Virgin Mobile przyznał na Facebooku, że ma aktualnie wydłużony proces przenoszenia numerów do tej sieci. Od 25 lipca przeniesienie numeru jest równoznaczne z jego rejestracją, a to według Virgin wydłuża i komplikuje cały proces. Operator przeprasza na FB za niedogodności. Virgin obiecuje: Dla wszystkich jest to nowa sytuacja. Robimy co w naszej mocy, żeby procesy działały sprawnie i trwały jak najkrócej.
Virgin potwierdził także, że rejestracja w Klubie Virgin nie spełnia niestety wymogów ustawowych, ponieważ nie wymagała weryfikacji dokumentu.
Wnioski złożone do 25 lipca zostaną aktywowane wg zasad wtedy obowiązujących. Każdy przenoszony numer po 25 lipca będzie jednocześnie zarejestrowany.
W Virgin rejestracji można dokonać w następujący sposób:
Aktualizacja - najnowszy komunikat Virgin w sprawie numerów przeniesionych z innych sieci przed 25.07.:
Drodzy - sprostowanie - w najbliższym czasie będziemy kontaktować się z osobami, które przeniosły numer do nas, aby w prosty sposób potwierdzić ich imię, nazwisko, pesel i zarejestrować numer na aktualne dane osobowe. Ze względu na różnice czasowe między procesem przenosin numeru do nas, a ustawowym obowiązkiem rejestracji kart SIM klienci będą mieli możliwość potwierdzenia swoich danych na wypadek, gdyby uległy zmianie.