnizyc koszt polaczen 'doladowyjac' sie on-line przez strone operatora (+20% stan konta, czyli ... 60zl za 50zl daje 'realny koszt 1pln w doladowaniu' w cenie 83gr, co czyni 1 min. polaczenia glosowego w cenie 65gr (!)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-23 18:47
    *** to ze operator ma 'w cenniku' wykazane iz 1 min. kosztuje 80 / 78 / 75 / 69 gr nie znaczy ze jest bardziej konkurencyjny od pozostalych. W kazdej sieci mozna realni obnizyc koszty polacznia, korzystajac z promocji doladowan, kupujac kupony z rabatem, wykorzystujac punkty profit, czy zaopatrujac sie w 'zdrapki' poza zrodlami z oficjalnymi cenami (hurtownie, aukcje, inne). Reasumyjac - realne ceny w prepaidach sa do siebie b. podobne... a na pytanie 'co wybrac' trzeba sobie odpowiedziec analizujac generowane polaczenia (np. gdzie dzwonie najwiecej). Proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 18:55
    ***promedia: zwrociles uwage na ciekawa rzecz - zdrapki :) Jesli minuta jest po 1zl i kupujemy zdrapke za 30zl w cenie 30zl :) to mamy rzeczywiscie minute za 1zl :) bo za 30zl wygadamy 30 minut ;) Jesli jednak kupimy zdrapke 150/180 (czyli na starcie +30zl) za 135zl, to placac 135 zlotych wygadamy nie 135minut, ale 180 minut... Czyli dzielac 135/180 = 0,75 i realny koszt minuty rozmowy wynosi nie 1zl ale 75 groszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-23 19:05
    @lokop12: nic ciekawego mi nie oferowali, przejscie na taryfr jedyna (z pozniejsza mozliwoscia migracji na obecne taryfy) A telefony to same z dolnej polki, np. N3410 (smiechu warte, bo mam N3510), N3510i, N3100, SE T230 za 1 zl, Siemens C65 za 60 zl. Jednoczesnie w tym samym czasie nowi mogli dostac Siemensa CXT70 za ok 60 zl. Stwierdzialm za tel. warty 400-500 zl na wolnym rynku nie warto wiazac sie a 2 lata. Szczegolnie ze teraz mniej dzwonie. Nie targowalam sie o dodatkowe minuty, bo mi nie sa potrzebne. Jedynie telefonem mogli mnie zatrzymac na umowie. A wkurzyli mnie stwierdzeniem ze nie moge wziasc tel z obecnej (wtedy) promocji bo... nie bede w stanie go splacic :/, ale pierwszy lepszy z ulicy placac taki sam abo jak ja to juz niby bedzie w stanie splacic tel.
    0
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2005-05-23 19:07
    jak dla mnie bomba!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 19:10
    A jaką miałaś taryfę możne wiedzieć? Bo rzeczywiście oferta kiepska hehe, ja mam moja 40 medium
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-23 19:18
    @lokop12: Nowa Moja 25 Start
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-23 19:23
    @Benio: mnie by zadowolilo gdyby gprs byl w Erze rozliczany tak jak jest w Heyah: 20gr/50kB, dane rozliczane lacznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    robalex pisze: 2005-05-23 19:27
    No i fajnie. Ale ceny za GPRS też powinni obniżyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 19:33
    *just me , to błąd , policz sobie koszty za 1 MB:)) o ile sie nie myle to heyah ma takie rozliczanie jak era oddzielnie wysłane i odebrane i teraz mamy: hheyach 10* 50kb = 2 zł oraz 10*50kb= 2zł, jest to syma za odebrane i wysłane a w erze wyniesie Cie to 2*0,72=1,44 :)) za 1 Mb, w erze powinni zmienic takt a cene zostawic np: taktowanie co 50 kb cena za 500kb taka jaka jest czyli 0,72 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 19:33
    ops czyli w heyah za 1Mb zapłacisz 4 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 19:34
    Heyah i inni operatorzy maja lepiej rozwiazane taktowanie ale kwotowo lepiej jest w Erze:))
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 19:39
    Benio to mówisz, że z rachunkami 57.33 nie mam co liczyć na lepszego fona? Musi być powyżej 60 tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 19:40
    *lokop12 , raczej tak ale czasami stanie sie cud:) sredia jest liczona z szesciu miesiecy, era tak samo bierze pod uwage choc w mniejszym stopniu kto do Ciebie dzwoni i ile oni na tym zarabiaja
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 19:48
    Krzysiu - 10.000 ?!?!?!?!? Raz wyciągnąłem 4.500 do pewnej przemiłej osóbki w czasach "Sami Swoi za 5 gr." i wydawało mi się, że to strasznie dużo. Odbijając jednak piłeczkę w drugą stronę - Nowy Plus wypada w porównaniu z TakTakiem cieniutko teraz. Nawet nie biorąc pod uwagę pakietów. Wystarczy porównać stawkę podstawową. W ogóle to powróciliśmy właśnie do "stanu równowagi" gdy to abonamentowcy są znów waleni równo po kieszeni, zaś w prepaidzie jest taniej. W KAŻDEJ SIECI tak samo. W Plusie masz ryczałt za 75 zł, w Erze masz numer z 99% zniżki na 12 miesięcy za dwa tysiące punktów. A mimo to i tak prepaid opłaca się bardziej. Tego już nie da się zatrzymać - przekroczyliśmy już pewien "punkt krytyczny" liczby użytkowników która wybiera ten rodzaj płatności i operatorzy tracili by coraz więcej, gdyby nie zachęcali ich do intensywniejszego dzwonienia i uruchamiania odwiecznej zasady że lepiej sprzedać coś taniej ale więcej niż drożej ale mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 19:52
    Dzięki za info, postaram się trochę ją podciągnąć ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniak pisze: 2005-05-23 20:13
    Czuc juz powiew Netii Mobile. Zaczna sie jazdy, gdy zadzwonia pierwsze telefony Netii Mobile :-) Wtedy TT 55 / 11 gr :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 20:15
    Grzegorz Z. - nie ma takiej możliwości by pre-paid opłacał się bardziej ;-) Jeśli liczysz tylko stawkę cennikową to i owszem - mogłoby się wydawać. Ale zwróć uwagę, że cenniki abonamentowe to nie pre-paidowe z jakimiś promocjami na pakiety czy darmowe numery. Powiedz, co za 36,60 + 1,22 za strefę... zle - to MaxProfit... No niech będzie - 28 zł brutto w NP 25 ze strefą z ceną po 72 grosze wszędzie podwajaną w sieci i międzystrefowe i potrajaną na lokalne - znasz lepszy pre-paid? Oczywiście założenie podstawowe, że klient Plusa nie po to plusa wybrał, żeby do Idei dzwonić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 20:17
    Tak na dodatek tylko dołożę 250 MB transmisji danych za 30 zł brutto do wykorzystania przez 4 miesiące... Jeśli ktoś potrzebuje na GG posiedzieć i nie tylko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-23 20:20
    etam mnie tam cieszy jedno ze wreszcie TakTak nie obnizyl symblicznie swych cen, a szarpnal sie i to duzo jak na Ere :) nie pamietam takiiego uklonu w nasza strone :) podziekowalem ladnie im :) hehehe :)) dobrze ze nie lamalem simlocka :P hehe a juz do plusa mialem przejsc :) w tej sytuacji nie przechodze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 20:21
    No oczywiście nie dotyczy tych, któzy odbierają połączenia - jednak 15 zł miesięcznie na pre-paid to nie 28 i dzwoniących mniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 20:22
    ehhhh ale tu sa ludzie bardzo marzycielscy. zamiast sie cieszyc tym co maja to marudza:)) jak ktos sobie policzy gdzie dzwoni i ile to znajdzie dobra oferte dla siebie, tak zrobil *Wlo jak widze , wybrał posrednio( zreszta sam tak napisał( ani najtansza ani najdroższa :) poprostu trzeba liczyc i tyle a poza tym pzry sekundowym rozliczaniu naprawde dla kilku groszy nie warto robić kzryku i zmieniać sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2005-05-23 20:24
    Grzegorz Z.: co Ty opowiadasz! wcale w prepaidzie nie jest taniej! Pamiętaj, że w abo spłacasz telefon, a co, jeżeli w abo weźmiesz ofertę bez telefonu??? (jak w prepaidzie) w plusie minutę masz za 45 gr + darmowe wieczory, w erze masz pakiety minutowe za 50 gr/min, z tym, że pierwszy rok zniżka 50% w idei minuta też wychodzi 50gr. W abo jest teraz zdecydowanie taniej, ale faktem jest, że lepiej umowy na 2 lata nie podpisywać, bo dynamicznie wszystko się zmienia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 20:29
    aha i pzrepraszam *wlo ze wziąłem jego za przykład:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 20:35
    wieszak - zatem sam do końca nie wierzysz w to co piszesz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 20:36
    wlo - tyle, że dzwonienie z TT do Idei wychodzi teraz taniej niż z NP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2005-05-23 20:39
    W Plusie umowę możesz wziąść na 6 mies. a w Idei na rok... więc wierzę : )
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 20:56
    Grzegorz Z. - OK - rzeczywiście TT ze stawką 69 groszy za minutę i 29 w pakietach jest najlepszą dzisiaj ofertą na rynku! Zaznaczam, że nie będę wdawał się w polemikę z kimś kto ma inne zdanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-23 20:58
    W infolinii nie potrafią konkretnie poinformaować co z pakietami tzn czy będzie można je wykupić. To, że dotychczasowe pakiety są aktualne po przejściu na nową taryfę to zbyt mało...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:00
    Nawet moja MaxProfit! 100 ze stawką 56 groszy netto (68,32 gr brutto) mimo niewielkiej różnicy na jej korzyść jest nieopłacalna - żeby mieć taką cenę muszę płacić 122 złote abonamentu! A po co? Nie lepiej zasilać zdrapką 50 (czy jaką tam TT ma) co 3 miesiące? Tylko głupi będzie przepłącał na MaxProficie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-05-23 21:06
    w popie ninuta po 54gr zamiast 80 a oto dowód potrzebna zdrapka z allegro 150+30 za 132zł i jeszcze aktywna promocja 10%wiecej czyli za 132 jest 195 na koncie co daje 243min 45sek po 80gr czyli 132zł podzielic przez 243,75 daje 54gr:) zamiast 80gr
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:14
    kupuja aktywacje w IDEI(bez telefonu) ma sie do wszystkich 50gr,sms 13gr wiec nie wie co w TT jest atrakcyjnego!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:15
    glodek - a po ile masz transmiję danych w tej Twojej Idei? - 1 MB np.?
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:16
    nie wspone o gprs 17gr za 50kb(rozliczane razem, odebrane i wysłane), bez zadnych dodatkowych pakietów!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-05-23 21:16
    wlo - wsumie racja, ale jak skonczy Ci się umowa mozesz wziac np lojalke na rok przez co co miesiac dostaniesz 50zł gratis. Moja matka ma taryfe mp 50 i ma 100zł na gadanie. a za punkty 5+ mozna zasilic komus konto ...
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-05-23 21:18
    czy mozna w TT wyłaczyc ta glupia informacje o stanie konta przed kazda rozmowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:19
    *wlo 1MB-1zł!!! w pakiecie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:20
    glodek - z czym do ludzi... ile Ci wychodzi 1 MB? w TT 1,44...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:22
    flama - nawet nie wiesz jakie to przydatne jest - np. wiesz kiedy kończyć rozmowę, żeby nagle Ci ie przerwało a Twój rozmówca sobie o Tobie odpowiednio pomyślał ;-) glodek - a ile za pakiet trzeba zapłacić?
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:24
    *wlo ja za sprawdzenie poczty lub wysłąnie maiala płace 17gr a w TT??? 1,44!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:25
    Nie, nie Panowie - nie przekonacie mnie... Ja dopiero teraz przejżałem na oczy. Kiedy tylko kończy mi się kontrakt wypowiadam umoe i przechodzę do TT - najlepszej oferty obecnie. Może nawet szybciej to zrobię - zahibernuję sobię kartę na najniższej taryfie i kupuję starter TT z tą nową taryfą!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:26
    glodek - ale ja się nie bawię w sprawdzanie poczty - ja w jednej sesji zasysam 4 megsy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 21:26
    ***wlo - sądząc po liczbie komentarzy , to aktywny z Ciebie (potajemny) TakTakowiec;-) Luzik:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:26
    *wlo najtanszy 10zł(gprs i csd) 5gr za 50kb + gratis dostajesz mbox premium, poczta+100sms do wszyskich z twoim nr wychodzącym a nie jakies miastoplusa +5 mms itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:28
    *issa wlo zawsze zamęt wprowadza;) ciekawe czemu juz nic o swoim maxie nie napisze;)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-05-23 21:30
    maxprofit najlepszy:)(dla wlo, niech sie cieszy:D)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:32
    glodek - ja mam na billingu może 5 esemesów miesięcznie! Jak mam potrzebę do issy pisać ;-) I co jeszcze dostaję? Umowę na 2 lata? dziękuję postoję - wolę wolność i niezależność jaką daje mi prepaud - TT w tym przypadku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 21:32
    ***wlo - komentarzy sztuk 31, ale ten z 15.13 to normalnie KAPITALNY!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:33
    glodek - no jak dlaczego? mam tylko o 0,68 gr taniej, za to muszę płacić co miesiąc 122 złote abonamentu! Nie widzisz róznicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 21:34
    ***też mi się ten koment podoba hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 21:36
    czlowiek caly dzien w pracy a wy caly dzien na GOLu i piszecie te komentarze a jest ich tyle ze przeczytalem kilka i dalej mi sie juz niechce ich czytac w dodatku ze w kolko o tym samym :) podoba mi sie to co zaproponowal TT :) czekam na podobna oferte od POPa na simplusa nie licze bo jak widac znow czyms zaskoczyli jakims kruczkiem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-23 21:37
    No to tak tak ruszyl ladnie do ataku!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:37
    no proszę - na dodatek od przedpołudnia e-bok plusa nie działa raktycznie! co to ma być w ogóle? Poważny operator?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 21:37
    *Wlo, TT dobry do sesji dlugiej tak jak pisałem , do poczty odpada:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-23 21:40
    ***wlo - nie przejdziesz to tt bo primo 120 dni musisz kiblowac w drozszym happy a to by cie mogło powaznie zdemolowac finansowo :) , poza tym era pewnie ma twoje namiary i nie da ci aktywacji w tt skoro tak długo wychwalałes plusa, że masz taniej. A tak w temacie to zmieniłem dzis rankiem jest ok. Nastepny ruch to bedzie chyba za darmo po sieci albo za 1 grosz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:41
    Benio - pocztę to ja sobie na komputerze odbieram - w końcu mam SDI, co nie? Bezprzewodowy internet moi jest potrzebny do poważniejszych rzeczy niż ściąganie poczty...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:41
    hansen - spokoooooo... sobie na allegro wyhaczę jakiś używany numerek ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    POPak pisze: 2005-05-23 21:45
    POP już mnie zaczyna denerwować, siedzą tam i pierdzą w stołki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 21:45
    wlo ja nie miałem na myśli tego , że ty uzywasz poczty do"niepowaznych rzecz" :)) kurcze a ja niedawno sporo starterków spaliłem")
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 21:45
    Mi się w żaden sposób nie opłaci przejście do TakTaka , ale jakoś nad tym nie ubolewam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-23 21:46
    Czy ktoś już wie czy w nowej taryfie będzie można kupić tańsze minuty w pakietach? To, że można korzystać z dotychczasowych erajednostek to trochę mało :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:49
    kurczę... i te 8,5 miliona rozmówców w sieci (na Heyah na dodatek!!) - teraz z taką ofertą na pewnomają ponad 9 a do końca roku dycha jak nic i 10 milionów stacjonarnych po 29 groszy... normalnie mogę więcej! ha!
