VECTRA wprowadza telefonię cyfrową - usługa VECTRATEL jest dostępna w sieci tego operatora od 1 marca. Jako pierwsi z nowej oferty będą mogli skorzystać mieszkańcy Olsztyna.
„Telefonia to naturalne uzupełnienie naszej oferty, jej wprowadzenie planowaliśmy już od dłuższego czasu. Aby stało się to możliwe, konieczne było technologiczne dostosowanie sieci do wymogów cyfrowego przesyłu głosu. Jesteśmy dumni, że jako jedni z pierwszych w Polsce możemy zaproponować naszym Abonentom dostęp do telefonii cyfrowej” – mówi Tomasz Żurański, prezes VECTRA SA. - Telewizja kablowa, Internet i telefon u jednego operatora to standard, który w wielu krajach znalazł już swoje stałe miejsce. Wierzymy, że ta nowinka i w Polsce już wkrótce stanie się powszechnym zjawiskiem –dodaje Tomasz Żurański.
Zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych. Połączenia w usłudze VECTRATEL odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników VECTRY. VECTRATEL nie wymaga posiadania komputera.
Olsztynianie będą mieli możliwość testowania nowej usługi VECTRY przez dwa miesiące płacąc przy tym symboliczną opłatę abonamentową w wysokości 1,22 zł brutto. Abonentom będzie także przysługiwał pakiet darmowych minut – sięgający w niektórych przypadkach nawet trzech godzin. Liczba darmowych minut zależy od wysokości abonamentu płaconego łącznie za wszystkie usługi VECTRY.
VECTRATEL daje także możliwość bezpłatnego korzystania z wielu usług dodatkowych takich jak m.in.: billingi przesyłane drogą elektroniczną, blokada połączeń międzynarodowych, międzymiastowych i komórkowych, łączenie z numerami skróconymi.