Virgin Mobile - 80 mln przychodów, 412 tysięcy klientów, 65% zarejestrowanej bazy

Newsy
Opinie: 50

Virgin Mobile zakończył miniony rok z ponad 80 mln przychodów.

W 2014 roku mieliśmy 8 mln przychodów, w 2015 roku 40 mln. W minionym roku poprzeczka została zawieszona wysoko, bo na poziomie 80 mln. Mimo zmian zachodzących na rynku telekomunikacyjnym i wyzwań wynikających z wytycznych ustawodawcy, z sukcesem zrealizowaliśmy ten cel. Przed nami kolejne ambitne plany i cele na drodze do miliona klientów do końca 2018 roku. – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile.

Virgin Mobile z wynikiem netto 52 771 numerów uplasował się na drugiej pozycji usługi przenoszenia numerów wyprzedzając w rankingu Orange, Plusa i T-Mobile oraz pozostałych operatorów wirtualnych.

Pracownicy CMOK odebrali w 2016 roku ponad 381 tys. telefonów i odpowiedzieli na ponad 141 tys. maili.

W Virgin Mobile postawiliśmy na prosty i wygodny proces rejestracji. Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy rozwiązania, które ułatwiały rejestrację, w tym rozpoczęcie procesu on-line i wysyłanie bezpłatnego kuriera w celu weryfikacji danych. Zbudowaliśmy również sieć punktów partnerskich, w których klient mógł i ciągle może dokonać rejestracji osobiście. 2016 rok zakończyliśmy z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy. Obecnie obserwujemy zwiększą dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymujemy, że 90% naszej bazy klientów dokona rejestracji – podsumowuje Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Według danych na koniec minionego roku, baza Virgin wynosiła 412 tysięcy klientów, a mimo obowiązku rejestracji kart SIM operator utrzymał liczbę klientów z trzeciego kwartału praktycznie bez zmian.

Opinie:

Opinie archiwalne (50):

