Trwa przetarg, który wyłoni partnera Vectry w działaniach marketingowych operatora prowadzonych w Internecie. Wybrana agencja wspomoże opracowanie strategii działań i będzie kompleksowo obsługiwać komunikację marketingową on-line Vectry dotyczącą wszystkich usług operatora.
Vectra poszukuje agencji interaktywnej, która wesprze opracowanie strategii, kreacji i kompleksowej obsługi działań reklamowych operatora Internecie - oprócz zakupu mediów. Trwa przetarg, w którym biorą udział agencje Hypermedia Isobar, K2, Lemonsky, NDCI oraz Pride & Glory.
- Zależy nam na długofalowej współpracy, której celem będzie realizacja strategii działań w Internecie wykorzystującej to medium i zjawiska w nim występujące w optymalny dla marki sposób – powiedziała Agnieszka Górska, dyrektor marketingu i członek zarządu Vectry – Do przetargu zaprosiliśmy doświadczonych dostawców, będących w czołówkach rankingów segmentu interactive.
Vectra na stałe współpracuje z agencją BBDO, która odpowiada za strategię i kreację komunikacji jej marki. Od strony BTL Vectrę wspiera Agencja San Markos. Natomiast dom mediowy MediaCom od 2009 roku nieprzerwanie odpowiada za planowanie i zakup mediów dla operatora.