Vectra chce zwiększyć liczbę klientów odbierających telewizję cyfrową z obecnych około 70 tys. do 100-120 tys. na koniec roku. "Będziemy poszerzać ofertę cyfrową, dzięki czemu do końca roku będzie ona dostępna w około 20 miastach - między innymi na Śląsku, w Olsztynie, Kielcach, Słupsku, Radomiu" - zapowiada Tomasz Żurański, prezes Vectry.
Z telewizji cyfrowej korzystać może kilkanaście procent abonentów. W ciągu dwóch i pół roku spółka planuje pokrycie ofertą cyfrową 70 proc. swojej sieci. Wyda na to ponad 100 mln zł. W I połowie przyszłego roku Vectra zamierza wprowadzić usługi wideo na żądanie, a jeszcze w tym roku standard wysokiej rozdzielczości HD. "Pracujemy nad własną biblioteką i jesteśmy w trakcie wyboru dostawcy set top boksów, czyli urządzeń do obioru telewizji cyfrowej z nowymi funkcjonalnościami" - mówi Tomasz Żurański.