Komentuj

Komentarze / 50

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    frasag pisze: 2017-01-13 13:02
    Żeby jeszcze te ich "złote numery" zaczęły się nazywać normalnie.
    2
  • Users Avatars Mini
    never pisze: 2017-01-13 13:09
    skończy się rejestracja i statek virgin pojdzie na dno, obudza sie z reka w nocniku nie majac oferty abonamentowej
    -10
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 13:33
    Abonament to największe bagno, całe szczęście, że go nie posiadają. Ciekaw jestem kiedy się ludzie wreszcie nauczą, że Smartfon w abonamencie praktycznie nigdy nie jest korzystną ofertą. Rozwiązanie „abonament plus telefon” ma, poza zawyżoną ceną, jeszcze inne wady. W opcji abonamentowej telefon kupujesz nie u producenta, tylko u pośrednika ( operatora ). To znaczy, że właśnie do niego będziesz musiał zwracać się w sprawach związanych z gwarancją. Pośrednik wypełni dokumentację i wyśle zepsuty telefon do producenta. Dopiero wówczas urządzenie trafi do naprawy – przez co proces niepotrzebnie potrwa dłużej. Jeśli potrzebny ci nowy telefon, najmniej zapłacisz za niego na Allegro, lub bezpośrednio u producenta. Zaoferuje on najniższą cenę, pozbawioną dodatkowej marży, którą narzucają pośrednicy. Wybierając dobrej jakości prepaid, wydasz o wiele mniej za to, co u wielu operatorów dostałbyś w kosztownym pakiecie.
    15
  • Users Avatars Mini
    -- pisze: 2017-01-13 13:34
    całkiem nieźle. Myślałem, że zdecydowanie gorzej zamkną ten rok.
    3
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2017-01-13 13:34
    Oferta fajna ale internet poza miastami działa koszmarnie (przynajmniej na trasie stolica - Augustów) ...
    3
  • Users Avatars Mini
    rafal pisze: 2017-01-13 13:45
    a jaka jest relacja przychodów do kosztów, czy wygenerowali zysk? to by pokazało realną sytuacje
    2
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-13 14:12
    I cale szczęscie ze virgin nie ma oferty na abonament, bo siec by przestala szanowac klientow. A komu sie nie podoba to niech idzie do tmobile, tam wlaczają na hama rozne uslugi i sprzedają dane osobowe, bedzie sie cieszyl.
    14
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2017-01-13 14:21
    Z zasięgiem na tarsach generalnie jest problem. Mi Orange ostatnio rwało jak szalone jak jechałem do Szczyrku z Warszawy....
    0
  • Users Avatars Mini
    reed pisze: 2017-01-13 14:27
    ile jeszcze można czekać na ofertę abonamentową!!
    -2
  • Users Avatars Mini
    troipp pisze: 2017-01-13 14:33
    Dostałem orgazmu!
    -3
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2017-01-13 15:00
    @troip Nie masz do końca racji. Ostatnio miałem awarię w Huawei'u P9. Telefon jest od operatora. Napisałem maila do Huawei'a czy muszę oddać telefon do salonu operatora czy mogę bezpośrednio dostarczyć go do nich. Odpisali, że jak najbardziej mogę ominąć pośrednika i zwrócić się tylko do nich. Mają również telefony zastępcze, ale w określonej ilości.
    -3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-01-13 15:01
    To juz chyba powinno byc co najmniej 550 tyś. a tu tylko 412 tyś. Coś słabo. Do kiedy miał być ten milion klientow?
    -3
  • Users Avatars Mini
    zamkowy pisze: 2017-01-13 15:26
    Jestem już ponad 2 lata w VIRGIN z trzema numerami dla mojej rodziny. Telefony kupione na wolnym rynku, bez abonamentu, i w każdej chwili mogę zrezygnować jak znajdę lepszą ofertę. Sieć bazuje na nadajnikach PLAYA i TMOBILE, tak więc zasięg dwóch sieci.
    9
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2017-01-13 16:08
    Planuja oferte abonamentowa i to bedzie wlasnie to co ma napedzic kolejnych uzytkownikow.
    0
  • Users Avatars Mini
    kojak pisze: 2017-01-13 16:35
    co za głupoty wciskają. Virgin straty ma w polsce ogromne, miliony do naszego rynku dokładają
    -1
  • Users Avatars Mini
    arm strong pisze: 2017-01-13 17:22
    Ciekawy artyukuł. Tylko dlaczego jest wypowiedź prezesa jednej firmy i nie podano innych firm z zestawienia? Czyżby bano porównania z pakietem suty w a2mobile?
    -3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 17:25
    arm strong, myślisz, że ktoś byłby się porównania do A2? żartujesz sobie chyba. Zacznijmy od tego, że A2 mobile nie oferuje w żadnym pakiecie nie limitowanych rozmów na numery stacjonarne, i nie obsługuje w ogóle MMS-ów, więc jak ktoś ci wyśle dłuższą wiadomość sms którą telefon przerobi na MMS-a, to nawet nie będziesz o tym wiedzieć, do tego brak wideorozmów, brak połączeń oczekujących, połączeń konferencyjnych, nie ma darmowych aplikacji, wymiana karty sim kosztuje 10 zł, a telefon do biura obsługi jest płatny. Całość zamyka brak aplikacji do zarządzania kontem i usługami, bardzo bolesny i uciążliwy jest brak dostępu do swojego konta. Jedyną kontrolą nad swoim numerem są kody USSD, a zabawa z kodami to jakiś masochizm, jest dobra może dla 12 latków
    8
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-13 17:58
    kojak, w koło straty i straty. Przeciez jak wlączysz jakis pakiet bez limitu, czy inny, to placisz tylko za ten pakiet, nie dokladasz dodatkowej kasy. A to ze mają straty czy nie mają, powinno ci koło d... latać.
    4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 18:50
    Do gz, biorąc telefon u operatora, dostajesz urządzenia zanieczyszczone brandem operatora. Który ogranicza ważne aktualizacje i powoduje utratę płynności urządzenia. Zdejmując brand z telefonu Tracisz gwarancję. Tylko sieć PLAY zezwala na usunięcie brandu przy zachowaniu oficjalnej ostatniej wersji Androida dla danego modelu. Urządzenia z brandem są traktowane przez producenta jako tzw, gorszy sort. Sprzedane operatorowi posiadają specjalne numery co pozwala ustalić producentowi, czy w urządzenie ingerował użytkownik. Brand niewątpliwie zaniża wartość urządzenia i niszczy jego płynne działanie, opóźnia lub nawet zaprzepaszcza szansę na jego aktualizacje. Tak więc usuwając Brand, w sytuacji awarii operator może odmówić przyjęcia urządzenia i odesłania go do serwisu. Sam producent nie ma z tym problemu o ile oprogramowanie jest oficjalne. Jednak ze względu na okoliczności "specjalne" związane z operatorami, może odmówić naprawy gwarancyjnej, co jest bardzo dla niego wygodne. Chroni interesy swoje i swoich większych klientów. Dlatego kupując urządzenie w ratach bo MIX czy Abonament je zawiera, warto przemyśleć czy nie zyskuje się więcej biorąc ofertę bez sprzętu + niższe raty w sklepie ze sprzętem o wyższej wartości, jako że jest bez śmieci operatora. Warto zawsze przemyśleć dany zakup i orientować się na rynku. Znać się na rzeczy bo to troche jak w lombardzie, przychodzi ktoś kto chce więcej za dany antyk, ale on nie jest wart danej kwoty, trzeba liczyć koszty wyeksponowania, ewentualnej renowacji i odsprzedania go później. Zawsze powinna nas interesować cena detaliczna oryginału i cena tego samego produktu po ingerencjach. Stan jest najważniejszy to on budzi zainteresowanie i ustala cenę. Dodanie Brandu do urządzenia jest okaleczeniem takim samym jak wyczyszczenie szczotką drucianą delikatnego starego drewna w antyku. Ale rozumie to bardzo niewiele osób, a operatorzy dyktują przeważnie znacznie zawyżoną cenę za zniszczoną brandem rzecz.
    9
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 22:26
    mieli wprowadzić abonament po nowym roku 2017 wcześniej dwa razy zapowiadali przed rokiem 17 i teraz jest tak, że abonament no limit rozmowy kom i stacjo wprowadził Lajt za 14,99 zł, Netia za 19,90 zł z pakietem netu, a na co czeka Virgin, ludzie chcą takich korzystnych abonamentów tylko sim w umowie bez zobowiązań
    -5
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 22:29
    troip, abonament nie zawsze musi być z telefonem, są korzystne oferty z samymi kartami sim, dalej nie chce mi się rozwijać tematu
    -4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 22:41
    Nie wiem co może być fajnego w abonamencie. W abonamencie masz Regulamin świadczenia usług dla Abonentów , Regulamin Promocji w ofercie, którą posiadasz, kolejny regulamin promocji na transmisję danych, jeszcze jeden regulamin usług w ofercie z rachunkiem, i cenniki usług. limity, dociążenia, dokumenty do zawarcia umowy, windykacje, wykluczenia innych usług i jeszcze karne odsetki za każdy dzień zwłoki w opłacaniu faktur po terminie. No, ale może niektórych to kręci, zawsze masz ten dreszczyk niepewności co tym razem doliczą ci do faktury, żeby więcej na tobie zarobić.
    4
  • Users Avatars Mini
    Gosc pisze: 2017-01-13 22:46
    Troip, niestety do końca nie masz racji... Raz że abonament jest zdecydowanie lepszy niż prepaid... bo nie jesteś uzależniony od doładowania, aby mieć non stop kontakt np na zagranicznych wakacjach. Fakt nie każdy wyjeżdża z kraju na wakacje
    -9
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 23:01
    Gość, faktury musisz opłacać każdego miesiąca, a posiadając prepaid z rokiem ważności konta, możesz opłacać telefon nawet tylko raz w roku, ponadto możesz sobie w dobrym prepaidzie (Virgin, vikings) podpiąć kartę do banku i w ogóle możesz zapomnieć o opłatach za komórkę. Do tego karciarz, jeśli w jego taryfie przestaje mu się opłacać, bo akurat pokazała się nowa atrakcyjniejsza oferta u jego operatora albo u konkurencji, to albo zmienia taryfę na tą lepszą w obrębie własnej sieci kodem USSD, albo przenosi w 24h.
    5
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 23:08
    troip, masz racje, dla kogoś kto nie płaci regularnie rachunków, kto ma z terminowością problemy lepsza jest karta bo najwyżej zablokują połączenia, nie odnowią pakietu jak nie ma kasy, za to dla tych którzy płacą w terminie nie ma większego znaczenia abonament czy karta, abonament jest wygodny bo można zrobić polecenie zapłaty i rachunki płacą siebie same, a jeśli kwota rachunku wynosi 14,99 albo 19,90 jak w ofertach no limit rozmowy to każdy bez problemu zapłaci w terminie
    2
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 23:10
    troip, w abonamencie na czas nieokreślony rozwiązanie umowy wynosi 30 dni, więc krótko jak na umowę i też rozwiązanie umowy bez konsekwencji jak w karcie
    -1
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 23:13
    troip, raz w roku ładować telefon to ryzyko bo jak wejdzie fajna oferta w konkurencji a ty masz 300 zł na koncie do odnawiania co miesiąc pakietu za 30 zł to nie bardzo, albo niektórzy porobili skarbonki w Plusie na karte bo doładowania były z bonusem a jak inna sieć ma korzystną ofertę to muszą siedzieć w swojej sieci jak mają na koncie telefonu 2000 zł :)
    -2
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-13 23:16
    a jak ładujesz mniej to nie masz rozmów no limit, tylko opłatę za każdą minutę, a takie 15 w lajt czy w netia 20 zł to 200 zł rocznie w zaokrągleniu czyli mała kasa, a rozmowy no limit, nawet może to wyjść taniej od karty
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-13 23:39
    To, prawda, że zasilając konto większą kwotą wiążesz się z operatorem, natomiast podpinając kartę do banku już nie jesteś niczym związany, nie zmienia to faktu, że lajt mobile NJU mobile, czy jeszcze inny operator, z miesięcznym abonamentem jest dla niektórych dobrym wyborem, skoro go sobie chwalą. Tylko zastanawia mnie jedno pytanie. Skoro chwalą sobie tam abonament to po co wypytują kiedy będzie on dostępny w Virgin mobile? Ciekawi mnie co z tymi abonamentami u innych operatorów jest nie tak,skoro tak się niektórzy interesują abonamentem w Virgin, bo skoro jest tam jest tak dobrze jak to przedstawiają to powinni tam sobie siedzieć i nie interesować się innymi ofertami.
    6
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-14 00:03
    ja mam Virgin jako sieć dodatkową, warunki mało się różnią bo jak się interesujesz ofertami to wiesz jak jest, abonament w Virgin po pierwsze chcialabym poznać warunki co zaproponują, a po drugie jakby to była korzystna oferta to pewnie bym się długo nie zastanawiał czy brać umowę tylko zamówiłbym kuriera z umową i kartą sim, warunek że musi to być korzystna oferta, coś na wzór Lajt za 15 czy Netia za 20 zł no limit rozmowy kom i stacjo bo to podstawa, a czy z pakietem netu to do zastanowienia bo mobilny net już mam, a druga oferta no limit net mobilny, gdyby dali no limit net bez tych GB tylko ze stałą prędkością np 5 mega cały czas bez spadku prędkości po iluś tam GB to też by była dobra oferta, a przedział cenowy żeby była atrakcyjna to 19-29 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-14 00:12
    mi ogólnie jest dobrze i siedzę od lat na ofercie no limit tylko sim i mobilny net ale czy w Virgin może być lepiej to jest pytanie na które może odpowiedzieć wprowadzenie oferty na abonament i wtedy się będzie można przekonać, ogólnie karta też jest ok, ja używam abonamentu i karty bo mam więcej numerów, jednak abonament to wygoda, karta mniej, choć pakiety odnawiane cyklicznie bywają pomocne, no i starsi ludzie jak ci którzy mieli albo mają jeszcze stacjonarny też wolą abonament bo karty nie rozumieją do końca a jak mają rachunek to wiedzą że trzeba opłacić
    0
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-14 00:18
    ja mam abonament z wygody, rachunki same się płacą z konta poleceniem zapłaty, zawsze zostawiam wystarczającą kase na koncie żeby sobie sami wzięli ile tam trzeba co do grosza, a jak chce to sobie mogę sprawdzić na koncie ile pobrali i pomyłek nie ma, wszystko do wglądu i oczywiście eFaktura od razu po wystawieniu na mailu do zobaczenia jeśli chce, bez czekania na listonosza i opóźnień w dostarczeniu i opłacie, wszystko robi się samo
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-14 00:40
    Virgin, jest tyle abonamentów dookoła, oferta Virgin Mobile na pewno nie będzie najtańsza na rynku, nie przebije takiego lajt Mobile, który do niedawna nazywał się white Mobile i jest częścią Niesławnej telestrady, która okryła się złą sławą. I próbuje teraz ponownie zaistnieć, Virgin Mobile jest operatorem o ugruntowanej renomie, nie widzę powodów dla których miałby sobie pogarszać opinię abonamentem, w tak zachwalanym nju Mobile iście dantejskie sceny się działy w komentarzach, kiedy nju wprowadził bonus za rejestrację, rozgoryczeni abonamentowcy dosłownie gromy słali pod adresem nju, że zostali perfidnie oszukani przez operatora gdyż oni regularnie opłacają abonament, a bonus dostają tylko karciarze, bardzo wielu abonamentowców wiesza psy na operatorze za to że daje promocje w prepaidzie, a oni mając umowę nic nie dostają. Niewielu przyjmuje to z pokorą i cieszy się tym co ma.
    5
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-14 01:49
    Virgin, jeśli chodzi o kwestię rozmów na komórki i stacjonarne do 20 PLN którą podniosłeś cytuję "warunek że musi to być korzystna oferta, coś na wzór Lajt za 15 czy Netia za 20 zł no limit rozmowy kom i stacjo bo to podstawa" to w Virgin Mobile w taryfie freemium są nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych.
    5
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-14 01:49
    W pakiecie półdarmo za 19 PLN
    4
  • Users Avatars Mini
    michał pisze: 2017-01-14 03:00
    mmm, fajny ten koleś pop lewej stronie Grażyny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-14 12:15
    troip, jaką znowu złą sławą okryła się telestrada? jak chodzi o narzekania ludzi to ludziom zawsze będzie źle, już się do tego przyzwyczaiłem i mam to w poważaniu, sieci pewnie też, tak, są w Virgin korzystne ofery, nie piszę,że nie tylko, że brakuje abonamentu w Virgin ale nie byle jakiego tylko korzystnego
    -1
  • Users Avatars Mini
    Wolf pisze: 2017-01-14 13:45
    Telestrada podszywając się pod telekomunikację s.a oszukiwała ludzi, przejęła telekomunikację novum kontynuowała ten proceder dość długo, wielu ludzi zapłaciło straszne kary za zerwanie umowy z tpsa przez jej działania. Pewnie to @troip miał na myśli pisząc, że telestrada ma bardzo złą sławę. A white Mobile, obecnie lajt mobile wywodzi się bezpośrednio z telesteady.
    1
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2017-01-14 15:03
    czyli wychodzi na to że jak zwykle ludzie godzili się na wszystko, a potem problemy, ale dobrze wiedzieć bo zamówiłem ich no limit rozmowy komórki i stacjonarne za 15 zł na dodatkowy numer i zobaczy się jak to będzie działało, a szkoda, że Virgin wczesniej nie wprowadziło tego abonamentu bo czekałem na abonament w Virgin ale skoro nie można się doczekać to trzeba wybrać z tego co jest, a stacjonarki w ogóle mnie nie interesują w sensie telefon czy netu stacjonarnego tylko mobilnie, więc może będzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-14 17:06
    VM na każdym innym oprócz pleja i rozważam przejście:-) @troip Z tą gwarancją to nie jest tak, jak najbardziej zawsze możesz odesłać kupiony od operatora telefon sam bezpośrednio do serwisu który realizuje naprawy, ja nawet się nie kontaktowałem z operatorem tylko od razu mail do serwisu i odpowiedź: proszę przysłać. Co do brandu to się zgadza, to jest syf, tak samo jak sprzedawanie telefonów z simlockiem przez operatora jest sprzedawaniem towaru wybrakowanego i nie powinno być dopuszczalne.
    6
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2017-01-14 20:36
    @Virgin, abonament jest wygodniejszy - ok. To TWOJA definicja wygody. Bo ja się zapytam co to znaczy wygodniejszy? Dla mnie wygodniejszym jest prepaid. @triop już CI napisał, że i w karcie rachunki mogą się płacić same, a Ty dalej swoje. Obecnie jest tyle możliwości doładowania konta, że aż sam czasem wychodzę z domu by je doładować kuponem w pobliskim sklepiku. Ot tak, żeby się przewietrzyć i popatrzeć na ludzi. Choć wiem, że w każdej chwili mógłbym zrobić dokładnie to samo, siedząc w kapciach w ciepłym domu, przed ekranem swego laptopa. Mimo możliwości wypowiedzenia umowy w każdej chwili w abonamentach tylko SIM, prepaid wciąż ma nad nimi przewagę. Chociażby pod względem dostosowania na bieżąco usług. W abo jeśli już się zdecyduję na konkretną opcję, to co miesiąc (chcę, czy nie) muszę płacić określoną kwotę - niezależnie od wykorzystania środków. W prepaid w jednym miesiącu mogę wykupić no limit, w kolejnym 100 minut, a w trzecim nie doładowywać konta w ogóle, a jedynie odbierać rozmowy. I nikt mi nic nie zrobi. To się nazywa elastyczność, a tym samym wygoda!
    13
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2017-01-14 20:38
    Przepraszam, miało być oczywiście @troip. ;-)
    2
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2017-01-14 22:27
    Ale tu dziala cenzura... Wypowiedzi są modyfikowane (obcinane)... Słabo... bardzo słabo...
    -1
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2017-01-14 22:32
    Jedźcie sobie z prepaidem w podroż do Afryki lub Azji... życze powodzenia :-) Już pierwszego dnia podróży zrozumiecie wyższość abonamentu nad prepaid...
    -8
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-01-14 22:54
    Gość mówisz, że wyjazd z abonamentem do Afryki to przyjemność, nie wiem wystarczy pojechać do Egiptu i już w T-Mobile, Orange, Plus czy play masz 12 PLN za minutę połączenia w roamingu. Naprawdę bardzo zachęcające warunki do brania abonamentów, może w abonamentach powyżej 150 PLN jest taniej, ale nie chce mi się tego szukać.
    8
  • Users Avatars Mini
    Kriksos pisze: 2017-01-14 23:20
    Można zawsze zakupić międzynarodową kartę prepaid, lyca czy innej firmy obsługującej połączenia w danym kraju, można także zakupić kartę na miejscu co z pewnością będzie najtańszym rozwiązaniem wystarczy zakupić miejscową kartę do internetu i mieć ze sobą przenośny router za kilkadziesiąt PLN udostępnić sobie internet i przez whatsapp nie Fb messenger czy inny komunikator można pisać i rozmawiać do bólu za grosze z każdego kraju świata. No ale jeżeli ktoś chce opłacać po kilkaset zł miesięcznie abonamentu to jest jego sprawa. Ja jeżdżę bardzo dużo po świecie, i nie daj Boże coś by się stało z kartą abonamentową w telefonie będąc w Australii, stanach czy w Hong Kongu, to dupa zbita. Natomiast używając kart prepaid nie ma dla mnie granic.
    5
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2017-01-14 23:51
    @Gość, fakt to jest koronny i podstawowy argument za wyborem abonamentu. Podczas, gdy większość Polaków przebywa głównie w kraju, lub w najlepszym wypadku porusza się w obrębie Unii Europejskiej. A nawet jeśli już wyjedzie na urlop do tej przykładowej Afryki/Azji, to ile razy w roku i na jak długo? To owszem, może być argument przemawiający za wyborem abonamentu, ale dla nielicznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-15 13:17
    Jak zamierzasz pobyć nawet dwa tygodnie w kraju afrykańskim to nie jest ci potrzebny abonament, bierzesz kartę prepaid miejscowego opa i już masz zasięg.
    6
  • Users Avatars Mini
    3d pisze: 2017-01-15 17:58
    80mln / 412 tys = 194 zl. per capita. Niezle golą
    1
  • Users Avatars Mini
    mhhv pisze: 2017-08-05 21:49
    ale uśmiechnięte fagasy .....
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: