Virgin Mobile o Facebooku i CMOK-u - wideo

Newsy
Żródło: Virgin Mobile
Opinie: 6

Virgin Mobile - dwie prezentacje z dzisiejszej konferencji prasowej na temat działań tego operatora na Facebooku oraz jego biura obsługi klienta CMOK:

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rafal pisze: 2012-11-29 17:51
    Najgorsza sieć.Zamówiłem wybrany konkretny numer przez net czekałem 21 dni (zamiast obiecanych 7).Podrukowałem od razu wizytówki i ulotki i po wielu telefonach usłyszałem że powinienem się cieszyć jak numer wogóle dojdzie.F-ry zamówionej nigdy nie dostałem a od m-ca czekam na uzasadnienie odmowy reklamacji w której za poniesione straty (pracownik był bez pracy bo czekaliśmy za numerem z jego ulotek i wizytówek)zażądałem doładowania 300zł. ŻENADA -UWAŻAJCIE NA NICH TO OSZUŚCI A OBSŁUGA BEZCZELNA
    0
  • Users Avatars Mini
    kristo pisze: 2012-11-29 19:06
    Nie zgadzam się z przedmówcą. Starter przyszedł po 3 dniach. Jakoś połączeń bdb, cena bardzo dobra, za cenę startera 8 zł kupiłem można powiedzieć złoty numer. Jest to telefon taki zatkajdziura, ale chętnie ten numer bym zaczął używać jako główny. Co chwile dają 250 MB neta, jak dla mnie najlepszy Prepaid na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2012-11-29 19:16
    Nie chcę się jeszcze ostatecznie wypowiadać o Virgin Mobile. Jednak pierwsze wrażenia są pozytywne. Tzn., jestem na etapie przenoszenia numeru. Wypełniłem formularz na ich stronie, a papiery bez problemu dolatały do mnie w przeciągu 6 dni. Tak więc na razie wszytko ok. Zobaczymy jak będzie dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek pisze: 2012-12-01 09:54
    Byłem w Virgin przez pierwsze 2-3 tygodnie, numer przeniosłem z mBnank mobile. Pomimo plusa, że pierwsze 5 minut nie trzeba się przedzierać przez automat IVR - to jakość obsługi fatalna. Problem ze wszystkim, zatrudnieni na obsłudze klineta bez żadnego pojęcia. Samo wyjście z tej sieci (przeniesienie numeru do Play) zajeło tydzień - wyłącznie z chaosu organizacyjnego w Virgin. Może się coś poprawiło, nie wiem
    0
  • Users Avatars Mini
    gary pisze: 2012-12-01 16:18
    Mam same pozytywne doświadczenia z Virgin. Starter przyszedł szybko (kilka dni), nie mam za dużo kontaktu z obsługą, ale jak raz dzwoniłem było spoko. Poza tym bardzo mi się podoba oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tammy pisze: 2012-12-01 16:32
    Ja na starter nie czekałam nawet tydzień, a obsługę uważam za duży plus, wszystko na spokojnie tłumaczą i szybko załatwiają, od razu mogą sprawdzić wszystko. Więc dla mnie nazwa jak najbardziej pasuje :P
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: