Virgin Mobile Polska wspiera promocję Wielkiej Brytanii w Polsce

Newsy
Opinie: 2

Virgin Mobile Polska wspiera na terenie Polski akcję promocyjną Wielkiej Brytanii „Follow the Bus“, której pierwszy etap odbywa się na Wybrzezu od 1 sierpnia do 6 sierpnia br. Jest to wydarzenie publiczne promocyjno-biznesowe, prezentujące zarówno zalety cywilizacyjne, ekonomiczne, społeczne i kulturalne współczesnej Wielkiej Brytanii, jak również potencjał możliwości inwestycyjnych nad Tamizą. Virgin Mobile Polska na potrzeby akcji promocyjnej ‘Follow the Bus’ zapewnił mobilny dostęp do internetu dla wszystkich uczestników akcji.

The GREAT Big Red Bus – najnowocześniejszy autobus wzorowany na legendarnym londyńskim piętrusie – wyruszył w światową trasę, której celem jest wsparcie brytyjskich firmy w rozwijaniu ich zagranicznych rynków. Jako innowacyjna platforma, autobus ma tworzyć lokalne zainteresowanie inwestowaniem w Wielkiej Brytanii, a także ma wpływ na zwiększenie liczby wizyt turystycznych i osób wyjeżdżających na studia do Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

Książe Harry i premier Wielkiej Brytanii, David Cameron rozpoczęli światową trasę autobusu w maju 2013 r. w Nowym Jorku. Jej trasa obejmuje 4 kontynenty i 16 krajów, które autobus odwiedzi w ciągu 12 miesięcy. Na trasie są m.in. Indie, Korea Południowa, Rosja oraz Europa Środkowo-Wschodnia – w tym Austria, Polska i Węgry. Autobus jest kwintesencją brytyjskiego designu motoryzacyjnego. Jest to wyjątkowy środek transportu publicznego XXI wieku – dzięki wykorzystaniu technologii hybrydowej wytwarza o 50% mniej dwutlenku węgla niż tradycyjny autobus z silnikiem diesla. Ponadto autobus jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Kampania GREAT to wyjątkowa okazja do zaprezentowania tego nowego, fenomenalnego autobusu. Piętro autobusu zostało przekształcone na przestrzeń wystawową kampanii GREAT.

Trasa autobusu w Polsce
Celem wizyty autobusu w Polsce jest zarówno promocja możliwości inwestycyjnych dla brytyjskich firm w tej części kontynentu, a jednocześnie promocja Polski i jej regionów w Wielkiej Brytanii. Europa Środkowo-Wschodnia to dla Wielkiej Brytanii region o niesamowitym potencjale i znakomitym, nieodległym położeniu od Wysp Brytyjskich. Kampania GREAT oraz przyjazd autobusu mają więc za zadanie sprawić, by możliwości Europy Środkowo-Wschodniej zostały jak najpełniej wykorzystane przez brytyjskie firmy. W dniach 1 - 5 sierpnia 2013 r. kampanię GREAT na Wybrzeżu Gdańskim promować będzie legendarny autobus piętrowy, natomiast począwszy od 6 sierpnia br. w Gdyni, w trasę po Polsce wyruszy już najnowocześniejszy model Routemastera.

Plan wizyty autobusu na wybrzeżu

· 5 sierpnia (poniedziałek) – Władysławowo (Aleja Gwiazd) 15:00-18:00
· 6 sierpnia (wtorek) – Gdynia (Skwer Kościuszki) 10:30-18:00

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: