Virgin Mobile o rejestracji kart - pytania i odpowiedzi

Newsy
Żródło: Virgin Mobile
Opinie: 26

Virgin Mobile przygotował aktualną listę pytań i odpowiedzi związanych z rejestracją kart SIM:

Rejestracja numeru – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Na czym polega rejestracja kart pre-paid?
Rejestracja karty pre-paid polega na przekazaniu operatorowi informacji o tym, kto korzysta z numeru. Zgodnie z ustawą niezbędne jest podanie danych, takich jak imię, nazwisko, numer PESEL lub numer i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość. W przypadku firm konieczny będzie numer REGON, NIP lub numer KRS.
Obowiązek rejestracji kart wynika z przepisów Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych i obowiązuje wszystkich operatorów.
Ustawa: isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20160000904

2. Kto musi zarejestrować swój numer na kartę?
Od 25 lipca 2016 roku zarejestrować numer musi każdy, kto chce korzystać z nowej usługi na kartę – dotyczy to wszystkich operatorów. Użytkownicy, którzy aktywowali numer przed 25 lipca, mają czas na rejestrację do 1 lutego 2017 roku. W przeciwnym razie zostanie on wyłączony, a możliwość wykonywania i odbierania jakichkolwiek połączeń zablokowana.

3. Czy dostanę od Was jakiś bonus za rejestrację?
Za rejestrację numeru w Virgin Mobile otrzymasz bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości pakietu #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe. Aby móc skorzystać z bonusu, należy zarejestrować numer, poczekać na potwierdzenie, iż rejestracja została zakończona, a następnie aktywować bonus, wpisując na klawiaturze telefonu i potwierdzając kod *222*50#.

4. Jak zarejestrować numer bez wychodzenia z domu?
W Virgin Mobile oferujemy możliwość wygodnej rejestracji, bez wychodzenia z domu – wystarczy wypełnić formularz online na virginmobile.pl/rejestracja-numeru, a następnie - by dopełnić formalności – na nasz koszt wyślemy kuriera, który zweryfikuje dane. Podczas wizyty kuriera wystarczy okazać dokument tożsamości, aby mógł zweryfikować czy dane wpisane w formularzu online zgadzają się z danymi na dokumencie. Jeśli nie będzie rozbieżności, kurier przekaże do nas potwierdzenie pozytywnej weryfikacji Twojego dokumentu.

5. Nie chcę rejestrować numeru online. Jak wygląda rejestracja w punkcie?
Stacjonarna rejestracja numerów jest możliwa w placówkach Telakces, niezależnych salonach GSM oraz w sieci handlowej Ruch. Wystarczy okazać dokument tożsamości oraz podać numer telefonu (na który przyjdzie kod SMS-em) lub podać numer karty SIM i PUK. Lista punktów, które rejestrują numery stale się rozszerza. Aktualne informacje znajdziesz tutaj: virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#gdzie-zarejestrowac.

6. Jak wygląda proces dokończenia rejestracji online w punkcie?
Dokończenie rejestracji online jest obecnie możliwe w placówkach Telakces oraz niezależnych punktach GSM. Po wypełnieniu formularza online, wystarczy okazać w wybranym punkcie dokument tożsamości oraz mieć przy sobie telefon lub podać numer karty SIM i PUK, którą chce się zarejestrować.

7. Co z ochroną danych osobowych i w jaki sposób będzie prowadzona weryfikacja?
Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas bardzo ważne. Wszystkie dane przekazywane przez naszą stronę internetową lub z naszych aplikacji udostępnianych partnerom są przesyłane bezpiecznym, szyfrowanym i uwierzytelnionym połączeniem. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie ze wszystkimi wymogami zdefiniowanymi w przepisach, uwzględniając zarówno kryteria bezpieczeństwa fizycznego jak i informatycznego zgodnie z wymogami GIODO. Weryfikacja danych prowadzona jest w prosty sposób. Pracownik punktu lub kurier potrzebuje jedynie wglądu w dokument tożsamości, na podstawie którego musi spisać numer PESEL lub inny numer dokumentu tożsamości, a także imię i nazwisko właściciela numeru.

