Virgin Mobile Polska wyznacza nowe standardy obsługi klienta/ciecia :-)

Newsy
Opinie: 6

Użytkownik serwisu Wykop.pl opublikował swoją korespondencję z operatorem Virgin Mobile Polska. W treści maila przypadkowo znalazło się określenie klienta jako "cieć". To chyba pierwszy taki przypadek w historii polskich operatorów komórkowych, aby takie określenie pojawiło się w korespondencji z klientem. Virgin chwali się tym, że będzie miał inny od konkurentów standard obsługi klienta i na razie słowa dotrzymuje.

Historia korespondencji znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2012-08-30 17:31
    Poziom obsługi klienta w Play jest godny pożałowania a jak widać Virgin, który z jego pomocą prowadzi działalność w Polsce obniżył poprzeczkę jeszcze niżej. Niech sobie zatem ciecie sami do siebie dzwonią. Wypad do UK. Tam pasuje poziom ignorancji polskiego Biura Obsługi Ciecia.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbyszek pisze: 2012-08-30 21:01
    czyli miną tydzień roboczy. przesyłki jeszcze nie ma co nie pasuje do listu priorytowego %-) chciał zabłysnąć - a jakie błędy w mailu
    0
  • Users Avatars Mini
    Rysieksklanu pisze: 2012-08-30 22:35
    "miną" czemu takie tłuki redagują ten portal?
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2012-08-31 02:02
    Biuro Obsługi Cieciów ( BOC ) ładnie brzmi, prawda ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2012-08-31 05:16
    BOC - ładnie nie brzmi ale jest dość prawdziwe. Ten mail to podobno fake Gruszki z Playa. Chciał zabłysnąć czarnym PR-em, ale dowiódł raczej czegoś innego - "Jak nie piszą o Tobie to zrób z siebie idiotę. Ważne, żeby było głośno." Tak panie Gruszka. Takimi debilnymi zagrywkami tylko zniechęcasz potencjalnych klientów. Nie współpracuję z firmami na poziomie z piaskownicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sahir pisze: 2012-08-31 13:55
    to fake Play. boją się konkurencji. gdyby kolo z call center chciał kogoś obrazić nie użył by ciecia, tylko dużo gorszego słowa. poza tym bardzo dziwne, że po konferencji, na której kolo z marketingu mówi, że wysoka jakość obsługi... a parę godzin później pojawia się taki mail. ewidentnie coś jest z tym nie tak..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: