Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz Vectra podpisali wieloletnią umowę dystrybucyjną, która umożliwi dostęp do serwisu streamingowego Viaplay, 1,7 mln klientom Vectry.
Platforma Viaplay zostanie uruchomiona w Polsce 3 sierpnia br. i będzie oferowała polskim widzom unikalne połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League oraz wyścigi Formuły 1.
Od 3 sierpnia tego roku klienci Vectry będą mieli możliwość dodania subskrypcji serwisu streamingowego Viaplay do swoich pakietów obejmujących dostęp do telewizji, szerokopasmowego internetu lub telefonii komórkowej. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na TV Smart 4K Box - najnowszych dekoderach z Android TV oferowanych przez Vectrę.
W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł – oferta obejmie także promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne iOS oraz Android; urządzenia Chromecast oraz Apple TV, konsole PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox One, a także komputery PC oraz Mac.
W regionie państw nordyckich oraz bałtyckich, NENT Group posiada partnerstwa dystrybucyjne z takimi operatorami i dostawcami usług jak Allente, Boxer, Stofa, Waoo oraz YouSee (Dania); Elisa (Estonia); Allente, DNA, Elisa oraz Telia (Finlandia); Tet (Łotwa); Allente, Altibox, Get, NextGenTel, RiksTV oraz Telenor (Norwegia); a także A3, Allente, Bahnhof, Com Hem, Connext TV, Junet, Kalejdo, Mediateknik, Ownit, Sappa, Serverado, Telia oraz Universal Telecom (Szwecja).