22 kwietnia ruszyła nowa kampania Virgin Mobile. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, radiu, mediach online oraz OOH.
W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia, która udowadnia, że proces przeniesienia numeru do Virgin Mobile jest bardzo prosty.
Kampania przypomina też, że na każdego abonenta, który zdecyduje się przejść do Virgin Mobile, czekają bonusowe paczki danych internetu, co przy pakiecie #DLAMNIESUPER daje nawet 13GB miesięcznie. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) przysługuje w ofercie #BEZLIMITU za 29 złotych a 2 GB (razem 10GB) można otrzymać w przypadku pakietu #NAJLEPIEJ w cenie 39 złotych.
Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie, a także OOH. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to - linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile - Monika Mierzejewska, Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski. Produkcją spotu w reżyserii Piotra Onopy zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Ania Bieńkowska - TV, radio, OOH) oraz iProspect (Beata Nowalska – online).