Press podał, że Viaplay zaoferuje klientom rekompensaty za problemy techniczne, m.in. w czasie emisji pierwszej kolejki ligi angielskiej.
W czasie pierwszego weekendu nowego sezonu rozgrywek część kibiców nie mogła obejrzeć meczów w Viaplay. Zamiast spotkań wyświetlał im się komunikat "Coś poszło nie tak. Wystąpił nieznany błąd". Część z kibiców poinformowała w mediach społecznościowych, że złożyła w tej sprawie skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
W przesłanym Press oświadczeniu Viaplay tłumaczy, że "przyczyny występowania problemów z dostępem do platformy są różnorodne i uzależnione od konkretnych przypadków, a ich skala ograniczona. Jednocześnie każde zgłoszenie przesłane przez naszych klientów rozpatrywane jest indywidualnie i w uzasadnionych przypadkach oferujemy subskrybentom Viaplay odpowiednią rekompensatę".