8. Mam w Virgin Mobile kilka numerów. Jak je zarejestrować?
Polecamy rejestrację do Klubu Virgin i przyłączenie aktywnych numerów (obecnie istnieje możliwość dołączania tylko aktywnych numerów) do swojego konta, a następnie skorzystanie z zakładki „Rejestracja numerów”. Każdy z numerów należy potwierdzić kodem z SMS-a lub przez wpisanie numeru karty SIM i PUK, ostatnim etapem jest okazanie dokumentu tożsamości kurierowi, który zostanie wysłany bezpłatnie do abonenta. Będzie to równoznaczne z rejestracją wszystkich kilku numerów. Jeśli klient nie ma przyłączonych numerów do Klubu Virgin, to niestety będzie musiał zamówić kuriera kilka razy lub udać się do punktu stacjonarnego.

9. Czy po przeniesieniu numeru do Virgin w przeszłości, muszę go teraz rejestrować?
Klienci, który zarejestrowali swój numer w związku z procesem jego przenoszenia do Virgin Mobile, będą proszeni jedynie o potwierdzenie swoich danych. Ze wszystkimi klientami, którzy przenieśli do nas swój numer kontaktujemy się indywidualnie.

10. Mam numer w innej sieci. Czy mogę go zarejestrować w Virgin?
Chętnie doradzimy jak wykonać proces rejestracji u obecnego operatora – niezależnie od sieci, ale po rejestracji zachęcamy do przeniesienia numeru do Virgin Mobile – atrakcyjne bonusy czekają!

