Wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem WSZYSTKO NA MAKSA.
Dzięki niej klienci Vectry mają możliwość testowania pełnego pakietu usług, przez ponad 2 miesiące, bez żadnych opłat. Oferta dotyczy wszystkich usług i skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. W swojej komunikacji operator po raz kolejny wykorzystał Wojciecha Mecwaldowskiego, aktora filmowego i telewizyjnego.
WSZYSTKO NA MAKSA oznacza możliwość skorzystania z 218 programów telewizyjnych, w tym 80 w wersji HD i wszystkich pakietów Premium (zawierających m.in. HBO, Canal+, Eleven Sports) przez ponad 2 miesiące bez dodatkowych opłat. Ponadto wybierając usługę internetową abonenci będą mogli surfować w sieci z maksymalną prędkością łącza, osiągającą nawet do 150 Mb/s, a w przypadku telefonii komórkowej z nielimitowanych rozmów i smsów oraz 15 GB internetu. Natomiast wybierając paczkę produktów klienci otrzymają wszystkie powyższe benefity, każdej wybranej usługi.
„Nowa oferta Vectry to ukłon w stronę Klienta, który pozostaje w centrum naszego zainteresowania. Dbanie o jego satysfakcję, jak również szeroko pojęta jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego jesienna promocja Vectry daje naszym Klientom możliwość skorzystania z pełnych usług z naszego portfolio, by Ci mogli zapoznać się z nimi i zadecydować, co ich interesuje i w jakim zakresie. Szczególnie, że zbliżają się długie jesienno-zimowe wieczory. Warto również podkreślić, że oferta Vectry stale się poszerza i daje coraz więcej dobrej rozrywki i zabawy nie tylko przed telewizorem, ale również korzystając z szybkiego internetu, czy telefonii komórkowej z atrakcyjnymi planami taryfowymi” – powiedział Rafał Brzezowski, członek Zarządu ds. sprzedaży i marketingu.
Kampania WSZYSTKO NA MAKSA wystartowała 16 września i potrawa do końca bieżącego roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, oraz outdoor w wybranych miastach, internet oraz materiały BTL. W spotach główną rolę odgrywa Wojciech Mecwaldowski, który po raz kolejny wciela się w pracownika Vectry. Tym razem pojawia się on jako konsultant infolinii, który jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym i niecierpliwym Klientom.
W kampanii telewizyjnej wykorzystany jest główny spot 30 sekundowy i 3 spoty 15 sekundowe. Emisja rozpoczęła się dzisiaj. Od października kampanię wspierać będzie reklama radiowa. W internecie zostaną wykorzystane różnorodne dostępne formy reklamowe, przygotowano wiele formatów i linii kreatywnych. Nowa kreacja pojawi się także w witrynach Salonów Firmowych Vectry w całym kraju. Całość dopełnią materiały BTL.
Produkcję ATL oraz online zrealizowały wspólnie agencje Scholz&Friends oraz The Digitals. Spoty reżyserował Bartek Ignaciuk, zdjęcia wykonał Bartek Kaczmarek, a całość realizowało studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiadają: Starcom oraz ClickAd. Zdjęcia do materiałów reklamowych wykonał fotograf Radek Polak.