Virgin Mobile powraca z nową odsłoną kampanii dotyczącej pakietu #BEZLIMITU za 29 zł. Podobnie jak pierwsza część, spot w dalszym ciągu opiera się na motywie rozpieszczania. Sugeruje też przedłużenie promocji, w której pakiet internetowy powiększono z 2GB do 5GB. Jej bohaterką niezmiennie pozostaje symbol dobroci i opiekuńczości – babcia.
W nowym spocie bohaterka przygotowała GIGA-ntyczny sernik:
Kontynuacja kampanii „Daj się rozpieścić” obejmuje spoty telewizyjne emitowane na kanałach ogólnopolskich oraz promocję online w postaci reklam wideo, które pojawiać się będą na kluczowych polski portalach ogólnotematycznych i lifestyle’owych. Kampania ruszyła 7 września, a zaplanowana została na 6 tygodni. Za kreacje spotu odpowiedzialna była agencja Lubię To (w składzie Karol Rucinski, Maciej Kozina, Joanna Biernacka i Michał Klusek). Produkcja zlecona została agencji Papaya Studio, a reżyserią zajął się Jan Foryś. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiedzialne są Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Zakup TV zlecono Mindshare, a Online’u – Marketing Wizzards oraz Lubie To.