Od 14 października do 23 grudnia br. agencja reklamowa V&P - pomysłodawca akcji wraz z One-2-One, integratorem usług marketingu mobilnego, realizują promocję dla firmy COTY "Prezent w Prezencie" za pomocą SMS-ów. Dla klientów przygotowano kilka tysięcy nagród.
W przedświątecznej akcji promocyjnej wód toaletowych oraz świątecznych zestawów zapachowych COTY wykorzystano SMSy jako główny sposób komunikacji z klientami. Kupujący zainteresowani promocją mogą wysyłać SMSy z treścią znajdującą się na naklejce dołączonej do produktu na numer 7101 (koszt 1 zł netto). Wysłanie SMSa umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród. Pomysłodawcą akcji jest agencja reklamowa V&P, natomiast realizacją zajęła się firma marketingu mobilnego One-2-One.
"Postanowiliśmy zaproponować naszemu klientowi, COTY Polska, nowy kanał komunikacji, który jest bardzo skutecznym sposobem impulsowego kontaktu z konsumentami tej grupy docelowej, bezpośrednio po dokonaniu zakupu. " - mówi Renata Stasik, Account Manager w V&P.
W każdym tygodniu trwania promocji spośród wszystkich osób nadsyłających w danym okresie SMSy zostaną rozlosowane nagrody. Każdorazowo będzie można wygrać 14 zestawów kosmetyków oraz 700 wód toaletowych. Ostatniego dnia, tj. 23 grudnia spośród wszystkich osób, które nadesłały SMSy wylosowana zostanie jedna osoba, która otrzyma nagrodę główną - 50 000 złotych.
Wszyscy nagrodzeni są informowani o nagrodach na bieżąco za pomocą SMSu zwrotnego. Natomiast informacja o przyznaniu nagrody głównej zostanie ogłoszona na antenie Radia Zet 24 grudnia.
"Nieustannie poszukujemy kolejnych zastosowań dla krótkich wiadomości tekstowych jako łatwego i szybkiego sposobu przesyłania najróżniejszych danych. Mam nadzieję, że współpraca z agencją reklamową V&P będzie się zacieśniać i wspólne doświadczenia będą owocować kolejnymi podobnymi projektami" - komentuje Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.
Celem promocji jest zwrócenie uwagi konsumenta na zestawy i zapachy Coty jako doskonały pomysł na gwiazdkowy prezent dla osób o różnych potrzebach i osobowościach. Agencja Reklamowa V&P wykorzystała motyw pomysłu na najlepszy prezent i oparła kampanię na zwielokrotnionej komunikacji: sklepy - POSM, promocje z hostessami w punktach sprzedaży, konkurs radiowy, spot radiowy i telewizyjny (zrealizował PZL, media kupuje mediaedge:cia).