Bank BPH, we współpracy z Blue Media, poszerzyły swoją dotychczasową ofertę adresowaną do użytkowników konta Sez@m o możliwość uzupełnienia kont pre-paid telefonów Era TAK TAK w trybie on-line, bezpośrednio w serwisie internetowym banku.
Bank BPH dostarcza swoim klientom kolejne nowoczesne rozwiązanie, charakteryzujące się optymalnie uproszczoną procedurą. Klient Bank BPH może uzupełnić konto Era TAK TAK za pomocą bezpiecznej usługi Płatności w ramach konta Sez@m. Po podaniu numeru telefonu do uzupełnienia w serwisie www.bph.pl oraz dokonaniu płatności, klient otrzymuje SMS na podany numer telefonu, potwierdzający podwyższenie stanu konta Era TAK TAK.
Obok korzyści takich jak dostępność 24/7, wygoda i szybkość realizacji uzupełnienia konta, istotną zaletą rozwiązania jest system identyfikacji transakcji. W rejestrze zdarzeń pojawia się informacja wraz z numerem referencyjnym, który ułatwia bezpośredni kontakt z operatorem.
Mając na uwadze bezpieczeństwo dokonywanych uzupełnień konta Era TAK TAK, wprowadzono zabezpieczenia transakcji, oparte na nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązaniach stosowanych w bankach. Cały proces zarówno zakupu, jak i autoryzacji odbywa się w połączeniu szyfrowanym SSL i nikt poza stronami realizującymi zlecenie nie ma do nich dostępu.
Uzupełnienia kont Era TAK TAK on-line realizowane są we współpracy z istniejącą od ponad pięciu lat firmą Blue Media, zajmującą pozycję lidera na rynku zaawansowanych usług mobilnych dla sektora finansowego.