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Wiedzący pisze: 2016-08-19 10:06
    @Greg. Zdecydowanie przesadzasz. Zgodnie z punktem 9 powyższej listy pytań i odpowiedzi wychodzi na to, że jedynie będą pytali czy dane, które posiadają są aktualne. W zasadzie potrzebują jedynie numeru PESEL oraz imienia i nazwiska. Ja z własnej inicjatywy tych danych dzwoniącej do mnie osobie nie podam, tylko będę czekał, aż sama je przytoczy i wtedy jedynie je potwierdzę. No chyba, że faktycznie te dane gdzieś "zgubili" to wtedy będę dość mocno wkurzony. Ale przejdziemy przez ten most jak do niego dotrzemy ;).
    2
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-19 10:32
    JEŚLI PRZENIEŚLIŚCIE NUMER Z INNEJ SIECI DO VIRGIN MOBILE, TO WYSTARCZY ODPISAĆ NA SMSA, ŻEBY MIEĆ ZAREJESTROWANY NUNER.Ja jestem już dwa lata w VM, przeszedłem z abonamentu w play i kilka dni temu dostałem od Virgin sms, żeby odpisać TAK jeśli dane podane przy przeniesieniu numeru nie uległy zmianie. Odpisałem TAK i dostałem SMSa, że mój numer jest już zarejestrowany. Dzwoniłem do biura obsługi i konsultant potwierdził, że numer jest już jak najbardziej zarejestrowany. Wniosek jest taki, że wystarczyło poczekać. I wszystko samo się wyjaśniło. Jak czytałem komentarze na fan Page Virgin to normalnie jakieś niesamowite historie się działy z rejestracją. Także pamiętajcie, jeśli przechodziliście z innych sieci, to czekajcie cierpliwie na SMS-a od Virgin mobile, odpiszcie TAK, jeśli wasze dane się nie zmieniły i już będziecie mieć zarejestrowaną kartę. Pozdrawiam. :)
    1
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-08-19 12:19
    W przypadku osób, które przeniosły numer do Virgin Mobile przed 25 lipca, pytają jedynie o 1. imię i nazwisko. 2. PESEL. 3. numer telefonu. WSIO. Wiem, bo dzwoniłem na ich CMOK w celu potwierdzenia danych, zanim jeszcze rozpoczęli akcję z wysyłką SMS-ów potwierdzających dane. A teraz (już od kilku dni) jest właśnie tak, jak napisał @triop.
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-19 12:38
    DanielR, a ile było lamentu i narzekania, a okazuje się, że Virgin ma najmniej upierdliwą formę rejestracji. Jak masz przeniesiony numer od innego opa, to odpisujesz tak i po sprawie. Kumpel też ma Virgin, ale kupiony started w zeszłym roku. Dzisiaj poszedł do kiosku i w 3 minuty mu zarejestrowali.
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-19 12:38
    Starter ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-08-19 13:16
    Sam się obawiałem, że właśnie z VM może być najwięcej problemów. Najbardziej niepokoił mnie fakt, że z początku tak naprawdę nie było dokładnie wiadomo co i jak. A ja lubię konkrety. Nie cierpię niejasności. Na szczęście tak, jak piszesz - nie taki diabeł straszny! Przyznaję, że niepotrzebnie się martwiłem. ;-)
    1
  • Users Avatars Mini
    Thx pisze: 2016-08-19 23:28
    Pani Grażyno, droga prezes Virgin Mobile, jeżeli Pani to czyta, to błagam, zmieńcie głównego partnera infrastruktury z Play na cokolwiek innego, bo play to od jakiegoś czasu porażka, psują wizerunek Virgin Mobile.
    1
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-20 00:42
    Właśnie dlatego ja też przeniosłem 2 numery z Virgin do Orange. Z fleja niestety nie da się korzystać.
    -1
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-20 06:34
    Obecnie chyba już przy rejestracji nie wymagają skanu dowodu. Redakcja może to potwierdzić?
    1
  • Users Avatars Mini
    Rocky pisze: 2016-08-20 08:37
    Mam nadzieję że Virgin zmieni partnera roamingowego bo Play świadczy usługi na niskim poziomie. Obecnie chyba ten proces jest przygotowywany. Co do rejestracji to też potwierdzeniem sosem ze dane przy przenoszeniu są aktualne.
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-20 09:53
    Nolo, ja ci to potwierdzę, bo niedawno przenosiłem kolegę do Virgin. To prawda nie ma już nawet opcji skanu dowodu na ich stronie rejestracyjnej. Teraz odbywa się to inaczej niż wcześniej. Kurier musi zweryfikować dane z dowodu przy odbiorze przesyłki z umową i kartą SIM. Umowa jest praktycznie taka sama, że akceptujesz regulamin, upoważnienie dla Virgin do przeniesienia numeru. Kartka informacyjna i to chyba wszystko.
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-20 10:02
    Jak wejdziecie sobie na fan Page na Facebooku. To psy z powodu braku zasięgu i wolnym, lub niedziałającym Internecie są wieszane na na każdym bez wyjątku operatorze. Bo nie ma jeszcze operatora który miałby zasięg w każdym miejscu naszego kraju. Ja uważam z kolei że możliwość przełączenia się w razie konieczności na T-Mobile lub Plusa to jest bardzo dobra sprawa. I jeszcze jedno nie lata z porządnym telefonem. A nawet jak już na to często zamulony. A To bardzo na jakość połączenia, niestety. ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-20 10:03
    Nie każdy lata :P
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-20 10:09
    Sorry ale mi tnie internet z Orange. :( może teraz uda mi się dokończyć posta. Nie każdy lata z z porządnym telefonem, a nawet jak już ktoś taki fonik posiada, to często jest on ostro zamulony. A to bardzo wpływa na odbiór. Zarówno sieci jak i neta, niestety. :(
    1
  • Users Avatars Mini
    Joho pisze: 2016-08-20 20:35
    U mnie totalny falstart po przeniesieniu numeru do Virgin. Uczciwie przestrzegam - od środy 17.08.2016. Virgin Mobile nie jest w stanie aktywować "z przyczyn technicznych" żadnego z pakietów. Zostaje tylko dzwonienie na normalnej taryfie na kartę, która jest delikatnie mówiąc mało opłacalna. Do tego ponad 30 minut czekania na konsultanta infolinii, oraz stwierdzenie, że może, cytuję "już w sobotę rano naprawią". Już to jest naprawa w max 24h podstawowej funkcjonalności sieci.
    -1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-20 21:02
    Joho, nie wiem jak jest z nowymi pakietami, ale mi się dzisiaj jak zwykle odnowił pakiet bez limitu. A co do konsultanta to masz darmowe połączenia do bok. A skoro nie płacisz to nie rozumiem o co ten bulwers, w plusie to byś majątek zapłacił za czekanie na konsultanta.
    2
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-08-20 22:14
    Ja na jednym z numerów korzystam z pakietu #Freemium. Właśnie wczoraj upłynęło dokładnie 6 miesięcy i zgodnie z regulaminem został wyłączony. Dziś rano przyszły SMS-y informujące mnie o tym fakcie. Jakiś czas później włączyłem pakiet i po kilkunastu minutach (sprawdzałem krótkimi kodami) rzeczywiście bez problemu aktywował się ponownie. Jednostki pojawiły się na koncie promocyjnym, a ważność konta głównego została wydłużona o kolejny rok. Później doszły SMS-y potwierdzające fakt ponownej aktywacji pakietu. Także u mnie (jak na razie) również wszystko w normie.
    2
  • Users Avatars Mini
    jesteście sterowani pisze: 2016-08-21 01:14
    Jak się ludziska cieszycie z inwigilacji,to normalnie pojąć nie mogę co z was za lemingi.
    -4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-08-21 07:26
    Jesteś sterowany, ty to pajac jesteś. Czytasz wpisy w których mówimy, że przeszliśmy z abonamentu w innej sieci, a ty tu o inwigilacji trujesz. Zdrowy jesteś? Po 1 nigdzie nie weźmiesz abonamentu incognito, 2 wrażliwych spraw nie załatwia się przez telefon 3 jak będę chciał sobie anonimowo porozmawiać kupię sobie zarejestrowaną kartę w serwisie lub na Allegro. To chyba jest oczywiste i na koniec jeśli ktoś ma kilkanaście lat numer, to chyba Oczywiste jest, że przeważnie zarejestrowany dawno temu, bo w razie utraty komórki, może sobie w każdej chwili wyrobić duplikat.
    2
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2016-08-21 22:11
    ciekawi mnie dlaczego prowadzący serwis usunął mój wpis-gdyby ci xcvzc robili to chociaż porządnie... Ktoś odpisał na mój usunięty wpis buraki .Żeby slad zniknął trzeba usuwać też resztę...
    1
  • Users Avatars Mini
    non-virgin ;) pisze: 2016-08-22 07:54
    Punkt 5. czasem w teorii. Miasto wojewódzkie. Po wklepaniu danych do rejestracji w punkcie, na miejscu dowiadujemy się, że... będą gotowi za 3 tygodnie ;) Na kuriera czekam już 2 tygodnie. Z CMOKiem raczę załatwiać sprawy mailowo, odpowiadają do 24 godzin.
    0
  • Users Avatars Mini
    Virguser pisze: 2016-12-22 20:10
    Rejestrowałem kartę w siedzibie Eurobanku. Trwało to... kilkadziesiąt minut. Oczekuję, że Virgin Mobile we współpracy z bankami umożliwi rejestrację on-line także w innych bankach poza ING i Millennium (tak jest na dziś).
    0
  • Users Avatars Mini
    asdfwqerw pisze: 2017-01-26 13:35
    Zarejestrowałem kartę przez Millennium, dostałem SMS potwierdzającego, a dziź SMS, że zostało mi 6 dni na rejestrację. WTF?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2017-01-29 15:36
    Ja robiłem to przez ING była tam informacja, że po 48 godzinach otrzymam potwierdzenie od operatora. Minęło 5 dni i zero informacji czy rejestracja się udała czy nie, sms-y o konieczności rejestracji nadal przychodzą a w kubie virgin wszystkie 3 moje numery są niezarejestrowane. Dlaczego?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maja pisze: 2017-02-02 17:46
    Niestety Virgin mobile dało trochę ciała w ostatnim dniu rejestracji. Rejestracja numeru on-line, zakończona informacją o spodziewanych odwiedzinach kuriera, a potem mailem potwierdzającym rejestrację. Skutek niestety marny, numer na drugi dzień nie działa. Bez problemu poszła rejestracja innej karty Virgin na STATOIL, ale rejestracja online na stronie - PORAŻKA jak na razie nawet nie mogę się dowiedzieć co dalej, czy w ogóle na coś jeszcze czekam bo infolinia aktualnie też nie działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pixi pisze: 2018-01-06 12:49
    Przeniosłam numer do Virgin w sierpniu 2017 a tu mi pisze dzisiaj na wyswietlaczu "rejestracja karty SIM nie powiodla sie" o co chodzi?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: