Vectra przy współpracy z warszawską agencją Scholz&Friends wraz z nową kampanią jesienną zmienia pozycjonowanie swojej marki, wprowadza nową platformę komunikacyjną oraz odświeża logo.
Nową myśl przewodnią marki “Prosty Wybór” charakteryzuje uproszczona oferta, dająca abonentom możliwość łatwej konfiguracji usług.
Charakter tych zmian ma podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna marki oraz komunikacja.
W procesie tworzenia odświeżonego Brand Identity zadbano o zachowanie elementów charakterystycznych dla Vectry: kolorystyki oraz muzyki. W celu wzmocnienia tożsamości obecnych abonentów z marką, pozostawiono postać tzw. “Vectrynki” jednak jej rola została w komunikacji ograniczona do zadań czysto brandingowych.
Kampania startuje 19 września i potrawa do połowy grudnia 2014 roku. Obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz materiały BTL.
Reżyserem spotu wprowadzającego jest Bartek Ignaciuk, za produkcję odpowiada studio Bomaye. Scholz&Friends Warszawa jest autorem zarówno odświeżonej identyfikacji wizualnej, jak i platformy komunikacji. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Oferta Internetowa ulegnie uproszczeniu poprzez komunikowanie tylko 3 głównych pakietów: 50 Mb/s, 100 Mb/s i 150 Mb/s. Jednocześnie każdy z tych pakietów otrzyma nowy,wysoki upload (prędkość wysyłania danych od abonenta, odpowiednio 5 Mb/s, 10 Mb/s oraz 15 Mb/s). Dostęp do Internetu w mieszkaniach abonentów będzie realizowany poprzez router Wi-Fi bez dodatkowych opłat. Powyższe pakiety internetowe są uzupełnione o promocyjną prędkość 320 Mb/s, obecnie dostępną dla Internautów w Warszawie.
Telefon stacjonarny otrzyma zupełnie nową ofertę. Jej podstawą będzie plan Domowy Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia komórkowe i stacjonarne w Polsce oraz stacjonarne do abonentów w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie. Zostanie on uzupełniony o plany Domowy 50 oraz Domowy 250.
Nowa oferta jest dostępna pod specjalnym adresem: http://wyborjestprosty.pl/