16 listopada rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa operatora kablowego Vectra, wspierająca wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia 2009 r.
Głównym elementem kampanii reklamowej PVR HD Vectry jest szeroko-zasięgowe użycie telewizji, obejmujące główne i tematyczne kanały TVP, TVN i Polsatu oraz stacje tematyczne, m.in.: Discovery, National Geographic, Animal Planet, Comedy Central, Kino Polska Hallmark, 4funTV. Od 23 listopada rozpoczną się także intensywne działania promocyjne prowadzone w Internecie, które obejmą główne portale informacyjne, life-stylowe, rozrywkowe i technologiczne.
Z promowanego w kampanii dekodera PVR HD Vectry mogą korzystać mieszkańcy 41 miast całej Polski, w których operator udostępnia programy telewizyjne w wersji cyfrowej. Miesięczna opłata za korzystanie z urządzenia waha się od 5,90 – 19,90 PLN w zależności od posiadanego pakietu telewizyjnego. Dodatkowo Vectra proponuje abonentom możliwość próbnego skorzystania z PVR przez 2 miesiące bez ponoszenia opłaty aktywacyjnej, jedynie za miesięczną dzierżawę. Jeśli PVR nie spełni oczekiwań abonenta, może on zwrócić dekoder bez żadnych konsekwencji.
W miastach, gdzie dostępna jest nowa usługa planowane są też działania BTL oparte na dystrybucji materiałów promocyjnych za pośrednictwem BOK oraz lokalnych punktów handlowych.
Kreacja kampanii jest kontynuacją akcji rozpoczętej we wrześniu, przygotowanej przez agencję reklamową BBDO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy MediaCom.