Viaplay zdradził swoje plany na najbliższe 2 lata - grupa skończyła także rebranding

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Viaplay zdradził swoje plany na najbliższe 2 lata - grupa skończyła także rebranding

Nordic Entertainment Group (NENT Group) oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy (AGM) 18 maja.

Do końca 2023 roku platforma streamingowa Viaplay ma być obecna w co najmniej 21 krajach, w tym na co najmniej 16 rynkach z bezpośrednią ofertą bezpośrednich odbiorców platformy Viaplay oraz na co najmniej 5 rynkach partnerskich z ofertą Viaplay Select.  Viaplay Group planuje pozyskać 12 milionów subskrybentów Viaplay do końca 2025 roku.

W 2022 roku Viaplay rozpocznie działalność w Wielkiej Brytanii. Do 2023 roku usługa pojawi się również w Kanadzie, Niemczech, Austrii i w Szwajcarii.

Spółki należące do Viaplay Group, które zajmują się sprzedażą programów radiowych i reklam zostały przemianowane na Viaplay Group Radio i Viaplay Group Ad Sales. Działalność studyjna firmy nosi nazwę Viaplay Studios od września 2021 roku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: