Virgin Mobile zakończył miniony rok z ponad 80 mln przychodów.
W 2014 roku mieliśmy 8 mln przychodów, w 2015 roku 40 mln. W minionym roku poprzeczka została zawieszona wysoko, bo na poziomie 80 mln. Mimo zmian zachodzących na rynku telekomunikacyjnym i wyzwań wynikających z wytycznych ustawodawcy, z sukcesem zrealizowaliśmy ten cel. Przed nami kolejne ambitne plany i cele na drodze do miliona klientów do końca 2018 roku. – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile.
Virgin Mobile z wynikiem netto 52 771 numerów uplasował się na drugiej pozycji usługi przenoszenia numerów wyprzedzając w rankingu Orange, Plusa i T-Mobile oraz pozostałych operatorów wirtualnych.
Pracownicy CMOK odebrali w 2016 roku ponad 381 tys. telefonów i odpowiedzieli na ponad 141 tys. maili.
W Virgin Mobile postawiliśmy na prosty i wygodny proces rejestracji. Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy rozwiązania, które ułatwiały rejestrację, w tym rozpoczęcie procesu on-line i wysyłanie bezpłatnego kuriera w celu weryfikacji danych. Zbudowaliśmy również sieć punktów partnerskich, w których klient mógł i ciągle może dokonać rejestracji osobiście. 2016 rok zakończyliśmy z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy. Obecnie obserwujemy zwiększą dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymujemy, że 90% naszej bazy klientów dokona rejestracji – podsumowuje Grażyna Piotrowska-Oliwa.
Według danych na koniec minionego roku, baza Virgin wynosiła 412 tysięcy klientów, a mimo obowiązku rejestracji kart SIM operator utrzymał liczbę klientów z trzeciego kwartału praktycznie bez zmian.