Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię, dotyczącą swojego flagowego produktu – pakietu #BEZLIMITU za 29 zł, który został ulepszony o dodatkowe 3 GB szybkiego Internetu. W nowej, reklamowej odsłonie motywem przewodnim jest rozpieszczanie. Jej koncepcja sugeruje, iż produkty marki zaczynają być kierowane do nieco szerszej grupy docelowej niż dotychczas.
„Daj się rozpieścić” – to slogan w najnowszym spocie Virgin Mobile, odnoszącym się do obecnej promocji operatora, oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł.
W ujęciu grupy docelowej spot jest neutralny. Mocno młodzieżowy styl został zastąpiony formą i bohaterką, które mogą zaciekawić zarówno młodszych, jak i nieco starszych odbiorców. Kampania ta, to pierwszy efekt zmian w sposobie komunikacji operatora.
Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców. Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.
Kampania „Daj się rozpieścić” obejmuje przede wszystkim outdoor – osiem największych polskich miast oraz ich okolice. Dodatkowo została wsparta promocją online (głównie reklama wideo), która obejmuje kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Ponadto zaplanowano kilka niestandardowych rozwiązań, m.in.: JustWifi i PIXAD.