Marcin Wieczorkowski, szef marketingu Virgin Mobile Polska, zapewnił nas, że jego sieć nie kończy działalności w Polsce. W ostatnich dniach nasiliły się w internecie plotki, że są to ostatnie dni tego operatora. Wieczorkowski napisal: "Przyznam, że jestem osobiście bardzo zaskoczony pojawiającymi się spekulacjami nt. ewentulanego wycofania się Virgin Mobile z Polski. Nie wiem czy to działania tzw. "czarnego PR" ze strony naszej konkurencji obawiającej się utraty części wpływów...?".
Szef marketingu dodaje: "Wychodząc na przeciw potrzebom wielu naszych młodych klientów - wprowadziliśmy od początku lutego br. specjalną promocję 2013 smsów za darmo do wszystkich sieci, co już spotkało się z pozytywnym przyjęciem naszych dotychczasowych klientów i pozytywnie wpłynęło na pozyskiwanie nowych."
Po pierwszych miesiącach działania Virgin Mobile w Polsce operator jest bardzo zadowolony z jakości naszej bazy klienckiej i chce w niedalekiej przyszłości wprowadzić kolejne innowacyjne i atrakcyjne oferty.
Virgin w ostatnich dniach zmienił agencję PR. Wieczorkowski napisał nam: "Jesteśmy zadowoleni z ubiegłorocznych efektów współpracy z agencją Astoria Avenue w pierwszym etapie obecności Virgin Mobile w Polsce oraz uruchomienia programu Virgin Mobile Academy - co było związane z pierwszą wizytą Richarda Bransona w naszym kraju - oraz realizowanej skutecznie komunikacji w mediach społecznościowych. Natomiast w obecnym momencie zaostrzającej się konkurencji w ofertach prepaid - zdecydowaliśmy się nie przedłużać umowy z agencją Astoria Avenue na kolejny okres - a wykorzystać innowacyjne podejście komunikacyjne zaproponowane nam przez agencję interaktywną Lubię To.
Marcin Wieczorkowski na koniec jeszcze raz podkreślił, że "Virgin Mobile Polska działa aktywnie na polskim rynku telefonii mobilnej i nie zamierza wycofywać się z niego."