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 21:50
    troszke nie rozumiem :) po co zmieniac numer i prepeida co 2 - 3 miesiace ze wzgledu na to kto ma w danym momencie 3 grosze taniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:50
    issa - i błąd! Ale przejrzysz na oczy, jak ja - będzie wtedy już za późno... No ale moje ostrzeżenia olewasz - Twój problem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:52
    fazafm.com - jak nie rozumiesz - to czysty zysk. Przecież nie kupujesz bez przerwy nowego - zamrażasz ten, który jest obecnie jajdroższy i zasilasz ten najtańszy... Zresztą co tu wogóle mówić o kilku - TT jest teraz nie do pobicia. Nie ma sensu o innych mówić nawet.
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 21:52
    pewnikiem wlo sie nabija albo zarty stroi:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:53
    Adam - ja jeszcze nie wiem, bo nawet nie zdążyłem poznać numeru do BOA czy BOK Ery, ale na pewno - przecież Era ma najczystsze zasady - popatrz na Heyah - skąd im się to wzięło niby?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 21:54
    ***wlo od kiedy Ty takim kpiarzem jesteś? :D normalnie nie poznaje hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 21:57
    lokop12 - ja kpiarzem? kurczę... za dużo kofeiny dzisaj? burze się kotłują u mnie dzisiaj, teraz jest spokójjj, ale spojrzałem przez okno i zobaczyłem coś, błysk (piorun?) lecący... do nieba... Chociąz może dzieciaki jakieś race puszczają, albo odbłysk zachodzącego słońca w szybie samochodu?
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 21:59
    a ja wam i tak mowie ze najlepsza jest ta siec ktorej jeszcze nie ma :P
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-23 21:59
    U mnie też była, ale na razie chmurki są spokojne, ciemniutkie, ale burzy nie ma, moze w nocy coś będzie hehe....
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-23 22:00
    Wlo czyżby tylko kofeiny za dużo? :) nie poznaję Cię ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:04
    Hansen - Twój tekst odnośnie odmowy mnie rozwalił, kto wie, może zażądali by kaucji? :) Wlo - czy to nie dziwne, że Twój znajomy nie dał się namówić na MaxProfit tylko z Erowego abonamentu przeniósł się do TakTaka ?!?!? Głupi jakiś czy co? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:04
    Adam - tylko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-05-23 22:05
    CZy ktoś, kto ma HAPPY TANIEJ próbował zamówić erajednostki i mu sie to udało? Proszę o informację.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:05
    Grzegorz Z. - bardzo mądry człowiek, dzięki niemu też zmądrzałem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:05
    Wlo - odnośnie kofeiny to dzisiaj w jakimś telewizorze słyszałem, że powyżej pięciu kaw dziennie to dawka śmiertelna !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:06
    Zresztą już tutaj pisałęm, że miał tylko mnie, głupiego i swojego brata - drugiego głupiego w Plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:07
    5 to ja codzienni piję... Boże... teraz to zauważyłem - w "termosowym" kubku Plusa... Zaraz muszę się go pozbyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:08
    niby stal nierdzewna a na pewno wydziela jakieś metale ciężkie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:09
    Dobry pomysł! Może owa kosmiczno-srebno-metalizowana powłoka ma jakieś rakotwórcze domieszki ?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:09
    Grzegorz Z. [17:48] - napisalem, ze 10.000 to przyklad :) Poza tym nie mozna porownywac stawki podstawowej w TT ze stawka podstawowa w Nowym Plusie ?? A czemu to ?? Bo stawke podstawowa w TT obnizaja dodatkowe pieniadze przy kupnie najdrozszych zdrapek, natomiast zawyza ta stawke koniecznosc zakupu telefonu itp. W TT nie masz telefonu, a w Nowym Plusie mozesz miec :) Zreszta duzo mozna porownywac. Dobrze w kolejnym komentarzu opisal to @wlo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:09
    aha! i może mi ktoś podać kod do zdjęcia simlocka z Nokii 6230? U mnie na zadupiu nie będzie świetnej Heyah a nie bardzo będę miał okazję się z kimś zabrać do większego miasta na zdjęcie sim-locka...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:13
    @wlo: chcesz, to pomoge Ci szukac fajnego numeru TT na allegro ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:15
    wlo: wyslij mi od razu z simplusem jutro rano ;) to Ci zdejme :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:16
    oczywiście w TT nie ma takich jaj z simplusem i 6230 jak w simplusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 22:21
    *wlo www. trycktill.com/unlock_swe.asp tu jest fajnie opisane
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 22:22
    tam generujesz kod na stronie maja dostepna 6230 i moze ci sie uda
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-05-23 22:24
    a i o jakie jaja ci chodzi z 6230 i TT, sporo pracowałem na takim zestawie i bylo ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:24
    W TT nie ma i nie było nigdy takich "jaj". Od kiedy pojawiło się tam naliczanie sekundowe zawsze wszystko było ściągane od razu i w czasie rzeczywistym. Sterowanie kodami jak w Sim+ ewentualnie pod numerem 9797 gdzie wszystko przez automat można ustawić. No i jeszcze I-TakTak jest, czyli taki ebok.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-05-23 22:28
    ladna oferte tt przedstawil
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:28
    Reboot - tylko że widzisz, mi już się przejadły nowe telefony. Telefonów mam obecnie 10, wszystkie w doskonałej formie (nawet ten co mi rok temu w kawie pływał - żyje nadal i ma się świetnie!) i nie chce mi się znów ładować w promocje i umowy. Poza tym - to już nie jest tak jak kiedyś, że dostałeś telefon za złotówkę, abonament za 19,90 i jeszcze kara za zerwanie umowy co miesiąc się proporcjonalnie zmniejszała. Naprawdę bardziej dzisiaj się opłaca 500 czy 1000 czy choćby 1500 zł zapłacić OD RAZU i później mieć spokój, niż płacić raty przez dwa lata. Przecież i tak nie ma siły, by np. 50 zł abonamentu przez te dwa lata nie przekroczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:31
    Grzegorz Z.: z 9500 nie zadzialaja kody :) Ale i tak simplus i to jego wyswietlanie stanu konta na wyswietlaczu jest fajniejsze niz sprawdzanie stanu konta w TT :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:31
    fajniejsze to pewnie że jest, ale przecież już się z tego wycofują, bo to z wieloma telefonami nie działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2005-05-23 22:35
    Mam prosbe,jezeli ktos ma juz aktywna usluge happy taniej,moze mi powiedziec czy pakiety na tej taryfie moge tak jak w standardowej happy dokupywac,bo ze uzytkowac niewykorzystane jednostki wiem,ze mozna na pewno..bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:39
    Grzegorz Z.: moj ostatni telefon z PWA to 3510i :) a od tamtego czasu wszystkie telefony kupuje na allegro ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:40
    Grzegorz Z.: nie dziala z winy telefonow, a nie winy Plusa i o tym trzeba pamietac... Wszyscy narzekaja na Plusa, ze 6600 nie dziala w SIM+, a to wina Nokii, ze 6600 jest uboga w AoC...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-23 22:43
    Mam pytanie i prosze o info tych którzy znaja odp.Jesli wlacze te usluge-HAPPY TANIEJ to nadal bede mogl wysylac SMSy do 1 nr z Ery za darmo????
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:49
    BOSSNOKIA: spytaj w BOKu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    picolo76 pisze: 2005-05-23 22:50
    Właśnie wysłałem zamówienie Pakietu 25 minut, po poprannym aktywowaniu uslugi Happy Taniej. System przyjął zamówienie. Potrącono mi 7 zety z groszami. ... A więc ERA RULEZ:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 22:51
    Czas na pozostałych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2005-05-23 22:53
    potrzebuje kupic numer dla pracownika. To jest kierowca i potrzebuje tylko mieć telefon do odbierania rozmów. Koszt minuty wychodzącej mnie nie interesuje. Co byście polecili? Sprawdzałem wszystkie prepaidy ale trzeba często uzupełniać konta i z tego co rozeznałem sprawe to najtaniej mi wyjdzie jak kupie abonament 15zł w max profit. Komórkę sprzedam i starczy z tego spokojnie na pierwszy rok abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 22:54
    reboot- wiesz bo niektórzy to się najwięcej o to awanturują, a nawet nie wiedzą, że wystarczy przejść na nową platformę
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:54
    reboot - tam gadanie, że z winy telefonów... Jeśli w tak-tak może być porządna platforma, to znaczy, że simplus ma przestarzałe systemy... z kim oni chcą konkurować? Zawsze można znaleźć wymówkę!
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-23 22:55
    mach - kup popa i raz na rok kartę popa 5zł :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 22:56
    SZEFIE, jak najbardziej, aktywowałem taniej, wysyłam smsy na ów numer i mi nie ściąga opłaty z konta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:57
    pajorro - no i co? Przejdę i będzie mi po 2, 4, 6 itd. minutach połączenia zrywać... dziadostwo...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:58
    ***mach: a w POPie nie ma przypadkiem tak, ze okres na odbieranie rozmow to 12 miesiecy ?? ***wlo: no a z czyjej winy ?? AoC jest przeciez zapisane w normach GSM :) (czy jak to sie tam nazywa) i producent powinien zawrzec obsluge tej funkcji w telefonie... A ze Nokia lubi olewac sprawe... to SIM+ musi stawac na glowie, zeby majac 6600 mozna bylo korzystac z ich sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:58
    mach - widziałeś ceny słuchawek w najniższych taryfach w Plusie? To już lepiej na allegro coś kupić a nie się później męczyć ze spłatą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 22:59
    reboot - już nie broń tego Simplusa... wszyscy wiedzą co to jest - stary sprzęt stare systemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 23:01
    Wlo - to tak naprawdę wina Plusa bo trzęsie portkami że obrazi się na niego parę tysięcy osób, jakby wszystkich na ową "nową platformę" przeniósł. Podejrzewam, że większość problemów by wtedy znikło, bo są one spowodowane niezgodnością obu systemów. To tak jakbyś w jednym komputerze dwa programy antywirusowe naraz chciał mieć aktywne. Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 23:01
    szwagier mojego kumpla u nich robi... wszystko co wycofywane ze sprzedaży bo nikt nie chce kupić to biorą w Plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 23:01
    wlo: w Plus Nieskonczonosc rozlacza po 2, 4, 6 godzinach :) hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 23:02
    Grzegorz Z. - to się kupuje porządny program antywirusowy z dwoma motorami... i porządnego pre-paida... Nikt Ci Simplusa minie kazał kupować. Kupiłeś to masz zrywanie rozmów.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 23:03
    Grzegorz Z. i wlo: a ja bede uparcie twierdzil, ze to nie wina simplusa, ze rozlacza polaczenia tylko producenta telefonow...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 23:06
    Ide do nauki, bo ile mozna na GOLu pisac :) Ostatnio zauwazylem, ze jak jakis news przymiera, to sie cala pogadanka przenosi na inny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 23:07
    Zanim nie przeszedłem na nowy system - nie zrywało. Teraz zrywa. Albo w ogóle nie można się połączyć. Ciągle mam noc sylwestrową :) Cóż, może w Sieradzu tak dbają o czystość powietrza, że jest taka wspaniała propagacja, że nikomu nie zrywa. U mnie zrywa. Innym też zrywa. A nawet jeśli nie zrywa nikomu, tylko to jest taki SPISEK tych z Ery i Idei, to w takim razie czemu z boku Plusa odpisują, że dzień i noc pracują nad rozwiązaniem tego problemu? ;-) Męczą się nad problemem, któego nie ma? A może faktycznie wszyscy w boku i utrzymaniu sieci tam są jak z tego MUMIO - "ale śmieszne nazwisko. co śmieszne? no śmieszne" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 23:10
    Grzegorz Z. - dlatego Ci mówię, wyrzuć to dzadostwo... Zmień na tak-taka, to jest najbardziej opłacalne . A ty nie dość, że przepłącasz to jeszcze Ci zrywa...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-23 23:14
    Grzegorz Z.No to jak nie potrąca za te smsy i jest taniej jeszcze to lux!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 23:14
    Reboot - pytanie za 100 pkt. - czemu te same egzemplarze telefonów nie zrywają połączeń w z żadną inną kartą - nawet z ulubionym przez Wlo Taktakiem - a tylko z Simplusem którego przeniosłem na nową platformę ? Przecież jedno i drugie to prepaid ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 23:17
    Grzegorz Z. - no bo to już zostało wyjaśnione - dziadowski stary system mają w Simplusie. Nie ma się co rozwodzić nad tematem... Aparaty są OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    laluś pisze: 2005-05-23 23:19
    tak bez problemu można aktywować nowe pakiety minut i smsów na TT po wybraniu taryfy Happy taniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2005-05-23 23:19
    Hmmmm jak narazie to widze tylko mala zmiane kosmetyczna w TT. Czyli w prepaidach narazie nic ciekawego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 23:25
    Marcoss... kosmetyczną? ta kosmetyka spowodowała, że nie ma lepszego pre-paida!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2005-05-23 23:29
    Kosmetyka, jesli chodzi o ceny. Ale masz racje TT jest #1 jesli chodzi o prepaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 23:29
    No dobra, ja wysiadam. Browarek, popstrykanie pilotem, siusiu, paciorek i spać ;-) Dobrej nocy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2005-05-23 23:35
    To co ma dobre TT roaming, mozna normalnie dzwonic, Sim+ i POP maja te bzdurne kody przez numerem, to jest paranoja. Poza tym to sa sobie rowne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2005-05-23 23:37
    Jesli rozpatrywac tylko polaczenia krajowe to Sim+ mysle ze teraz prowadzi nieznacznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-05-23 23:40
    jutro Sony Ericsson T630 w tak taku w ofercie tak tak gora nie co to gowniany simplus ze stara motorola i sagemem bo w nowych telefonach simplus nie dziala to jest dopiero dziadostwo. jedynie plusa mozna pochwalic za oferte abonametowa w ktorej to prowadzi
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-23 23:55
    *******UWAGA WSZYSCY ZAINTERESOWANI PAKIETAMI W TAŃSZYM HAPPY!!!!!!!******* MOZNA ZAMÓWIĆ PAKIET I NIE PRZEPADAJA JEDNOSTKI:)))) SAM PRZED CHWILĄ SPRAWDZIŁEM:) DZIAŁA:)) KOCHANY MÓJ OPERATOR - ERA :)) I MMSY PO 40 GROSZY - DZWONIŁEM O 21:45 POD 9602:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-23 23:56
    Swoją drogę to teraz walneli pięścią w stół :))) 5x 10 pktów sie nalezy:)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2005-05-24 00:03
    odnośnie mojego pytania z 20:53. Dzieki za inforamcje. Troche nie dokładnie zadałem pytanie. Chodzi o to że kierowca musi mieć też możliwość "wysłać sygnał" do mnie wtedy ja odzdzwaniam w razie potrzeby. Natomiast normalnie to ja do niego dzwonie. A więc nie interesuje mnie koszt wychodzących rozmów, natomiast musi byc też mozliwość wykonywania połączeń. W idei przy zasileniu 25zł wychodzące są 1 miesiąc. A w max profit mam abonament 15zł najtańszy i jeszcze dają telefon. Mam inny stary, więc nowy będę mógł sprzedać i może 100zł na tym zarobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-24 00:05
    To się pewnie zaraz nożyce odezwą...;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-24 00:09
    **mach - MaxProfit to nędza , nie pakuj się w to... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-05-24 00:14
    Ja do niedawna bylem abonamentowcem ERY i po skonczonym abo przenioslem numer do TT ,bo bylo mi go szkoda. Naprawde teraz dopiero czuje ,zze zyje. Co prawda w popie czasami jest lepiej ,ale trzeba miec szczescie bo ten ich burdel to jest juz slynny. Moj brat ma popa od pol roku i mimo ,ze nie rejestrowal sie w programie profit (ale bałwan ,nie) to dostal sms ,ze punktow starczy mu na doladowanie za 110 zl!!! Oczywiscie wyslal sms z TAAAAAAK i co? I dostał! hehehehehhhahahahaahhaaahhaha
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2005-05-24 00:16
    to gdzie znajdę tańszy abonament? lub dokładniej gdzię znajdę tańsze koszty miesięczne utrzymania telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-24 00:19
    Przecież ja żartowałem! Sam mam MaxProfita i wiele osób zrodziny. Szczerze polecam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-24 00:21
    "Jak twierdzą anonimowi przedstawiciele sieci konkurencyjnych, połączenie wewnątrzsieciowe kosztuje realnie nie więcej, jak 3 grosze za minutę połączenia" (przedstawiciele sieci konkurencyjnyc to nie plus) gsm.biz.pl co sadzicie o tym??
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2005-05-24 00:32
    issa*** ups faktycznie nie przeczytałem dokładnie do końca. No bo właśnie ja też mam teraz wszystkie telefony firmowe w maxprofit i chyba ten jeszcze kupie, ale chciałem się jeszcze wczesniej popytać. Być może czegoś niedoczytałem i jest gdzieś jeszcze taniej. Dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    witosol pisze: 2005-05-24 00:34
    super oferta, zastanawiam sie tylko czemu nie dali 60gr/min. dla rownego rachunku tylko takie cykanie co kilka groszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    witosol pisze: 2005-05-24 00:38
    era jednostki (29gr/min.) NIE przepadaja.juz mam aktywna ta usluge jest super
    0
  • Users Avatars Mini
    plusiakowski pisze: 2005-05-24 00:41
    reboot:Ty maly klamczuszku,dlaczego piszesz ze w PWA ostatni telefon jaki wziales to byla Nokia 3510i jak na telefon.gsm.pl pochwaliles sie ze uplynniles 6230 z PWA ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-05-24 00:48
    U mojej żony też zadziałało i pakiety 29 gr pozostały takie jakie były. Wielkie brawa dla ERY.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-24 00:49
    Chciałbym tak w abonamencie mieć, a tak to dyskryminowany się czuje, to jest nie fair :(
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-24 01:07
    ***piorunek - zapewne tak jest tylko ze ani plus ani era ani idea(orange) nie zrezygnuje z tego co im przynosi najwiekszy zarobek czyli polaczenia wewnatrz sieciowe 20 gr o tyle sie rozbija wiecej z ceny tu nie zejda.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-24 01:11
    ***lokop12 to chooo do Tak Taka:) bedziesz miał lepiej:))) 10 pkt:)
    0
  • Users Avatars Mini
    just me :) pisze: 2005-05-24 01:32
    @Benio: zgadza sie. Cena 1MB (lub 1kB) jest najkorzystniejsza w Erze. Ale uwazam ze 1,44zl za samo nawiazanie polaczenia gprs to jest zdzierstwo. Niech chociaz zaczna rozliczac dane lacznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-24 01:46
    a wiec na tym temat sie zakonczyl czekamy droga redakcjo na nowe newsy ktore pozwola tyle razy je z komentowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-24 01:49
    Czas na podobne nagradzanie lojalnych użyszkodników w POPie, bo ostatnio coś cichutko siedzą. Po klapsie od łapy jednak długo to nie potrwa :D, bo już wtedy dostali niezłą lekcję życia. Niby jest Profit, ale jakoś dziwnie nalicza te punkty. Najpierw długo długo nic, a później aż za dużo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-24 01:54
    tomek19 - w abonamecie nalicza mi punkty super ale w popie jakos bardzo dziwnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-24 01:56
    mam nadzieje ze w popie zdecyduja sie na podobne rozwiazanie tylko czy tak sie stanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-24 02:21
    ***www.fazafm.com*** mi w POPie nalicza, ale po bardzo długim czasie i zawsze o ileś za dużo, a dzisiaj znowu do niego powróciłem, bo promocyjne pakiety w JINK się mi już pokończyły, a POP jest jednak o te 10 gr na każdej minucie tańszy i 40 gr na smsie międzynarodowym. Poza tym lubiłem te rachunki po każdej rozmowie (przynajmniej do obcej sieci), gdy ma się pakiet. Powinni trochę obniżyć cenę smsa, jakoś ulepszyć te pakiety smsowe albo w ogóle je zlikwidować i dać na stałe jakąś cenę. Teraz POP wychodzi prawie że najdrożej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-24 02:22
    A w POPie pewnie tak nie zrobią, bo się Profitem wykręcą ;( Mi przydałyby się w POPie darmowe rozmowy z jednym numerem tak za 8 zł miesięcznie, jak to było w JINK przez jeden dzień :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-24 06:04
    A Tak Tak jest rewelacyjny nie tylko ze względu na ceny ale na ilość usług dodanych a do tego bardzo szczegółowe Cell Info :-))) I tylko w TT (i Heyah) WAŻNOSC KONTA SUMUJE SIE PRZY DOŁADOWIANIACH AŻ DO 12 MIESIĘCY!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 10:12
    ***plusiakowski: a przeczytales dokladnie ?? Ostatni telefon, ktory wzialem w PWA to byla 3510i... 6230 sie nie liczy, bo ja tylko kupilem i sprzedalem... A 3510i uzywalem... Po 3510i zaden telefon, ktorego uzywalem nie byl z PWA :) wszystkie z allegro
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 10:15
    Grzegorz Z.: ale to nie Plus nie obsluguje AoC tylko np. Nokia 6600... A TT jest zacofany i nawet nie probowal wprowadzic takiej uslugi stanu konta na wyswietlaczu, wiec nic dziwnego, ze problemow nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 10:19
    ***mach: a moze simplus i karta 100/115 raz na pol roku ?? Mozna ja kupic za ~95zl na allegro. Czyli 2x w roku = 2x95= 190zł :) czyli 190/12 = 15,9 zlotego na miesiac :) Karta 100/115 jest wazna 180 dni ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-24 10:19
    SepecaT - mądrze zrobiłeś - żaden abonament nie jest lepszy od pre-paida... szczególnie TT. o POPie nawet nie mów... mże Simplus coś tam próbuje podskakiwać jeszcze, ale POP? mach - nie pakuj się w abonament! Weź TT - najtańsza oferta. A telefon lepiej sobie na allegro kup. Nie słuchaj issy - to prowokator i agent Plusa w tym serwisie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-24 10:20
    reboot - a po co mi stan konta na wyświetlaczu? dla obciachu?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 10:25
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-24 10:32
    Pytanie: "Kiedy można dodać kolejny pakiet w taryfie Easy?" Odpowiedź: "Jednorazowo na koncie możecie Państwo uruchomić tylko jeden Pakiet. Kolejne Pakiety mogą być uruchamiane po wykorzystaniu minut/SMS-ów z poprzedniego pakietu (nie wcześniej jednak niż przed upływem 30 dni od dnia uruchomienia poprzedniego pakietu)". Panie i Panowie! TT Happy Taniej RZĄDZI!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-05-24 10:59
    czyli Simplus nędza, mozna mieć tylko jeden pakiet miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-05-24 11:08
    2t i z wyspy heyah lub germanosa telefon bez sim-locka.Dość nowoczesne telefony za rozsądne ceny.wlo** ja sciągałem sim-locka z n6230 kodem i sie udało :-) na nokiafree.org jest do sciągnięcia `kalkulator`.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-24 11:15
    luk - nędza... nie dość, że niektórym przepadnie niewykorzystana część pakietu to inni zapłacą jak za zboże po 78 groszy po wykorzystaniu pakietu... TT rządzi!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-24 11:17
    co wy się tak podniecacie tym TT? przecież to tylko taryfa i nie ma co sikac po nogach że o pare groszy spadło - powiem więcej że spadło dlatego ze era ma juz przecieki najnowszych badań szwedzkich naukowców, którzy badaja szkodliwy wpływ telefoni gsm na ludzki organizm i będzie coraz bardziej obniżac ceny az w koncu zbankrutuje i nie będzie kogo pozwac o odszkodowanie a prezesi całą kasę wypompują z niej do jakiegos innego ciepłego kraju. Info sprawdzone w 200% bo własnie mija 10 lat od wprowadzenia gsmu i badania sa juz miarodajne.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-05-24 11:31
    ktoś się orientuje po ile są karty zdrapki prepaid w hurtowniach np. Ruchu? albo gdzie mozna dostać większą ilość zdrapek w hurtowych cenach?
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-05-24 11:36
    hihi, połaczenie z pocztą głosową 29 gr??? Hihihih, skąd oni spadli??? POP Idea - pobódka
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-05-24 11:39
    ***flama 23-05-2005 19:18 - mozna wcisnac * albo # i papuga przestaje nawijać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-24 11:43
    No to ładnie , wydało się. Jestem TakTak głęboko zakonspirowanym agenetem Plusa , że aż sam o tym nie wiedziałem. Ale dłużej już się tego nie dało ukrywać...;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-24 11:46
    ****LUK - kolega bral zdrapki od goscia ktory rozwozil towar po sklepach kioskach to placil roznie od 135zl do 138 zl oczywiscie z mial na ten zakup rachunek z kasy fiskalnej. Wiec ci co sprzedaja na allegro musza brac jeszcze z innego zrodla zdrapki skoro oferuja je w podobnej cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-05-24 12:11
    no to pojechali troche
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-05-24 13:04
    Sposób w jaki PTC uśmierciło Heyah jest dla mnie niezrozumiały, wszyscy znajomi zwiali z heyah do happy :) Moze taki był cel ściagnąć kogo sie da do heyah a potem ustawić tak warunki w TT zeby sami przeszli do TAK-TAK
    0
  • Users Avatars Mini
    PABIANICZANINEK pisze: 2005-05-24 14:32
    ja w tym miesiacu podpisalem aneks do umowy w idei. mialem wczesniej NIO 15 przez dwa lata, a teraz zaproponowali mi znow umowe na dwa lata, w jednej idei 25 + 100 esemesów do idei, i Nokie 3100 za 106 zł... wiec jedynym "profitem" dla stalego klienta są te esemesy do idei, i to, ze za 3100 zapłaciłem po częsci punktami profit... no ale zgodzilem sie, bo potrzebowalem jakis telefon, i nie chciałem zmieniac numeru...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-24 14:45
    ***PABIANICZANINEK - nie lepiej pójśc do komisu po telefon albo germanos?
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-05-24 14:57
    Brawo.Normalnie i konkretnie.mimo,ze mam simplusa...to chwale poczynania ery coraz bardziej...np.Easy w simplusie to porażka niesamowita.Coś w stylu "chalupnictwa" czyli kombinatorstwa..echh Moze pora nazmiany?hmm
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-05-24 15:05
    wlo* no daj juz spokoj. Przeciez ja nie porownuje TT do ofert abonamentowych tylko do innych prepaidow. Nie uwazam abo za cos zlego , tylko za cos skierowanego do innego typu ludzi niz ja. Cenie sobie wolnosc ,a po za tym to bardzo denerwowalo mnie zawyzanie rachunkow w erze (na podstawie nowego regulaminu traktujacego o tym ,ze darmowe minuty nie musza byc rozliczane na poczatku).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-24 15:21
    Od dziś nowe promocyjne zestawy Era Tak Tak: SonyEricsson T630 i Nokia 3200 za 549 zł brutto oraz "telefon za 99 zł, 50 zł brutto na rozmowy" Alcatel OT320, Motorola C200/C205, Sagem my X-1 za 149 zł brutto wraz z kwotą doładowania 50 zł! (a Simplus daje z łaski 3 PLN) TT rządzi! wlo --- nie poznaję Ciebie, jestem zszokowany! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2005-05-24 15:48
    Już sobie ostatnio obiecywałem,że olewam postpaid,ale telefon mi ukradli i potrzebowalem cos szybko. Przy tych cenach to pare groszy roznicy jak dla mnie nie robi jesli chodzi o roznice w prepaidach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 16:03
    nieźle napisane Pawrzes : "telefon za 99 zł, 50 zł brutto na rozmowy" Alcatel OT320, Motorola C200/C205" -prawie jak marketingowy bełkot. W rzeczywistości płacisz 149zł za telefon a na rozmowy masz 50zł-ale oferta jest rzeczywiście bardzo dobra 10 pkt!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 16:07
    Sony Ericsson na model T630 mogłaby dawać 2 letnią gwarancję-te telefony często padają :( jeden mój a drugi znajomego...
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-24 16:07
    Największa różnica między abo a prepaidem jest taka, że tam podpisujesz umowe (zazwyczaj 2 letnia) i to jest najwiekszy minus. W tak taku w przeciagu roku ceny zeszly w sieci do 29 groszy, a w abo jak sie podpisało rok temu to dalej sie placi w mojej 40 1,65 z naliczaniem co minute. ja po 6 latach w abo w Erze zmigrowalem do tak taka, i jestem zadowolony. I radze niezdecydowanym aby zrobili to samo, a nie tam jakies aneksy podpisywac na nastepne 24 miechy.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 16:22
    matts: ale jesli ktos potrzebuje w miare dobrego telefonu, to sam wiesz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 16:27
    149zł za telefon (Alcatel OT320, Motorola C200/C205) a na rozmowy 50zł -byłoby zbyt pieknie. 50zł otrzymuje się w kolejnych doładowaniach-po 5 zł za każde doładowanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-24 16:27
    mi tam zadna nowosc nie jest potrzebna, uzywam starego siemensa S35 bo w zasadzie to smsow wysylam 5 na miesiac, a jkaies dzwonki i inne %#$@$%#@ to mnie nie obchodza, a poz tym telefon jest do dzwonienia, a nie do grania czy robienia zdjec bo temu sluzy komputer i aparat fotograficzny.
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-05-24 17:22
    wszystko dobrze tylko te 4 miechy
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-05-24 17:24
    I znowu POP jest ostatni... eh, szkoda gadać. Kiedy dotrze do tych bezmózgowców że te pakiety to sobie mogą wsadzić do #$%#!! W TT pakiety nie mają ograniczeń czasowych i jest git
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-05-24 17:25
    aha, matts - masz rację!!! Zgadzam sie z Toba całkowicie
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-05-24 18:12
    Pakiety które dla niektorych moga oakzac sie plagiatem sa calkiem dobre. A ja mam inne zdanie telefon jest do wszystkiego zalezy na co jego funkcje pozwalają. Dzwonic dzownie ale takze i gram.
    0
  • Users Avatars Mini
    esox pisze: 2005-05-24 18:26
    POP juz szykuje niespodzianke.......
    0
  • Users Avatars Mini
    esox pisze: 2005-05-24 18:29
    hmmmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-24 18:35
    ***esox - sadząc po tym "hmmmm..." to chyba do telefonu dołącza pania lub pana która/y robi użytkownikowi popa dobrze :))) wtedy by mieli wzięcie !!!!!!! Telefony ery i plusa przestałyby sie logowac do sieci! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    esox pisze: 2005-05-24 18:43
    ****Hansen - zbyt mało wiesz a takie promo to moze w twojej sieci.....
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-24 18:50
    ***esox - więc trafiłem !!!! hurra!!! przenoszę się do popa. Esox czy mozna wybrac sobie kolor włosów i wiek czy beda tylko z włosami farbowanymi na orange czy rude?
    0
  • Users Avatars Mini
    łubu pisze: 2005-05-24 18:51
    Adam; pierdoły opowiadasz....po pierwszym połączeniu w ciągu 48 godzin dostajesz ok 45 zeta....
    0
  • Users Avatars Mini
    labartez pisze: 2005-05-24 19:03
    eee tam nie widze konkurencji dla PLUS GSM i simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    ŁUBU pisze: 2005-05-24 19:16
    LABARTEZ; I NIE ZOBACZYSZ...DOPUKI NIE KUPISZ ZESTAWU DO ODBIORU tv SATELITARNEJ....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 19:23
    te pretensje to nie do mnie a do konsultantki :) sprawdziłem regulamin oferty i nie wynika z niego abyś miał rację ...: W chwili zakupu zestawu objętego niniejszą ofertą na koncie Era Tak Tak znajduje się 5 zł brutto (4,10 zł netto) do wykorzystania. W celu otrzymania promocyjnego uzupełnienia konta Era Tak Tak o wartości 45,01 zł brutto (36,89 zł netto), Użytkownik powinien: z zakupionego zestawu Era Tak Tak ( telefon + karta SIM Era Tak Tak ) w dogodnym dla siebie czasie zrealizować połączenie wychodzące,
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 19:24
    przez cały czas obowiązywania oferty utrzymywać aktywne konto Era Tak Tak, ( termin ważności konta na rozmowy wychodzące nie może zostać przekroczony ), Faktyczne uzupełnienie konta Era Tak Tak promocyjną kwotą w wysokości, o której jest mowa w pkt. II ppkt. 2, może nastąpić z opóźnieniem do 48 godzin lub w przypadku Użytkowników korzystających w momencie wykonywania pierwszego połączenia wychodzącego z Roamingu Era Tak Tak do 14 dni kalendarzowych. Uzupełnienie konta Era Tak Tak promocyjną kwotą zostanie potwierdzone SMS-em. Uzupełnienie konta Era Tak Tak promocyjną kwotą nie powoduje przedłużenia ważności konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 19:26
    czyli tak naprawdę nie wiadomo kiedy te doladowanie ma nastąpić-ale najprawdopodobniej po okresie ważności karty czyli po 2 miesiącach, chociaż kto to wie...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-24 19:26
    Zadzwonilem na 9797 zeby wlaczyc te usluge,wykonalem polecenia i dostalem sms o takiej tresci ze usluga jest nie dostepna,czy nie moze byc wlaczona,prosze zadzwonic ponownie po 15 czerwca.... mial tak ktos,wiecie co to?!Mam konto uzupelnione,wszystko gra wiec czemu?!
    0
  • Users Avatars Mini
    qwerty pisze: 2005-05-24 19:39
    Mam do sprzedania kupon Tak- Tak o wartosci 150zł(+30 erajednostek) za 130zł. Bez żadnych wysyłek, tylko na terenie Szczecina. Jak jesteś zainteresowany/a PISZ na maila
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-05-24 19:46
    essox a ty moze dużo wiesz co???? śmieszni jesteście wszyscy nawiedzeni którzy wiecie kiedy i jakie zmiany sie szykują... miliony takich postów już czytałem i dotąd ani jeden sie nie sprawdził. hansen gratuluje poczucia humoru. ciekawe czy na tę panią trzeba bedzie wykupić pakiet czy jak... myśle że pakiet 40 godzin robienia dobrze z ograniczeniem czasowym na miesiąc by był OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    łubu pisze: 2005-05-24 19:54
    Adam; zaufaj mi...po wykonaniu pierwszego połączenia w ciągu 48 godzin. koniec kropka!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    łubu pisze: 2005-05-24 19:56
    BOSSNOKIA; ta oferta jest dla użytkowników TT, którzy mają aktywną kartę minimum 120 dni od daty pierwszego połączenia. Od kiedy masz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-24 20:14
    ***Łubu jeżeli to co piszesz jest prawdą to oferta jest rzeczywiście super 10pkt!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 21:46
    mark: to lepiej jak w Plusie - ryczalcik i jazda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-24 22:36
    łubu:Od lutego ktorego chyba...
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-24 22:44
    BOSSNOKIA: No to masz odpowiedz, pewnie masz TT od 15 lutego i dlatego dopiero po 15 czerwca bedziesz mogl aktywowac Happy Taniej (po 4 miechach)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-05-24 23:31
    Aa...po 4 ,ja myslalem ze po 3.JAk tak to jasne.dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-24 23:37
    ***wlo no,no,no:)))) widzę że nawiększy zagorzały Fan Plusa wychwala TT ( 24-05-2005 08:32 ) :)))) fajnie:))) bro :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-24 23:42
    ***MobileFAN : Bo to jest promocja dla NAJWIERNIEJSZYCH Z WIERNYCH :))) i ja sie do takich zaliczam:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-25 00:49
    W końcu zaczynają doceniać wierność. Chcą zatrzymać przy sobie klientów i bardzo dobrze. Ukróci to może trochę ciągłe skakanie po wszystkich sieciach co niektórych. Co do nowej oferty Plusa, to myślałem, że będzie lepsza, pakiety będą się sumować w nieskończoność bez terminów ważności itd. Niestety, jak widać, jeszcze długo nie wybiorę tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-25 01:10
    kazda siec jak widac tnie w 'ptaka' a najbardziej jednak idea z jej przepadaniem kasy na czele i sprawdzaniem pakietow za pomoca płatnego sms!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek3miasto pisze: 2005-05-25 03:31
    Ja już zmieniłem. Cieszy mnie każde obniżenie stawek. Aby tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-25 04:09
    całkiem sympatyczne, oby zaczęłą się wojna cenowa..
    0
  • Users Avatars Mini
    erafanzg pisze: 2005-05-25 09:38
    Era wchodzi bez mydła Taktakowcom, a Stały Abonent jest jak zwykle robiony w "Bolka", mimo zapewnień, że ten rok miał byc rokiem post-paidu w Erze! Uważam, że Era gra nie fair,choćby w temacie oferty Minuty Ekstra, podając na www "teraz do 30 minut dla Stałych Abo", a tak naprawdę okazuje się,że mogą dać wiecej...Dlaczego oszukują Abonentów?!!! Plus jest w tej materii uczciwy w 100% i za to mu chwała!!!-od ... do... minutek w sieci i na stacjonarki, a do wszystkich w mniejszym przedziale...
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-25 12:47
    ... tylko nie wiem czy czytaliście dokładnie że to jest PRPMOCJA !!! , ERA chce tylko przytrzymać klientów a jak sie propmocja skończy to znowu będzie lipa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    TICOM pisze: 2005-05-25 14:19
    No to biorac pod uwage ze jestem uzytkownikiem TT prawie od pocztku (chyba 5 lat) to przyjmujac 8gr za 4 m-ce powinni mi doplacac do kazdej minuty! Che,che. Oczywiscie 10 pkt. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-25 15:19
    erafanzg - Era od dawna ma "lata pre-paidu" ;-) wiesz ile mieli w ostatnim roku przyłączeń post-paidu - tych utrzymanych, netto?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-25 16:46
    Agnieszka --- to nie jest promocja bo to jest oferta stała!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-25 17:16
    promocja jest nazwane tylko to ze bezplatnie sie na happy taniej przechodzi a nie jak do tej pory za 5 zyksa
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-05-25 17:42
    w sumie to tak napisane z ta "promocja" ze tak do końca nie wiadomo. jak zakończa 30 wrześnie i zaczną naliczać po 77 gr/minuta i 22 gr/sms to nikt im nic nie zrobi bo z tego tekstu wynika, że promocja moze dotyczyc przejścia bezpłatnego na taryfe happy taniej jak i samej usługi happy taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek pisze: 2005-05-25 18:27
    wlo-Ty nie masz w domu telewizora ze tak siedzisz na tym necie i co 5 minut jakis komentarz piszesz? zajalbys sie czyms pozytecznym ...
    0
  • Users Avatars Mini
    U W A G A ! ! ! pisze: 2005-05-25 20:05
    OTO TRESC SMS ZWROTNEGO PO AKTYWOWANIU PAKIETU MINUT I SMS POD NUMEREM 7625 W USLUDZE HAPPY TANIEJ : ZLECENIE ZOSTALO PRZYJETEDO REALIZACJI. AKTYWACJA PAKIETU, T Y L K O NA NUMER W SYSTEMIE ERA TAK TAK NASTAPI W CIAGU 72 GODZIN I ZOSTANIE POTWIERDZONA SMSEM. BEZ KOMENTARZA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-25 21:02
    U W A G A ! ! ! ----- to logiczne że pakiety działają również przy korzystaniu ze znizki Happy Taniej, mam nadzieję że się cieszysz :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    U W A G A ! ! ! pisze: 2005-05-25 21:55
    powtarzam - T Y L K O NA NUMER W SYSTEMIE ERA TAK TAK !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-25 22:40
    no i co z tego, taki sms zwrotny zawsze był że pakiety dzialaja tylko w tak taku, i co mi to za nowosc od 14 lutego tak jest
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-05-25 22:42
    oczywiscie dalej na stacjonarki i caly PTC mozna dzwonic za 29 groszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-26 20:06
    U W A G A ! ! ! ----- "T Y L K O NA NUMER W SYSTEMIE ERA TAK TAK" - oznacza to że pakiet zostanie przyznany na Twój numer telefonu!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-26 20:09
    bolek - w czasie kiedy piszę te kilka komentarzy, poczciwie zarabiam... Telewizji nie oglądam, prawie - mecz dobry i film - nie każdy... Poza tym co tam jest do oglądania? teleturnieje? Sreiale? Ja nie należę to tej grupy odbiorców ;-) Aha! Wiadomości jeszcze oglądam oraz kanały Discovery czasem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-26 20:11
    U W A G A ! ! ! - a na jaki ma być? Na Sami Swoi?
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2005-05-26 22:11
    jaka kuzwa promocja, jest to nowa taryfa : tzn dla tych co sa znaczny czas w tak taku :
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowca pisze: 2005-05-27 18:59
    jeszcze tylko niech obniżą połaczenia w sieci i sa najlepsi na swiecie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-27 19:27
    zwiadowca --- 29 gr. w sieci i na stacjonarne to i tak jest już OK :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2005-05-28 19:38
    *** Czy ja dobrze widzę??... "AKTYWACJA PAKIETU, T Y L K O NA NUMER W SYSTEMIE ERA TAK TAK NASTAPI W CIAGU 72 GODZIN I ZOSTANIE POTWIERDZONA SMSEM." W SIM+ pakiet aktywuje się krótkim kodem w ciagu mniej więcej 2 sekund... A ktoś tu nie dawno tak bardzo udowadniał jak to SIM+ jest najbardziej przestarzałym systemem i trzeba go wymienić, w odróżnieniu własnie od TT. To ja chyba wolę taką "kilkusekundową przestarzałość", od 72-godzinnej nowoczesności... :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    George pisze: 2005-05-29 00:59
    Kain. Tak pisza ale tak naprawde pakiet uruchamia sie juz nastepnego dnia. Nie ma to jednak znaczenia bo pakiety masz bezterminowe w przeciwienstwie do Simplusa! Tam nic dziwnego ze pakiet sie aktywuje juz po 2 sek bo skoro musze go wykorzystac w ciagu okreslonego czasu to KAZDA sek cenna, buahaha... i tak wole Ere, przynajmnije nie jestem ograniczony czasem...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-29 08:52
    żadko m news dają minusy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-05-29 10:36
    Pop i Simplus: buahahahahahahhahahhah wsadźcie se te ograniczenia zcasowe do #$#%@#!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rudolf_ pisze: 2005-05-30 01:09
    Cóż... Ja mam tak-Taka od 1998... Dokładnie! Od samego początku ten sam numer. Ja pamiętam jeszcze gdy miałem 2,99/min (+VAT) na stacjonarki i nie było sms-ów! A teraz?.. 0,69 z VAT za minutę i sekundówka. Ludzie Dla mnie OK! POP... to sobie możecie, najśmieszniejszy jest Roaming w POP-ie. *123*numer# i zwrotny telefon... ehhh jeszcze brakuje czarnego kata i żabiego oka, a zasięg Idei... mam POP-a i coś wiem o tym, prawie się z moją dziewczyną pokłóciłem, bo myślała, że nie chcę odbierać jej telefonów, a najzwyczajniej nie było zasięgu POP-a! (Dobrze, że mam tego Tak-Tak'a, bo byłaby afera ;-) Tak-Tak rulez. Ja jestem lojalny, ale profity są, co praweda spóźnione, ale są.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rudolf_ pisze: 2005-05-30 01:10
    i jeszcze coś... SIMPLUS ma te "promocje" tylko wewnątrz sieci... ehhh szkoda słów
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-05-30 15:40
    TAK TAK RZĄDZI
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-06-01 02:01
    Taaak Taaak:):) Tylko Era PTC:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-06-01 02:05
    ***Rudolf_ a pamietasz te piękne czasy kiedy za SMSy płaciło sie pakietami 10 SMSów za 5 pln netto i potem wysyłałeś niejako za darmo 9 nastepnych ???:) piękne czasy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nastka pisze: 2007-05-30 19:35
    HELP!!!!błagam ludzie ja jestem w erze-tak tak fan czy jakoś tak ale nie mogę znaleźć żadnych promocji np jakieś minutki czy sms_y!!!!!!!!!!!!!!!jak coś to proszę pisać na numer 660874306 jeśli coś wiecie!!!!czynny telefon od pon.-do soboty w godzinach 10:00 a 21:10.
    0
  • Users Avatars Mini
    master pisze: 2007-10-14 17:33
    drog wam w szparę
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: